חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קבלו כמה עצות לחתונה. עלינו.

מאת: חיה שוורץמסיבות08/09/20111159 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מנסים לארגן אירוע מרגש? רוצים לתכנן מסיבה לתינוקת החדשה ואין לכם רעיון איפה מתחילים?

הפקה של ארוע היא לא עניין פשוט. כל אירוע מורכב מפרטים קטנים, וכל פרמטר חייב לקבל מכם יחס נפרד. בסוף המסע כל האורחים שמחים, בגלל שארגנתם את האירוע המושלם!

מחפשים עצה בנושא טיפים לחתונה? מאמר זה יעזור לכם בכל כל פרט שחיוני להכיר על ארועים.

חייבים ללמוד כל מה שיש ללמוד על ארגון ערב מהמם? יש גורמים שונים להם צריך לייחס חשיבות בעת תכנון ארוע: מספר מוזמנים, DJ, אוכל ומשקאות, עיצוב האולם, חליפת בר מצווה, תיעוד האירוע וכיוצא בזאת. לכולם נתייחס כאן.

מקוואות זו התחלה ברגל ימין

איפה יתקיים הארוע -
כדי לקבוע את המקום הכי מוצלח למפגש, תהיו חייבים לזכור כמה נקודות חיוניות: מהו הארוע, מה יהיה מזג האויר, אזור המגורים של האורחים וכמה אנשים יגיעו לאירוע. מה המקום האידיאלי לאירוע שלכם? גן מלבלב או אולם מפואר, אולי ביער? אולי הכי טוב להעביר את החגיגות לבית? אל תהיו פזיזים לפני שאתם חותמים חוזה עם אולם, האם הוא ממלא את כל הדרישות שלכם?

מזון - לא מתקבל על הדעת להרים ארוע בלי לספק לאנשים מאכלים. חשוב לוודא שהאולם דואג לכם עם שרות הסעדה טעים. מנגד, תוכלו לארגן את האוכל לבד, על ידי השכרת שירותים של חברת מזון המתמחה באירועים שאהבתם. יש לזכור, אם חיונית לכם הכשרות, בקשו לבדוק שלשירותי ההסעדה יש תעודה.

אלכוהול - בר אקטיבי או פאסיבי תוכלו להזמין כחלק מחבילת האולם או הגן או מחברה פרטית חיצונית. עלות שירות הבר מושפעת מיוקרתיותו של האלכוהול, רמת המגוון, בר אקטיבי או פסיבי והאקסטרות שתרצו להוסף.

בגדים לאירוע - הביגוד נתון לטעם שלכם. בגד חגיגי הוא , שרבים לא ניגשים אליו בצורה נכונה. קחו בחשבון החגיגה לא תתקיים שוב ונראה שלא תינתן לכם הזדמנות ללבוש את הבגד אחרי שהארוע יסתיים. חשבו על אפשרות להשכרת בגדים. אפשר גם לעצב בגד משלכם, לחסוך בכסך על בגד יקר. תוכלו להסתכל אם נמצא אצלכם פריט לבוש מתאים או אולי גם לקנות בחנויות מקוונות.

עיצוב האירוע - בלב הארוע; רוב גני האירועים מציעים מבחר אפשרויות לאווירה של המקום. אין סיבה להתפשר על התחושה המיוחדת שאתם מבקשים ליצור.

דיג'יי - מוסיקה היא עמוד השידרה של האירוע הופעה חיה או תקליטן, העיקר שיבדרו את האורחים. אם אתם מעדיפים מוזיקה בסגנון מיוחד ומקורי, חשוב לא להתעלם מכך שהדודים לא ישמחו כל כך וצריך לגרום הנאה את כל הנוכחים בארוע.

תיעוד הארוע - כל אירוע מרגש מוכרח להיות מצולם, ועדיף שבאופן מקצועי. לרוב מצלמים גם את ההכנות המוקדמות ותמונות מיוחדות נוספות. אל תשכחו לצלם את המסיבה גם בתצלומי וידאו.

חושבים על להפיק את חגיגת המאה? מחפשים מידע על ארועים קטנים וגדולים? חפשו אותנו לכל מה שחשוב, מה שחדש והמחשבות הכי מקוריות לאירוע המשפחתי שלכם.
 



תגיות המאמר: טיפים לחתונה, מקוואות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיה שוורץ

מאת: חיה שוורץבניין ואחזקה - כללי15/09/111298 צפיות
מיד כשעולים על פגם בניקוז המים קראו לעוסק בתחום! בעיות קטנות בצנרת הבית מתגלגלות והופכות לתקלות גדולות

מאת: חיה שוורץאירועים וחתונות – כללי15/09/111388 צפיות
בימינו תכנון אירוע גדול זה לא עסק פשוט, אבל יש גם אופציה שתמיד תהיה מיוחדת - אירוע בטבע

מאת: חיה שוורץלימודי תעודה ומקצוע15/09/111297 צפיות
אם פתאום מצאתם שאתם בגיל שלושים, רוצים להחליף תחום, לא צריך להתאכזב ולהרים ידיים.

מאת: חיה שוורץהפקות אירועים15/09/111374 צפיות
כאשר מציינים ארוע עולה בכם מחשבה לגבי אולמות אירועים? אז עצרו את סוסיכם

מאת: חיה שוורץגינון14/09/111501 צפיות
גינה ירוקה היא בגדר משאלה של לא מעט אנשים, ואפשר גם להבין את הסיבות לכך

מאת: חיה שוורץלהקות אירועים14/09/111615 צפיות
מסיבת חתונה מקורית היא חויה שאיש לא ישכח...

מאת: חיה שוורץהפקות אירועים14/09/111313 צפיות
איפה תקני שמלת חתונה? ומה בדבר העלויות? מה המעצבים מציגים כעת?

מאמרים נוספים בנושא מסיבות

מאת: קרוסלה הריון ולידהמסיבות19/03/193504 צפיות
עבור אנשים רבים הכלים החד פעמיים הם כלי פלסטיק לבנים ומשעממים שאינם מתאימים לאירועים. אך ההיפך הוא הנכון. קיימים כלים חד פעמיים מעוצבים לכל אירוע שאינם נבדלים בהרבה מהכלים הרב פעמיים. כך שאם יש לכם אירוע, זה הזמן להזמין את הכלים הייחודיים האלה.

מאת: עידן אברהמימסיבות17/09/181555 צפיות
השכרת גנרטורים | גנרטור להשכרה רוב אירועי החוץ לא היו יכולים להתקיים בלי גנרטור להשכרה שיספק לו את האנרגיה הדרושה. אירועים מסוג זה מלווים בדרך כלל על ידי מוזיקה, אוכל ושתייה שזקוקים גם הם למתקנים שיחזיקו אותם במצב תקין. השכרת גנרטורים נעשית על ידי פניה לחברת השכרה בתחום זה. חברות כאלו ניתן למצוא ברשת האינטרנט ולבדוק מה הן מציעות ללקוחות.

מאת: אבי דוידימסיבות08/02/162249 צפיות
הפעלות ליום הולדת מתוך עולם הטבע, הפעלות עם כלבים לילדים שאוהבים כלבים ולכאלו שעדיין לא מכירים כלבים.

מאת: נינה כהןמסיבות01/02/162005 צפיות
נדרש פתרון מושלם למוסיקה באירוע

מאת: אבי דוידימסיבות18/10/152215 צפיות
לאחר חבלי לידה משונים, הגיע הרגע המיוחל שבו בתכם מגיחה אל העולם ונקראת בשם. לאחר החיבוקים, הנשיקות וההתרגשות העצומה, ודאי תהיו מעוניינים לחפש מקום לאירוע הבריתה. בריתה היא כינוי למסיבת "זבד הבת", שמטרתה להפגיש את המשפחה והקרובים עם הנסיכה החדשה שזה עתה הצטרפה למשפחה, בחגיגה גדולה.

מאת: רוןמסיבות16/09/152009 צפיות
מאמר על מועדונים לבת מצווה

מאת: בולי בלוןמסיבות16/11/144043 צפיות
האם חשבתם פעם מה המקור של הבלונים שאתם מחזיקים? האם פעם חשבתם על הקישוט המיוחד הזה, ומהיכן הוא מגיע אלינו? כדאי לכם לקרוא!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica