חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודה בחו"ל - לאן כדאי לנסוע?

לא פעם שואלים אותי בתור אחד שכבר ביקר בכל מדינה באירופה ומכיר היטב את שוק העבודה שם ובעיקר עבודה בחו"ל של של ישראלים. לא פעם נתקלתי בישראלים צעירים מאוכזבים שחשבו שהם הולכים לעשות מכה בחו"ל ולברוח לטיול ארוך במזרח אך גילו שלא פשוט להרוויח כסף רב וצריך להיות מוכר מיומן ובעיקר להיות נמרץ כל היום על מנת להגיע לתוצאות. האשלייה שמוכרות לא מעט חברות בנוגע לשכר החודשי ולתנאים הכללים אכן עובד ומשפיע מאוד על המון צעירים אך חשוב לבדוק בדיוק מה התנאים: מהו שכר הבסיס, מהי העבודה, מה עליי למכור, איך עובדת חלוקת הבונוסים, ימי חופש, מספר אנשים בדירה וכו'.
היתרון הגדול, למשל, של עבודה בארה"ב הוא שלא עובדים מספר שעות רב כמו באירופה (בדרך כלל). אמנם, אין המדובר בטיול מאורגן, בו כל מה שעושים הוא לטייל ולכייף - אבל בהחלט ניתן להינות תוך כדי עבודה בארה"ב, כי אורכה שבע שעות ביום, ויחד עם זאת להגיע למשכורת של מעל חמשת אלפים דולר בעבודה קשה.

היתרון של עבודה באנגליה הם התנאים של העובדים אשר מקבלים דירות גדולות בדרך כלל ולעתים אף וילה משפחתית אותה הם חולקים עם מספר חברים. בנוסף, בעת עבודה בחו"ל אסור לשכוח את שעות הפנאי הרבות בימי שבת וראשון ואת מבחר אפשרויות הבילוי אשר קיימות באנגליה ובעיקר בלונדון. בדר"כ מובטח לפחות יום חופש מלא אחד, בו יכול העובד לקחת את רכב החברה ולעשות איתו כרצונו, לאחר שפיזר את שאר חבריו בקניונים השונים בהם הם עובדים. כך, תוכלו לנסוע ולבקר ביעדים רבים אליהם מגיעים טיולים מאורגנים במדינה, ואפילו במדינות אחרות - מנהרת התעלה הופכת את יבשת אירופה לזמינה עבורכם, אפילו לטיול קצרצר. ואפילו אם לא תסעו לטייל - עבודה באנגליה מביאה עמה צמידות לחיי לילה סוערים. לונדון מלאה בפאבים ודאנס ברים רועשים ובאתרי תיירות רבים, ויש מספיק מה לעשות בזמן הפנוי (כאשר לא רוצים לנוח) וניתן לגשת לטיול הגדול או אפילו לחזור ארצה עם שלל חוויות חד פעמיות.

עבודות באוסטרליה היא יתרון לכל מי שחובב טבע. עבודה באוסטרליה מול נוף אלוהי, גם אם רואים אותו רק בסופי שבוע, זוהי חווייה שאפשר להתאמץ כל השבוע רק בשביל לחוות אותה ולעתים עצם העובדה שעובדים במקום אקזוטי וטבעי כמו אוסטרליה מעצימה את החווייה של עבודה בחו"ל ומעלימה את כל החסרונות האפשריים. חשוב לציין שבאוסטרליה רבים עובדים דווקא תוך כדי הטיול ובאופן עצמאי (לא דרך מעסיק) וללא שכר... עבודות באוסטרליה אצל משפחות החיות באיזורים כפריים בדרך, בעבודות שונות לקיום הבית ובתמורה ללינה ומזון. ניתן לעבוד כאופר, גנן או חקלאי בתמורה ללינה ואוכל אפילו ליום יומיים ולהמשיך הלאה בטיול...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני אלבז

מאת: דני אלבזטיולים בארץ19/03/131215 צפיות
כמה פעמים שאלתם את עצמכם, האם אתם באמת מכירים את הארץ שלכם? ולא, הכוונה היא לא לתל אביב, נתניה או חדרה. הכוונה היא לישובים עלומים יחסית, שמי שלא מגיע משם / יש לו בן או בת משפחה משם, פשוט לא שמע עליהם. בארץ מאות רבות של התיישבויות – חלקן לא מוכרות בכלל.

מאת: דני אלבזבתי מלון19/01/121247 צפיות
אם אתם נוסעים לחו"ל, הרי שאחד הדברים שצריך לחשוב עליהם ולתאם, הוא מלון להתארח בו. אולם, לבחירת מלון יכולות להיות השלכות גם על אופי הטיול ועל החוויה בכללותה. מי שהתארח בעבר במלונות יוקרה יודע, כי אין תחרות לחוויה המיוחדת המוצעת על ידי מלונות יוקרה והתארחות בהם. מי שלא – הרי שאף פעם לא מאוחר מכדי להתארח ברמה אחרת לגמרי. על מלונות יוקרה בעולם כולו.

מאת: דני אלבזבריאות הנפש05/01/129152 צפיות
אם בעבר רבים מאיתנו בחרו לפנות אל רופא המשפחה או אל רופא מומחה אחר בשל בעיה בריאותית כלשהי (בין אם פיזית או נפשית), הרי שכיום יותר ויותר בוחרים לפנות אל מטפלים, המציעים פתרונות מסוג אחר. רפואת גוף-נפש מתייחסת ליחסי הגומלין שבין הנפש לגוף שלנו, ובכוח השפעתם של התודעה, החוויות והרוחניות על תהליך הריפוי. קיימים סוגים שונים של טיפולים וכן פתרונות ריפוי שונים, המספקים לנו את כל התנאים הנדרשים, הן ברמה הפיזית והן ברמה הנפשית, כדי לאפשר לנו ריפוי מלא וצמיחה, תוך ניצול כוחות הריפוי הקיימים אצלנו.

מאת: דני אלבזגאדג'טים05/01/121249 צפיות
פיתוח אפליקציות לפייסבוק, לאייפון או לאייפד הינו פעולה מורכבת, הכוללת מספר שלבים שונים: תכנון, אפיון, עיצוב, פיתוח ושיווק. פיתוח אפליקציות בפלטפורמות אלו, שהפכו לחלק בלתי נפרד בחייהם של רבים בשנה האחרונה, מאפשר להשתמש ביתרונותיה של כל פלטפורמה (בין אם מדובר בפייסבוק באייפון או באייפוד) וליהנות מפתרונות שיווקיים ייחודיים.

מאת: דני אלבזשיווק ואסטרטגיה12/08/091497 צפיות
ניהול שוטף וברור של מחלקות הפיתוח והרכש ומערכות שיווק ומכירות מתפקדות בצורה ראויה הן תנאים הכרחיים להצלחתו של כל בית עסק.

מאת: דני אלבזשיווק ואסטרטגיה12/08/091441 צפיות
בישראל קיימות מספר חברות לפיתוח עסקי ומספר רב של יועצים אסטרטגים המלווים את תהליכי פיתוח מערך השיווק בחברות רבות במשק.

מאת: דני אלבזבריאות השן11/08/092068 צפיות
שיטה חדשה להשתלת שיניים

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222913 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222785 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187361 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187520 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187465 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188008 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179600 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica