חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כשרוצים להתחתן בשרון

מאת: חיה שוורץמסיבות12/09/2011833 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום הגדול מתקרב? מאיפה מתחילים? עתה ניתן להבין את הפרטים בעלי החשיבות בתחום אירועים בלתי נשכחים... בואי לעשות היכרות עם התחום הגדול של הארועים: אולמות אירועים, הפקת חתונות ובגדי אירועים!

נו, מצאתם כבר אולם אירועים?

העניין החשוב ביותר בכל אירוע, הוא לא אחר מאשר גן האירועים בו תתקיים החתונה. אפשרי שזה יהיה אולם ארועים, ויכול להיות חוף הים. רק בתום קבלת ההחלטה של המקום בו תחגגו את החתונה, אפשרלהחליט על מועד האירוע, אופי האירוע ואפילו לבחור את הפרטים הזעירים שיעזרו להפוך את ערב אירוע לחוויה חיובית. לא חושבים שהגיע הזמן להרים חתונה?

על פי איזה קריטריונים בוחרים אולם חתונות? צריכים בדחיפות חתונה דתית?

הרבה זוגות שמתחתנים מתחבטים הרבה לפני שהם מבצעים החלטה, ולא חסרות סיבות לכך. אולמות ארועים נבדלים האחד מן השני בכל מיני דברים; מספר המוזמנים שניתן להביא, התאורה, צורת הגשת האוכל ולבסוף המיקום הגיאוגרפי בישראל. אתם צריכים לדעת מבעוד מועד איזו חתונה תמיד חלמתם לארגן, זה יסייע לכם בחיפוש של אולם האירועים שלכם…

כאשר אתם באים לגני אירועים על מנת להסתכל על המקום, כדאי לשים לב לדברים מסוימים: האם השטח נראה סטרילי ונק? המקום יספיק לכל האורחים שלכם? כמה ברמנים באמת עובדים במקום? אף אחד לא רוצה חרקים באולם או, למשל, שירות גרוע... ע"מ להימנע מפאשלות במהלך האירוע, בדקו שאתם שואלים את השאלות הגדולות!

על טעויות משלמים ביוקר!

את טקס החתונה תארגנו פעם בחיים (זו לפחות השאיפה...), בדיוק בגלל זה כאן אין מקום לטעות. איך מארגנים זאת נכונה? החלק החשוב ביותר לא להתפשר על שום דבר! זאת אומרת, אם אתם חולמים על אולם אירועים ראוותני, אז אתם צריכים לקבל זאת…

ואחרי שמוצאים אולם, מה עושים?

בהנחה וכבר מצאתם מיקום לחתונה - אתם יכולים לשקול את הדברים הקטנים. לדוגמא, סידור פרחים מקצועי... אם איכשהו עוד לא שמעתם שקיים כזה דבר, אז מדובר על אמנות במלוא מובן המילה. באמצעות מומחים אמיתיים המתמחים בתחום העיצוב ויופי, אפשר ממש בקלות לגרום לכך שהארוע שלכם יהיה מנקר עיניים ומקורי. עם שימוש בכיסאות מעוצבים, לדוגמא, באפשרותכם לשדרג בקלות את המקום. האורחים שלכם שיגיעו ירגישו מהדקה הראשונה שהדיבור הוא על אירוע לא מהעולם הזה והם יהנו כפי שעוד לא יצא להם מעולם בחייהם... זו יכולה להיות החתונה שלכם!

אם כבר סימתם להתעסק בענייני העיצוב, ניתן לטפל בדברים חשובים…

למרביתנו נקרתה ההזדמנות פעם לבוא לחתונה כלשהי. האירועים האלה נראים תמיד בנליים - מזטים, יין לבן וגימיקים חרושים. בכדי ליצור מסיבה לגמרי שונה, צריך בטיפת תכנון ויצירתיות. באופן זה, ימשיכו לרכל על טקס החתונה שלכם אפילו שנים אחרי... איפה מחפשים ספקים לאירועים?

מה עושים עם האוכל?

בשביל אנשים מסוג מסוים הפרט הכי מעניין הוא האוכל שיוגש בחתונה. בחירת שירות הקייטרינג יכולה להשפיע רבות על הזכרונות מאותו ארוע, מהסיבה הזו בכלל לא כדאי להקל ראש בבחירה הזאת. אז השתדלו לבחור אך ורק באוכל באמת מצוין וצלחות גדולות. אף אחד לא רוצה מזון זול או אחד שבא בצלחות זערוריות. רצוי מאוד להשקיע כמה שקלים נוספים בשביל להיות בטוחים שהאוכל הוא ממש טוב ואיכותי!

מה לגבי אולם אירועים בשרון? דיג'יי עוד לא הצלחתם לבחור?

רק לאחר שהלעטתם את האורחים, ניתן לבדר אותם, ויש המון שיטות לעשות את זה. איך מתחילים? אין אופציה לתכנן חגיגה אמיתית בלי לדבר על מוסיקה. לא רוצים לקרוא לאיזשהו איש סאונד מקצועי? באמצעותו אפשר לשמח את חבריכם במשך החתונה שלכם... כל מה שאתם צריכים הוא לבחור מראש סוג מוסיקה אהוב, ואת הדברים האחרים יעשו בשבילכם.

אחרי שקראתם את כל זה, תכנון והרמת חתונה יוקרתיתאף פעם לא היה פשוט יותר… לעצות טובות ועוד אינפורמציה - שובו לבלוג לכל המידע החיוני, למאורע המשמח שלכם.קריאה נעימה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיה שוורץ

מאת: חיה שוורץבניין ואחזקה - כללי15/09/111298 צפיות
מיד כשעולים על פגם בניקוז המים קראו לעוסק בתחום! בעיות קטנות בצנרת הבית מתגלגלות והופכות לתקלות גדולות

מאת: חיה שוורץאירועים וחתונות – כללי15/09/111389 צפיות
בימינו תכנון אירוע גדול זה לא עסק פשוט, אבל יש גם אופציה שתמיד תהיה מיוחדת - אירוע בטבע

מאת: חיה שוורץלימודי תעודה ומקצוע15/09/111297 צפיות
אם פתאום מצאתם שאתם בגיל שלושים, רוצים להחליף תחום, לא צריך להתאכזב ולהרים ידיים.

מאת: חיה שוורץהפקות אירועים15/09/111374 צפיות
כאשר מציינים ארוע עולה בכם מחשבה לגבי אולמות אירועים? אז עצרו את סוסיכם

מאת: חיה שוורץגינון14/09/111501 צפיות
גינה ירוקה היא בגדר משאלה של לא מעט אנשים, ואפשר גם להבין את הסיבות לכך

מאת: חיה שוורץלהקות אירועים14/09/111615 צפיות
מסיבת חתונה מקורית היא חויה שאיש לא ישכח...

מאת: חיה שוורץהפקות אירועים14/09/111313 צפיות
איפה תקני שמלת חתונה? ומה בדבר העלויות? מה המעצבים מציגים כעת?

מאמרים נוספים בנושא מסיבות

מאת: קרוסלה הריון ולידהמסיבות19/03/193504 צפיות
עבור אנשים רבים הכלים החד פעמיים הם כלי פלסטיק לבנים ומשעממים שאינם מתאימים לאירועים. אך ההיפך הוא הנכון. קיימים כלים חד פעמיים מעוצבים לכל אירוע שאינם נבדלים בהרבה מהכלים הרב פעמיים. כך שאם יש לכם אירוע, זה הזמן להזמין את הכלים הייחודיים האלה.

מאת: עידן אברהמימסיבות17/09/181555 צפיות
השכרת גנרטורים | גנרטור להשכרה רוב אירועי החוץ לא היו יכולים להתקיים בלי גנרטור להשכרה שיספק לו את האנרגיה הדרושה. אירועים מסוג זה מלווים בדרך כלל על ידי מוזיקה, אוכל ושתייה שזקוקים גם הם למתקנים שיחזיקו אותם במצב תקין. השכרת גנרטורים נעשית על ידי פניה לחברת השכרה בתחום זה. חברות כאלו ניתן למצוא ברשת האינטרנט ולבדוק מה הן מציעות ללקוחות.

מאת: אבי דוידימסיבות08/02/162249 צפיות
הפעלות ליום הולדת מתוך עולם הטבע, הפעלות עם כלבים לילדים שאוהבים כלבים ולכאלו שעדיין לא מכירים כלבים.

מאת: נינה כהןמסיבות01/02/162005 צפיות
נדרש פתרון מושלם למוסיקה באירוע

מאת: אבי דוידימסיבות18/10/152216 צפיות
לאחר חבלי לידה משונים, הגיע הרגע המיוחל שבו בתכם מגיחה אל העולם ונקראת בשם. לאחר החיבוקים, הנשיקות וההתרגשות העצומה, ודאי תהיו מעוניינים לחפש מקום לאירוע הבריתה. בריתה היא כינוי למסיבת "זבד הבת", שמטרתה להפגיש את המשפחה והקרובים עם הנסיכה החדשה שזה עתה הצטרפה למשפחה, בחגיגה גדולה.

מאת: רוןמסיבות16/09/152009 צפיות
מאמר על מועדונים לבת מצווה

מאת: בולי בלוןמסיבות16/11/144043 צפיות
האם חשבתם פעם מה המקור של הבלונים שאתם מחזיקים? האם פעם חשבתם על הקישוט המיוחד הזה, ומהיכן הוא מגיע אלינו? כדאי לכם לקרוא!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica