חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איזה חמוד! איך קוראים לו?

מאת: חיה שוורץבר אירועים08/09/2011809 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
תוספת חדשה למשפחה? המשפחה בונה על חגיגה?

בתקופה המודרנית, בריתה היא יותר מחובה של הדת, אלא חאפלה אמיתית; המשפחה המאושרת חוגגת את התוספת למשפחה בנוכחות אורחים בגן, עם אוכל, שתייה ותפאורה לפי בחירה. בפוסט זה נשתדל לפרט על ספקטרום הברירות והסידורים שתצטרכו לעשות למען הצלחת האירוע הקרוב.

בתור התחלה, מומלץ לדעת יותר על שמות מהתנ"ך.

יש תפיסה הטוענת כי ברית היא יותר בריאה מהשארת העורלה. במאמר הזה לא נחפור על שאלות מהותיות, אלא נסביר איך.

איך מתכננים חגיגת ברית מילה?

לא כולם יערכו את ההליך הרפואי באותו הארוע עם חגיגת הברית, אך כך מקובל. מוהלים או רופאים-מוהלים תוכלו לחפש באתרים שונים או ע"י המלצות. מוהל גובה כ2000 ₪, ולעיתים אף יותר. בתוך המחיר הזה נכלל בדיקת תינוקכם לפני הברית, מאחר וחובת המוהל לבדוק אם תינוקכם מוכן רפואית לברית.

אולם בו יתקיים הארוע זו החלטה שלכם; עדיף להחליט על אולם ארועים נגיש גאוגרפית ושיענה על צרכיכם הספציפיים. רוצים עוד מידע לגבי מילון שמות? קראו את ההמשך.

ומה תעשו בסוף הטקס?

בניגוד לבריתה, ברית המילה היא הליך קליני, ומהסיבה הזאת, נעסוק דווקא בברית. בתום החיתוך, המוהל גם אחראי לשים לב לכך שהתינוק הפסיק לדמם ושהתחבושות לא לוחצות מדי. כהורים טריים, תפקידכם הוא לשים לב שהילד הנימול מתנהג בסדר, נראה סה"כ כרגיל ויכול לעשות את צרכיו. אם יש לכם חשד - גשו למיון בדחיפות! עוד דבר, מספר מוהלים יבקרו את ביתכם לאחר שהברית נגמרה, על מנת לוודא שהתינוק אכן מחלים ועל מנת להסיר חבישה.

לאחר שהבנתם קצת יותר, צרו לכם את חגיגת הברית של הילד אותה תמיד רציתם. תוכלו לערוך ארוע רגיל, או לנסות לשמח את אורחיכם עם אירוע מיוחד. ניתן לספר בדיחות, להכין מופעים, ועוד המון אפשרויות, מאחר ולטקס ברית מילה אין חוקים מדוייקים. כמובן, המסיבה נועדה לילד, אך בינינו - החגיגה היא שלכם.
 



תגיות המאמר: שמות מהתנך, מילון שמות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיה שוורץ

מאת: חיה שוורץבניין ואחזקה - כללי15/09/111296 צפיות
מיד כשעולים על פגם בניקוז המים קראו לעוסק בתחום! בעיות קטנות בצנרת הבית מתגלגלות והופכות לתקלות גדולות

מאת: חיה שוורץאירועים וחתונות – כללי15/09/111387 צפיות
בימינו תכנון אירוע גדול זה לא עסק פשוט, אבל יש גם אופציה שתמיד תהיה מיוחדת - אירוע בטבע

מאת: חיה שוורץלימודי תעודה ומקצוע15/09/111296 צפיות
אם פתאום מצאתם שאתם בגיל שלושים, רוצים להחליף תחום, לא צריך להתאכזב ולהרים ידיים.

מאת: חיה שוורץהפקות אירועים15/09/111373 צפיות
כאשר מציינים ארוע עולה בכם מחשבה לגבי אולמות אירועים? אז עצרו את סוסיכם

מאת: חיה שוורץגינון14/09/111491 צפיות
גינה ירוקה היא בגדר משאלה של לא מעט אנשים, ואפשר גם להבין את הסיבות לכך

מאת: חיה שוורץלהקות אירועים14/09/111613 צפיות
מסיבת חתונה מקורית היא חויה שאיש לא ישכח...

מאת: חיה שוורץהפקות אירועים14/09/111312 צפיות
איפה תקני שמלת חתונה? ומה בדבר העלויות? מה המעצבים מציגים כעת?

מאמרים נוספים בנושא בר אירועים

מאת: גולאסובר אירועים10/06/161932 צפיות
בר מתוקים ודוכני מזון מתאימים לכל סוג של אירוע , בין אם מדובר באירוע גדול כמו חתונה, או באירוע קטן יותר, כמו ימי גיבוש. המגוון הרחב של סוגי בר מתוקים מאפשר התאמה מצוינת של הכיבוד לאופי האירוע.

מאת: פלאש ברבר אירועים25/08/143102 צפיות
בר מתוקים הינו אטרקציה מתוקה ומלהיבה אנשים רבים המוזמנים לאירועים. אם אתה רוצה להפתיע את האורחים שלך, לפנק את בן או בת הזוג או את הילד בחגיגת בר המצווה שלו, אטרקציה מתוקה ומלהיבה התפורה בדיוק לסוג האירוע ולגיל האורחים הינה בר מתוקים.

מאת: ספיר ספירבר אירועים28/08/131821 צפיות
פתיחת סניפים בכל הארץ של חברת קייטרינג חלבי יכול באמת לעזור לכל חברה שאר רוצה באמת לקבל הצלחה מידית בגל הארץ בו זמנית .

מאת: בני חגואלבר אירועים11/08/131799 צפיות
אני בטוח שאיי פעם שאלתם את עצמכם, מהו בר מתוקים? ואיך אפשר לראות אותו באירוע? מאחר ויש הרבה סוגים של אירועים, חתונות, בר מצוות, בריתות וכדומה, אנו צריכים להציע לקהל שלנו משהו מתוק לאכול, משהו שיגדיל את השמחה, כאן בא לידי ביטוי בר המתוקים....

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131710 צפיות
תכנון וארגון החתונה כולל תהליך ארוך ומייגע של חשיבה על פרטים חשובים מכריעים אך גם פרטים קטנים חשובים לא פחות. בגלל זה, התכנון יכול לגזול זמן רב, ומצד שני, יכול להיות מהנה ומאוד מספק. כשמצליחים ביעילות ובעזרת האנשים הנכונים להגיע לאירוע שישלב את כל מה שאתם רציתם בחבילה אחת. החתונה יכולה להיות כלי בידיים של החתן והכלה להביע את עצמם. חלק מהבחירות שעל החתן והלכה לבצע כוללות: בחירת המיקום והאולם לאירוע, בחירת העיצוב והמראה של המקום הנבחר, האוכל והמנות שיוגשו ועוד המון המון המון דברים...

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131752 צפיות
אל תשקיעו כל כך הרבה מחשבה במה שתלבשו, בר ממתקים ומפלי שוקולד יהיו פינוק, הפתעה והקינוח המושלם בכל אירוע! האוכל והקינוח והאופן בו אתם והאורחים שלכם תוכלו להתפנק חשובים לא פחות, מהאולם, העיצוב, המוזיקה או העיצוב.

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131754 צפיות
בשנים האחרונות, ובמיוחד בעשור האחרון, דוכני ממתקים ובר מתוקים באירועים הפכו להיות חלק כמעט בלתי נפרד מאירועים שונים ברחבי הארץ. שוקולד, ממתקים הריחות והמראות יעלו חיוך על פני כל האורחים שלכם, וזאת הבטחה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica