חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים בבחירת אינסטלטור מקצועי

מאת: Lior Halevaבניין ואחזקה - כללי11/09/20111195 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר אנחנו באים לבחור אינסטלטור אנחנו צריכים להקפיד שאנחנו בוחרים אינסטלטור מקצועי. כמו כל בעלי המקצוע יש גם בין האינסטלטורים כאלה שעובדים טוב וכאלה שעובדים פחות טוב. חשוב שהבחירה שלנו תיעשה בחוכמה ועל פי בחינה של רמת המקצועיות של האינסטלטור. הרושם הראשוני שהאינסטלטור עושה עלינו חשוב מאוד. חשוב שנסתדר אתו ונרגיש אתו בנוח כי אנחנו מכניסים אותו לבית שלנו.

אינסטלטור טוב יהיה כנה אתנו בנוגע לגובהה הנזק והוא לא ייקח מאתנו מחיר גבוהה מהמחיר הממוצע במשק עבור השירות שסיפק לנו. אינסטלטור טוב מזהים לפי הדרך שבה הוא עובד ביעילות וביסודיות. כדאי לבחור אינסטלטור דרך המלצות של חברים ומשפחה. אפשר גם להגיע לאינסטלטור דרך האינטרנט או דפי זהב. לא חשוב איך מגיעים לאינסטלטור, מה שחשוב זה איך אנחנו נעשה שימוש בשירותים שהוא מספק וניעזר בו.

אינסטלטור – איך יודעים מה איכות השירות שהוא מעניק לנו

קשה להיות חכמים לפני מעשה, למשעה זה כמעט בלתי אפשרי. ברוב המקרים אנחנו לא יכולים לדעת אם האינסטלטור שאנחנו בוחרים הוא מקצועי לפני שהוא סיפק לנו שירות. לפעמים גם כוונות טובות מצדו של האינסטלטור לא יעזרו לנו. בסופו של האינסטלטור רוצה להרוויח כסף ואם הוא לא יודע לעשות משהו הוא לא תמיד יודה בכך.

בכל זאת יש מספר צעדים מומלצים שיעזרו לנו לבחור אינסטלטור ולדעת אם הוא אינסטלטור מקצועי:

1. אם האינסטלטור הוא אמין.

2. אם האינסטלטור הוא חרוץ.

3. אם לאינסטלטור יש מוניטין טוב.

4. אם מישהו קרוב המליץ לנו על האינסטלטור.

5. אם האינסטלטור הוא בעל תעודה מקצועית בתחום.

6. אם יש לאינסטלטור ניסיון רב של מספר שנים.

7. כדאי קודם כל לתאר לאינסטלטור בטלפון את הבעיה לפני שמזמינים אותו.

לסיכום ניתן לומר שאינסטלטור זה עסק מורכב. להיות אינסטלטור זה לא קל ולא גם למצוא אינסטלטור טוב בשוק. יש הרבה אינסטלטורים בשוק מה שמבדיל אותם זה מזה זה הרמה המקצועית שלהם, היושר שלהם, מוסר העבודה שלהם והמומחיות שלהם. חשוב שכאשר אנחנו באים לבוחר אינסטלטור נתחשב בכל הפרמטרים הללו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Lior Haleva

מאת: Lior Halevaשיפוצים11/09/111048 צפיות
מאמר קצר המציג טיפים איך לעבור שיפוצים בלי לפשוט רגל.

מאת: Lior Halevaצימרים11/09/111105 צפיות
הזוגיות שלכם פורחת ? בוא לנפוש בצימר רומנטי ותתחברו זה לזו מחדש, כל המידע על אילו פינוקים מאפיינים צימרים רומנטיים לחיזוק הקשר.

מאת: Lior Halevaספורט וכושר גופני - כללי11/09/111233 צפיות
מאמר קצר המסביר מה הוא אימון כושר אישי, פיתוח כושר אישי כפעילות כללית, מהו מאמן כושר אישי ועוד.

מאת: Lior Halevaשמלות כלה ובגדי חתן11/09/111250 צפיות
ישנם סוגים שונים של חליפות חתן , במאמר זה נעזור לכם לבחור את החליפה המושלמת ליום המושלם שלכם.

מאת: Lior Halevaשיפוצים04/12/101415 צפיות
מאמר קצר על צביעת דירה ולמה כדאי לצבוע דירה אצל מקצוענים.

מאת: Lior Halevaשיפוצים05/05/101773 צפיות
עבודה בגובה עלולה להיות מסכנת חיים ועל כן יש להקפיד לעמוד בתקנים אשר קבע משרד התמ"ת. ישנן חברות המספקות שירותי עבודה בגובה אשר מחמירות אף יותר מתקנים אלו בשביל לשמור על בטיחות עובדיה ומקצוענותה. עבדוה בגובה היא חשובה, אך חשובים עוד יותר חייהם של העוסקים בה.

מאת: Lior Halevaספורט ימי 30/04/103361 צפיות
מידע על קורסי צלילה באילת, במאמר זה אני אסקור בקצרה מידע על קורסי צלילה שניתן לעבור בעיר אילת.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222787 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223096 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211368 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211326 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica