חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו דמיון מודרך?

מאת: shimiמדיטציה31/08/20111153 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דמיון מודרך היא שיטה אשר באמצעותה ניתן להביא את החלומות והרצונות הפנימיים לידי מציאות אמיתית לשינוי דפוסי המחשבה הרגילים והמקובעים על ידי שימוש בדמיון שבו ניתן לראות כתמונה חיה את הכל מתגשם תוך כדי מתן דגש ותשומת לב לכל פרט ופרט ותחושה כאילו המדובר בחוויה עצמה עד אשר היא תתגשם.

ההבנה כי המציאות נרקמת קודם כל במחשבה היא זו העומדת בבסיס השיטה של הדמיון המודרך ובאם אנחנו נבחר את המחשבות נוכל לייצר את המציאות שאנחנו רוצים אך כדי שזה יקרה צריך כלים אשר ינטרלו את המחשבות אשר משאירות אותנו באותה דרך אם זה מתוך פחד לשינוי ואם זה מתוך הרגל גם אם אינו טוב עבורנו.

מתי כדאי להתחיל בשיטת הדמיון המודרך? nlp

נראה כי כל אחד מאתנו צריך לעצור את שגרת החיים ולבדוק היטב אם הוא נמצא במקום שהוא בחר ורוצה או שהוא מובל ולא מוביל אם התחושה היא כזאת הרי שזהו בדיוק הזמן לעשות את השינוי ודרך הדמיון המודרך להגיע לנקודות גבוהות יותר שתואמות את אשר רציתם ותכננתם וזה אכן אפשרי אם רק בוחרים להיפתח למשהו חדש.

הדמיון המודרך יכול לעזור גם לילדים ובמיוחד כאשר יש להם בעיות התנהגותיות וחברתיות ורוצים לחזק להם את הביטחון העצמי או ליצור בהם איזון ויציבות נפשית שכן דרך הדמיון המודרך הילדים יכולים לדמיין את עצמם בסביבה תומכת ועם החברים שהם אוהבים ובסופו של תהליך המציאות תוביל אותם בדיוק למקומות הללו.

היכן ניתן ללמוד דמיון מודרך?

קיימים קורסים רבים ללימוד דמיון מודרך אם זה בהדרכה יחידנית ואם זה בקבוצה ובאם תכנסו לאינטרנט ותעשו חיפוש תגלו אפשרויות רבות ומגוונות ללימוד דמיון מודרך, עם זאת חשוב לוודא  כי מי  שמעביר את הקורס הוא מדריך מיומן ומנוסה שירתק אתכם ויעביר את השיעורים באופן בו הלימוד יהיה מהנה ומועיל.

ישנה אפשרות ללמוד דימיון מודרך דרך האינטרנט, בלמידה עצמית אך דווקא הלימוד הקבוצתי עשוי ליצור סוג של הפרייה הדדית ולהוות קבוצת תמיכה, תוך בחינת השינוי שנוצר גם על שאר חברי הקבוצה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

shimi

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shimi

מאת: shimiרוחניות - כללי09/04/15898 צפיות
פותחים את חגיגות ה-20 לפסטיבל נומיינד – בפסטיבל הקיץ במלון נוף גינוסר המדהים על שפת הכנרת בדירוג 4 כוכבים, למרגלות הארבל ומול הרי גולן. אירוע חגיגי במיוחד – עם יותר הופעות במוזיקה חיה, מסיבות ופעילויות במתחם מים, שחייה לילית – במה פתוחה למוזיקה, מתחם בריאות ושייקים ועוד הפתעות גם לגדולים וגם לקטנים ... ברוכים הבאים לחגיגות ה-20 לפסטיבל.

מאת: shimiאסטרולוגיה31/08/111333 צפיות
אסטרולוגיה זוהי דרך לניתוח המציאות באמצעות המהלכים של הכוכבים ומהמזלות ביחס לשמש. כדי ליצור מפה אסטרולוגית יש צורך בתאריך ושעת הלידה כאשר יש להתייחס במפה להיבטים השונים של המזל אל מול שאר המזלות השונים, לפי האופק והזוויות שנוצרות המייצרות את ההיבט האישי והמיוחד של כל אחד מאתנו.

מאת: shimiטיולים בחו"ל28/07/111017 צפיות
נומיינד ו Yoga Travels חוגגים עשור להקמתם – ומטיסים אתכם לחגיגה שלא נראתה עד היום. פסטיבל ריקוד מדיטציה, מסיבות וסדנאות עם מיטב המורים ל 5 לילות באי הקסום כרתים. 2 מטוסים, 350 משתתפים ב 3 מתחמים עם חגיגה ענקית במפרץ הכי יפה באי כרתים יוון.

מאמרים נוספים בנושא מדיטציה

מאת: SEOMANמדיטציה27/02/181330 צפיות
מרגישים תקיעות בחיים? מרגישים לחוצים בעבודה? ייתכן ותרצו לדעת איך לזמן שפע אל חייכם אשר יוכל למלא אתכם באור ושמחה לאורך זמן?

מאת: לילה בן הרוש מדיטציה15/06/171559 צפיות
כולנו מחפשים שקט , חופש מהמיינד , חופש מהמחשבות שבאות והולכות בעירות וגם בשינה בדמות חלומות. החיים המערביים לא נותנים לנו הנחות ונדמה שרכבת המחשבות הזו רק הולכת וגוברת ולפעמים כל מה שאנחנו רוצים זה רגע אחד של שקט.

מאת: אשרם במדברמדיטציה05/08/152571 צפיות
ההזדמנות ללמוד איך להנחות מדיטציות אושו 10 ימים, 13 - 22 באוגוסט 2015 זו השנה החמישית ב"אשרם במדבר" שאנו פותחים מרחב של תרגול ולימוד המדיטציות לעומקן. ללמוד מה הפילוסופיה של המדיטציה בכלל ושל המדיטציות של אושו בפרט. איך להסביר את המדיטציה, איך להעביר אותה לקהל אחר ואף להתנסות בעניין. גם תיאוריה וגם פרקטיקה. וכל זאת משולב בשני סופ"שים שלמחנה מדיטציות אושו.

מאת: אשרם במדברמדיטציה26/01/151613 צפיות
להיות באהבה ארבעה ימים, 4 - 7 בפבואר סדנת "התעוררות הלב המואר" נוצרה בשבילך לעזור לך להעיר את הלב. כאשר אנו זוכרים כיצד לחיות מהמרחב המקודש של הלב, אנחנו יכולים להפעיל את גוף האור שלנו – המרכבה. הסדנה יכולה לסייע לפתיחת העין השלישית דרך תרגול טנטרה של הלב. אנו נתחבר לתהליך היצירה בתרגילים שונים אותם נתרגל במהלך הסדנה.

מאת: אשרם במדברמדיטציה26/01/151842 צפיות
אושו אינטנסיב Osho meditation camp - מחנה מדיטציות אושו 12-14 במרץ אשרם במדבר מזמין אתכם לחווית מדיטציות מדברית - סוף שבוע שכולו תרגול ולימוד מדיטציות אשר אושו יצר עבורנו. מחנה מדיטציות אושו, הוא אירוע המתקיים בכל רחבי העולם. המשתתפים מוזמנים לחוות באופן פעיל את איכות המדיטציות האקטיביות, אשר המורה אושו הביא עבורנו. המדיטציות האקטיביות מותאמות לאדם המודרני החושב, ועוזרות לו להתקרב אל העולם הפנימי ואל המודעות מתוך התבוננות אשר נוצרת באופן טבעי עקב האקטיביות שבמדיטציה. זהו סופ"ש שכולו מדיטציו

מאת: סוגנדהומדיטציה23/12/141667 צפיות
על אף אורח החיים המודרני והקידמה הטכנולוגית המביאים לחיי נוחות כביכול, החיים שלנו נהיו קדחתנים ותובעניים יותר ויותר. משפחה ומערכות יחסים הפכו לעבודה במשרה מלאה. התפתחות של מחלות לב, לחץ דם גבוהה וחרדה הם דבר שכיח עקב אורח החיים זה. הלחץ בו אנשים נתונים גורם לעומס רגשי, הלב שלנו פשוט נשחק.

מאת: לילה בן הרוש מדיטציה26/06/144053 צפיות
נחנו רוצים להזמין אתכם להזדמנות, הזדמנות לצאת מתוך המירוץ של היומיום ולחוות תהליך עמוק של גילוי ששינה חיים של אנשים רבים ב"מסע 21" - תהליך אינטרנטי עוצמתי מצרפים לכם לינק לפרטים והרשמה אם אתם מתפללים לאיזון לריפוי, לבהירות, להתפתחות... אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו למסע עוצמתי שיקח אתכם לצעד הבא שלכם...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica