חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עולמות וירטואלים

מאת: נטלי נהרימשחקים באינטרנט06/09/20112353 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אי הזמן, אחד מהעולמות וירטואלים לילדים. באי הזמן מאבד הזמן את משמעותו הליניארית והופך למושג רחב יותר המאפשר מוביליות באזורים וטווחים שונים אשר הינה בעיקרה תודעתית.

כיום, בעולם הוירטואלי של אי הזמן, נשלט הזמן על ידי אדון הזמן.

האי עצמו הוא בעצם חור שחור, אליו נופלים השחקנים ובו עליהם להתמודד עם משימות רבות ומגוונות.

הזמן באי הוא מחזורי המבוסס על שני מעגלים מרכזיים של יום ולילה הנחלקים בצורה שווה לכ 6 שעות כל אחד מהם.

מחזור עונות השנה מהווה הבסיס לניהול יחסי הזמן וניהול העבודה באי.

ראוי לציין כי קיומן של נקודות זמן שנוי במחלוקת כמו גם של חורים שחורים בזמן, וישנם הטוענים כי הזמן הוא בכלל סוג של אשליה שכולם מסכימים איתה ומכאן היא מקבלת את האישור לקיומה.

כשם שאנחנו יכולים להסכים שזיכרון מתייחס למשהו אשר התרחש בעבר כך גם אנחנו יכולים לצאת אל ההנחה הקובעת כי זמן וזיכרון הם משהו יותר תודעתי אשר קשורים באופן נסיבתי לזה החווה אותו ומסגל לעצמו יכולות מסוימות לזכור אותו בהתאם לאישיותו וצרכיו.

ממש כשם שיכול שליט הזמן להחליט באופן שרירותי כי הזמן באי עובר מיום ללילה  או בין עונות השנה, על המשתמש בו להבין את המשמעות של הדבר ולהתכונן בהתאם: לדוגמא בניית מכסה מהשלג, מהגשם או מהשמש- קרי התמודדות עם תנאים קיצוניים

המשתמש יכול לשבת לצורך הדיון בישראל או בברזיל וכאשר הוא ייכנס לעולם הווירטואלי של אי הזמן,  הזמן בו יהיה זהה, אחת בצהריים לדוגמא, בעוד שגיאוגרפית הזמן הוא אחר (פה בעולם האמיתי).

השטחת הזמן הזו מאפשרת מספר דברים:

1- יצירת אזור זמן אחיד על פני כל כדור הארץ בו ילדים ממקומות שונים יכולים לתקשר

2- בניית חווית משתמש הנשלטת על ידי שליט הזמן ומאפשרת איחוד כוחות מצד המשתמשים השונים לטובת התמודדות עם משימות מגוונות המתקיימות בשעות השונות של היממה .

כך, קיומם של עולמות וירטואלים מאפשרת לא רק אפשרות לחיי חברה אלטרנטיביים מגוונים וחובקי עולם למשתמש הקצה, אלא גם מאפשרת לו לחוות ולו במעט את השפעות הזמן השונות על חייו של היצגן שלו (האווטאר), ולהבין כי שינוי תודעתי הוא כל מה שצריך על מנת להסתכל על המציאות באור שונה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נטלי נהרי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטלי נהרי

מאמרים נוספים בנושא משחקים באינטרנט

מאת: רוני הכהןמשחקים באינטרנט27/09/143474 צפיות
משחקים לאקס בוקס יהיו מתנה נהדרת בעבור הילדים, אנו כהורים מוזמנים להכיר את עולם הילדים ולבלות זמן איכות עם ילדינו. זה הזמן ללמוד לחבב את התחביבים שלהם ולהפסיק להתנגד להם.

מאת: ארז חסוןמשחקים באינטרנט06/12/138283 צפיות
לרוב אנשים מעדיפים לשחק במשחקים במחשב ורואים את המשחקי רשת כמשחק זול ולא כייף כמו משחק מחשב מלא. במאמר זה הציג לכם את ההיתרונות שיש במשחקים ברשת ולמה לפעמים זה עדיף על פני משחק מחשב מלא.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138235 צפיות
למרות היתרונות השונים אשר טמונים בפריצה ל- xbox 360או לקונסולת משחקים אחרות, חשוב לציין שתהליך הפריצה הוא תהליך ארוך ומורכב אשר חייב להתבצע על ידי אנשים מיומנים ומקצועיים היודעים לבצע אותו על הצד הטוב ביותר ולא קיימת סכנה שהמכשיר ייהרס ולא יאפשר להשתמש בו יותר.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138173 צפיות
Playstation זאת קונסולת משחקים מבית חברת סוני הגדולה, אשר יוצר באמצע שנות התשעים של המאה הקודמת – הדגם הראשון של המכשיר יצא ביפן בשנת 1994 – מה שאומר שבקרוב מאוד תחגוג קונסולת הפלייסטיישן עשרים שנה להיווסדותה.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138173 צפיות
גם אם אתם לא עד כדי כך בתוך העניין של playstation 3 games, סביר להניח שבכל פרק זמן אתם מפנקים את עצמכם במשחק חדש ואטרקטיבי אשר ישדרג עבורכם את שעות הפנאי.

מאת: גיל סרברניקמשחקים באינטרנט01/10/132156 צפיות
אמצעי האכיפה בהן מתירות רשויות החוק להשתמש במקרים של הפרת זכויות יוצרים הם נוקשים במיוחד. הרי גם אתם ודאי שמעתם לא פעם על הקרנה ציבורית, בלתי מאושרת, של משחקי כדורגל בתשלום, השמעת מוזיקה ללא תשלום לאקו"ם ותשלום של עשרות אלפי דולרים על שימוש בתוכנות מחשב בלתי חוקיות.

מאת: אבירם מלולמשחקים באינטרנט20/07/138222 צפיות
משחקי ילדים, או משחקי הרפתקאות לילדים מספקים הנאה צרופה של חשיבה ומשחקיות ממכרת ככל האפשר. אם זאת, אתם צפויים להיתקל בשלבים מאוד מסובכים ומאתגרים. אשר יפעילו את החשיבה ואת היצרתיות הדמיונית שלכם כאחד. אתם צפויים למצוא המון משחקי ילדים המקוטלגים לקטגורית ההרפתקאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica