חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חוקי פוקר

בליינדים ( הימור כפוי ראשוני )


השחקנים לא חייבים בשום הימור התחלתי. שני ההימורים הראשונים –blinds – נקבעים מראש. שני השחקנים הישובים משמאלו של הכפתור של הדילרמהמרים על סכום שנקבע לפני חלוקת הקלפים. במשחקי טורניר נהוג שסכוםהבליינים גדל ממשחק למשחק על מנת להבטיח שיהיו פורשים בטורניר.
חלוקת קלפים
כלשחקן בשולחן מקבל שני קלפים המונחים כלפי מטה כך שלא ניתן לראותם. בשלבמאוחר יותר יקבל כל שחקן חמישה קלפים נוספים מהדילר. השחקן שמשיג את הידחזקה ביותר מנצח במשחק. חוזק הידיים מדורג לפי דירוג הידיים שמפורט בעמוד זה. 
תוכל גם לצפות בסרטון זה המסביר בקצרה על דירוג הידיים בפוקר:


סבוב ראשון


לאחר חלוקת שני הקלפים הראשונים יכול השחקן שמשמאלו של הביג בליינד להכפיל את סכום ההימור של ביג בללינד מלפני חלוקת הקלפים.
השחקןהראשון שמדבר, השחקן משמאל לבליינד הגדול או השלישי, תלוי בסוג המשחק וכוללהעלות את סכום ההימור שלו, להשוות לבלינד הגדול או להשוות.
סכום העלאה הוא סכום קבוע בהתאם לסוג המשחק. ( קקים גם משחק שסכום זה לא מוגבל - No Limit )
השחקנים הבאים בתור יכולים אף הם להעלות ולא פחות מהעלאה שלפניה.

Flop


לאחר הסיבוב הראשון הדילר מוציא מהמשחק את הקלף העליון בחפיסה כדי למנוע מצב שמישהו ראה אותו.
עכשיו כל שחקן מקבל 3 קלפים מונחים עם הקלפים כלפי מעלה.


סבוב שני



בסיבוב זה וגם באילו שלאחריו יכול שחקן לא לבצע שום פעולה (Check)  ולהישאר ביד מבלי להמר.
בזמן שהתבצע הימור על שחקן להחליט אחת משלש: להעלות  את סכום ההימור, לפרוש או להשוות.
בסופו של סיבוב זה נוצר בעצם מצב שכל השחקנים הימרו על אותו סכום למעט אלה שלא היה להם מספיק.
עבור אלו שהיה להם מספיק נפתחת קופה צדדית.


Turn


בשלב זה מחולק קלף נוסף עם הפנים כלפי מעלה.

למאמר המלא בחוקי פוקר


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מזרחי מוטי

מאת: מזרחי מוטימשחקי אונליין01/09/111246 צפיות
פוקר בעברית, מהווה יתרון והצלה לשחקן הפוקר דובר העברית. לא כולם יודעים אנגלית או שפות אחרות ועכשיו עם השדרוג לעברית עוד אנשים יוכלו לשחק ולהיתפס למשחק נהדר זה. כמו עוד "עליות" מחו"ל, גם הפוקר נכנס מאד חזק לארץ בשנתיים האחרונות

מאת: מזרחי מוטימשחקי אונליין01/09/111344 צפיות
פוקר קאריבי בניגוד לסוגי הפוקר האחרים הוא בעל כללי משחק שונים לחלוטין מכל סוגי הפוקר האחרים, כאשר ההבדל העיקרי בינו לבין סוגי הפוקר האחרים הוא שלא מדובר במשחק של שחקנים אחד נגד השני, אלא שחקנים נגד הדילר.

מאת: מזרחי מוטימשחקי אונליין01/09/111316 צפיות
אסטרטגיית פוקר ודרכי פעולה במצבים שונים, הינם חיוניים ומשמעותיים לא פחות מ'יד טובה'. גם אם מצאתם את עצמכם ללא רצף של קלפים, זוג או שלישייה, עדיין תוכלו 'לקחת את המשחק' באמצעים נוספים,

מאת: מזרחי מוטימשחקי אונליין01/09/111494 צפיות
פוקר אומהה הינו משחק פוקר מתנהל בגדול כך: לכל שחקן יש ארבעה קלפים שלו הפוכים, שרק הוא עצמו יכול לראותם. בסיבוב הימורים ראשון, כל שחקן בוחר את שני הקלפים המתחילים שלו ומחבר אותם עם שלושת הקלפים שעל השולחן כך שנוצרת יד של חמישה קלפים מהם הוא מנסה להרכיב את היד החזקה ביותר בכדי לנצח.

מאת: מזרחי מוטימשחקים באינטרנט01/09/111204 צפיות
פוקר טקסס הולדם הינו אחד ממשחקי הפוקר הפופולאריים ביותר. מטרת משחק זה הוא לזכות בקופה על ידי סיום עם יד הפוקר הכי טובה. כל שחקן, מקבל שבעה קלפים סך הכל, מהם הוא צריך להרכיב את היד הכי טובה על מנת לנצח.

מאת: מזרחי מוטימשחקים באינטרנט01/09/112105 צפיות
ויקטור צנדלר פוקר הינו אתר הימורים והימורי ספורט. אפשר למצוא בו הימורים כמעט בכל סוגי הספורט הקיימים , וכן, משחקי הימורים כמו: פוקר וקזינו. מחלקת התמיכה המרכזית של ויקטור צנדלר פוקר יושבת בגילברטר

מאת: מזרחי מוטימשחקי אונליין01/09/111256 צפיות
טורנירי פוקר מתקיימים בעיקר במשחק פוקר טקסס הולדם. בטורניר מקצועי ניתן לראות כיצד השחקנים מעלים את ההימור עוד לפני שנעשתה כל פעולה.

מאמרים נוספים בנושא משחקים באינטרנט

מאת: רוני הכהןמשחקים באינטרנט27/09/143476 צפיות
משחקים לאקס בוקס יהיו מתנה נהדרת בעבור הילדים, אנו כהורים מוזמנים להכיר את עולם הילדים ולבלות זמן איכות עם ילדינו. זה הזמן ללמוד לחבב את התחביבים שלהם ולהפסיק להתנגד להם.

מאת: ארז חסוןמשחקים באינטרנט06/12/138288 צפיות
לרוב אנשים מעדיפים לשחק במשחקים במחשב ורואים את המשחקי רשת כמשחק זול ולא כייף כמו משחק מחשב מלא. במאמר זה הציג לכם את ההיתרונות שיש במשחקים ברשת ולמה לפעמים זה עדיף על פני משחק מחשב מלא.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138239 צפיות
למרות היתרונות השונים אשר טמונים בפריצה ל- xbox 360או לקונסולת משחקים אחרות, חשוב לציין שתהליך הפריצה הוא תהליך ארוך ומורכב אשר חייב להתבצע על ידי אנשים מיומנים ומקצועיים היודעים לבצע אותו על הצד הטוב ביותר ולא קיימת סכנה שהמכשיר ייהרס ולא יאפשר להשתמש בו יותר.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138177 צפיות
Playstation זאת קונסולת משחקים מבית חברת סוני הגדולה, אשר יוצר באמצע שנות התשעים של המאה הקודמת – הדגם הראשון של המכשיר יצא ביפן בשנת 1994 – מה שאומר שבקרוב מאוד תחגוג קונסולת הפלייסטיישן עשרים שנה להיווסדותה.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138176 צפיות
גם אם אתם לא עד כדי כך בתוך העניין של playstation 3 games, סביר להניח שבכל פרק זמן אתם מפנקים את עצמכם במשחק חדש ואטרקטיבי אשר ישדרג עבורכם את שעות הפנאי.

מאת: גיל סרברניקמשחקים באינטרנט01/10/132160 צפיות
אמצעי האכיפה בהן מתירות רשויות החוק להשתמש במקרים של הפרת זכויות יוצרים הם נוקשים במיוחד. הרי גם אתם ודאי שמעתם לא פעם על הקרנה ציבורית, בלתי מאושרת, של משחקי כדורגל בתשלום, השמעת מוזיקה ללא תשלום לאקו"ם ותשלום של עשרות אלפי דולרים על שימוש בתוכנות מחשב בלתי חוקיות.

מאת: אבירם מלולמשחקים באינטרנט20/07/138226 צפיות
משחקי ילדים, או משחקי הרפתקאות לילדים מספקים הנאה צרופה של חשיבה ומשחקיות ממכרת ככל האפשר. אם זאת, אתם צפויים להיתקל בשלבים מאוד מסובכים ומאתגרים. אשר יפעילו את החשיבה ואת היצרתיות הדמיונית שלכם כאחד. אתם צפויים למצוא המון משחקי ילדים המקוטלגים לקטגורית ההרפתקאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica