חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיול בלונדון

מאת: פיני לויטיולים בחו"ל06/09/20111084 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מזג האוויר אפור וקר  השעה 22:00 בלילה, בדיוק נחתנו מטיסה של  אל על ללונדון (ה'יתרו)...

איך בדיוק עכשיו אני מגיע למלון קינג סולומון??? טוב אחרי בירורים של מחירים החלטנו לעלות על הרכבת לא לפני שעשינו כרטיס שבועי שלצערי אני לא זוכר כמה הוא על לנו(אבל זה היה משתלם מאוד) לאחר נסיעה של בערך חצי שעה ברכבת הגענו לרחוב שומם וחשוך(לא נעים בכלל בפעם הראשונה בלונדון), לקחנו אוטובוס נסיעה קצרה של פחות מחמש דקות והופ אנחנו מחוץ למלון קינג סולומון.

למען האמת לא ציפינו להרבה מהמלון אחרי הכל חיפשנו משהו זול, אבל המלון הזה הוא פשוט בדיחה. הצאק אין היה מהיר והבחור בקבלה היה נחמד אבל פה בערך נגמרים הדברים הנחמדים במלון. הדרך לחדר בקומה השנייה היתה חוויה בפני עצמה שכן צריך ממש להתאמץ לעבור במדרגות עם המזוודה הכל צר וצפוף(אה.. שכחנו לספר לכם אין מעלית), החדר צפוף והמקלחת לא משהו אבל העיקר שמחר מתחילים לטייל.

ארוחת הבוקר היתה נחמד אבל היחס של המנהלים הישראלים די קרירה, יצאנו לדרך בכיוון ההפוך מזה שעשינו אתמול בלילה עלינו על האוטובוס ומשם לרכבת לכיוון כיכר טרפלגר..

כל המסע של אתמול בלילה היה שווה, כבר ביציאה מהמטרו אפשר להרגיש את האווירה שיש בלונדון מעט קר ואפרורי אבל זה קטן עלינו ואנחנו מצויידים במפה בדרך לכבוש את לונדון.

המקומות שבהן טיילנו: כיכר טרפלגר,ארמון המלוכה,הייד פארק,מוזיאון מאדם טוסו,לונדון איי(מומלץ מאוד) והרבה הרבה שופינג ברחובות לונדון..

טיפ קטן: תשדלו לא לאכול במקומות של תיירים ככה ישאר לכם כמה שיותר כסף לקניות זה חייב להיות חלק מהטיול.

עוד כמה טיפים והמלצות על לונדון תוכלו למצוא כאן: אטרקציות בלונדון , מסעדות בלונדון , מלונות בלונדון

תהנו מלא ואל תשכחו משהו חם לא משנה באיזה עונה אתם נוסעים ללונדון

 



תגיות המאמר: לונדון, טיול בלונדון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פיני לוי

מאת: פיני לוירהיטים03/12/12926 צפיות
בשנים האחרונות התפתח מאוד ענף מדבקות קיר בארץ ובחו"ל, יותר בתים ועסקים משדרגים את המראה בעזרת מדבקה אותה הם מדביקים באופן די פשוט. המדבקות מהוות תחליף לצביעה של הקירות או לחילופין במקום תליית תמונה על קיר, בהשוואת עלויות האופציה של מדבקות קיר קורצת הרבה יותר משתי האפשרויות האחרות אם כי לא כולם עדיין רואים לנכון להשתמש במדבקה כפריט עיצובי לבית.

מאת: פיני לויבתי מלון05/07/121022 צפיות
מי מה מהם היא באמת הבירה של ישראל? אומנם ירושלים היא בירת ישראל הרישמית אך רובנו נותים להסתכל על תל אביב כמרכז החיים בארצנו.

מאת: פיני לויבתי מלון25/01/121122 צפיות
טוב האמת שאין לנו הרבה אפשרויות בארץ ושרוצים חופשה חמה בתקופת החורף אילת היא האופציה הכי טובה שיש בארץ.

מאת: פיני לויאבטחת הבית10/01/121116 צפיות
זה קרה לכם לפחות פעם אחת.. נתקעתם מחוץ לבית ללא מפתח או שבמקרה יש לכם דלת שלא ניתן לפתוח בלי מפתח והמפתח אופס נשאר בתוך הבית.

מאת: פיני לויטיולים בארץ21/12/111181 צפיות
גם בחיפה וגם בירושלים תמצאו אטרקציות טובות שחובה לטייל בהם הערים הקסומות האלו מציאות לכם אטרקציות תיירותיות,היסטוריות, מסעדות טובות, חנויות רבות כולל את כל המותגים הגדולים, מקומות בילוי רבים וכמובן מלונות לפי כל סוג תקציב מלונות יוקרה לצד מלונות 2 כוכבים

מאת: פיני לויטיולים בחו"ל21/12/111840 צפיות
אז מה באמת יש לעשות בלונדון? לא משנה מאיזה סיבה הגעתם ללונדון ובאיזה תחום אתם מתעניינים סביר מאוד להניח שלא תשתעממו בלונדון לרגע, העיר שסימן ההיכר שלה הוא "הלונדון האי" מוצגת בהמון סרטים, קליפים ספרים ועוד.

מאת: פיני לויטיולים בחו"ל18/12/111003 צפיות
מאמר מספר 2 על ברזיל מקומות ששוה לבקר בהם ולא כדאי לכם לפספס.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196509 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182295 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181478 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181543 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181429 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171419 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171412 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica