חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אודות האסטרולוגיה

מאת: shimiאסטרולוגיה31/08/20111332 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אסטרולוגיה זוהי דרך לניתוח המציאות באמצעות המהלכים של הכוכבים ומהמזלות ביחס לשמש. כדי ליצור מפה אסטרולוגית יש צורך בתאריך ושעת הלידה כאשר יש להתייחס במפה להיבטים השונים של המזל אל מול שאר המזלות השונים, לפי האופק והזוויות שנוצרות המייצרות את ההיבט האישי והמיוחד של כל אחד מאתנו.

אסטרולוגיה מאפשרת לקבל ניתוח לגבי אספקטים שונים בחיים: אישיות, זוגיות, ילדים, בריאות, מצב כלכלי ואף ניתן באמצעותה לחזות את העתיד לגבי כל אחד מהגורמים הללו כאשר רמת הדיוק נמדדת בהלימה אל מול המקצועיות של האסטרולוג אשר מצליח לנתח את המפה באופן שאכן תואם את המצב במציאות.

אסטרולוגיה ומשמעות המזלות

אסטרולוגיה בנויה משניים עשר מזלות: גדי, דלי, דגים, טלה, שור, תאומים, סרטן, אריה, בתולה, מאזניים, עקרב, קשת לפי שניים עשר החודשים. לכל מזל יש את המאפיינים הבולטים אשר יוצרים תכונות חיוביות ושליליות, מראה חיצוני, נקודות תורפה וחוזקה ומקצועות ותחומי עניין מקצועיים דומים ומשותפים.

בעת ניתוח אישי של כל אחד יש לבחון את המזל, תאריך הלידה ושעת הלידה ואת האופק למול המזלות והכוכבים האחרים משום שכל זווית יש השפעה ומשמעות בנוגע לניתוח האסטרולוגי, ניתוח מדויק הוא זה אשר מצליח לגבש תמונה שלימה של האדם מכל הבחינות כולל ניתוח של העבר והעתיד והשפעתו על ההווה וההליכים שיש לעשות בצורה מתואמת אל מול הצפי של מערכת הכוכבים

כיצד בוחרים אסטרולוגית?

ישנם אסטרולוגים אשר הפכו למוכרים ובעלי שם בתחומם אם בשל ספרים מקצועיים אשר הוציאו בנושא ואם זה דרך השתתפות בתוכניות טלוויזיה או כתיבה של תחזית אסטרולוגית בעיתונים מובילים והבחירה בהם היא כמעט בלתי נמנעת אך חשוב לבדוק זאת גם דרך אנשים קרובים אשר עשו אצלם מפה אסטרולוגית וקיבלו ניתוח מעמיק ומקצועי ובעיקר אמין.

יש הבדל בין יעוץ עם אסטרולוגית באופן חד פעמי ואף קבלת מפה עם ניתוח מעמיק לבין התייעצות קבועה לגבי כל מהלך  חשוב ומשמעותי בחיים ולכן הבחירה אף היא צריכה להיעשות בהתאם, יחד עם זאת כדאי תמיד להחליף ולבדוק אסטרולוגים שונים כיוון שלכל אחד יש התייחסות וראייה אחרת לגבי המפה האסטרולוגית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

shimi

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shimi

מאת: shimiרוחניות - כללי09/04/15898 צפיות
פותחים את חגיגות ה-20 לפסטיבל נומיינד – בפסטיבל הקיץ במלון נוף גינוסר המדהים על שפת הכנרת בדירוג 4 כוכבים, למרגלות הארבל ומול הרי גולן. אירוע חגיגי במיוחד – עם יותר הופעות במוזיקה חיה, מסיבות ופעילויות במתחם מים, שחייה לילית – במה פתוחה למוזיקה, מתחם בריאות ושייקים ועוד הפתעות גם לגדולים וגם לקטנים ... ברוכים הבאים לחגיגות ה-20 לפסטיבל.

מאת: shimiמדיטציה31/08/111153 צפיות
דמיון מודרך היא שיטה אשר באמצעותה ניתן להביא את החלומות והרצונות הפנימיים לידי מציאות אמיתית לשינוי דפוסי המחשבה הרגילים והמקובעים על ידי שימוש בדמיון שבו ניתן לראות כתמונה חיה את הכל מתגשם תוך כדי מתן דגש ותשומת לב לכל פרט ופרט ותחושה כאילו המדובר בחוויה עצמה עד אשר היא תתגשם

מאת: shimiטיולים בחו"ל28/07/111017 צפיות
נומיינד ו Yoga Travels חוגגים עשור להקמתם – ומטיסים אתכם לחגיגה שלא נראתה עד היום. פסטיבל ריקוד מדיטציה, מסיבות וסדנאות עם מיטב המורים ל 5 לילות באי הקסום כרתים. 2 מטוסים, 350 משתתפים ב 3 מתחמים עם חגיגה ענקית במפרץ הכי יפה באי כרתים יוון.

מאמרים נוספים בנושא אסטרולוגיה

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה25/11/1912701 צפיות
תחזית אסטרולוגית מפורטת לשנת 2020. מה יתרחש אצל כל המזלות בפרטי, וגם בכללי ובלאומי. זו עתידה להיות שנה יוצאת דופן במגוון תחומים.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/198661 צפיות
שנת תש"פ הבאה עלינו לטובה היא שנת התיקונים. ברמה המיסטית הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בתחומים רבים. תחומים אלו קשורים בעיקר לקטע הרוחני ולהתקדמות הרוחנית שתגיע בשנת תש"פ. ברמה הקונקרטית, אנשים פשוט יתקנו את דרכיהם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה24/11/182308 צפיות
תחזית אסטרולוגית מלאה לשנת 2019, כולל חלוקה ליסודות ומזלות.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/188914 צפיות
מה צפוי לבני המזלות השונים בשנת תשעט - תחזית מלאה ומפורטת

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה21/05/181000 צפיות
מה יקרה לבני מזל שור במהלך השנה הנוכחית? תחזית מלאה לבני המזל בתחומים האישיים והמקצועיים. רמז: זו תהיה שנה לא רעה בכלל.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה05/12/172023 צפיות
שנת 2018 המציצה מעבר לפינה כבר נתנה אותותיה וסימניה על חלק מן השינויים שיתחוללו סביבנו ובנו בשנה זו. שנת 2018 הכן היא שנת השינויים ובגדול. השינויים יחולו הן בתחום הרוחני והן בתחום הקיומי. השינויים הללו שיורגשו במהלך כל שנת 2018 ילוו בתובנות חדשות ובהרחבת התודעה שלנו. השינויים כוללים גם שינויים פיזיים שיחולו סביבנו כמו למשל שינויים במזג האוויר . ברמה הרוחנית שנת 2018 תהיה שנת מתנה היא תתאפיין במתנות רוחניות כמו למשל שפע אדיר, אינטואיציה גבוהה, סולידריות ואהבת חינם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה27/12/161518 צפיות
שנת 2017, הבאה עלינו לטובה, תיזכר בעתיד ההיסטוריה כשנת הרפואה. שנת 2017, היא שנתם של הרופאים, המרפאים, המדענים ובעיקר חוקרי המזון. שנת 2017, תיצור מקצועות חדשים בתחום הטכנולוגיה , הרפואה , הריפוי ובעיקר חקר המזון. בתחום הרפואה, יהיו חידושים מדהימים והמצאות חדשות. שנת 2017 , תהיה שנתם של החולים הכרוניים, שסוף כל סוף יהיה מזור למחלתם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica