חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גירושין מוזנות

על גירושין מזונות והקשיים הרבים בדרך:

אחת המחלוקות הגדולות ביותר בין בני זוג אשר עומדים בפני גירושין היא מחלוקת על מזונות. מדובר על תשלום חודשי שמתבצע לאישה, לילדים או לשניהם יחד, כאשר אלו נועדו להבטיח את פרנסתם.
מזונות הם למעשה תשלום אשר מתקיים במשפחה בה בני הזוג נפרדו ובמסגרת אותה פרידה, אחד מבני הזוג (הגבר בדרך כלל) חייב בהשתתפות כלכלת הילדים שנמצאים אצל בן הזוג השני. חובה זו חלה על זוגות גרושים, זוגות פרודים לפני גירושין ואף הורים לילדים ללא נישואין.

גירושין מזונות ילדים:

כל ילד זכאי לקבל מזונות מהוריו. גם אם הוריו אינם נשואים זה לזה ומעולם לא היו נשואים, גם אם אביו נשוי לאישה אחרת ולו ילדים אחרים ואפילו אם אביו מעולם לא ידע על קיומו.
הסמכות לדון בנושא רגיש זה נתון בידי בית הדין לענייני משפחה אלא אם שני ההורים מעוניינים שהוא יידון במסגרת בית הדין הרבני.
מזונות ילדים נקבעים על פי צרכי הילד ועל פי יכולות הוריו, כאשר מדובר על ילד ששני הוריו יהודים האב חייב לשאת בכל הוצאות הילד עד הגיעו לגיל 15, כאשר מדובר על סכום שעובר את הסכום ההכרחי ההורים חייבים על פי יחס ההכנסות שלהם. אותם צרכים הכרחיים הם חלק מהוצאות הדיור והחינוך, הוצאות המזון, ההנעלה והביגוד.
בית המשפט קובע נושאים אלו אחרי בחינת טופס הרצת פרטים ובו שני ההורים מדווחים על פעילויות בנקאיות שלהם, חובותיהם, התחייבויותיהם, גודל הדירה שלהם ועלותה החודשית, המכונית אותה הם מחזיקים וכמובן שעליהם להציג את תלושי המשכורת שלהם בשנה האחרונה.

גירושין מזונות אישה:

מזונות אישה מתבססים על אותה קביעה כי בעת שגבר נושא אישה הוא למעשה מתחייב לפרנס אותה. קביעה זו היא מן ההלכה והיא נחשבת לאחת החובות אותן נושא הבעל, בין אם במודע או לא במודע.
מאחורי קביעה זו ישנה הנחה כי בעל צריך לשמור על איכות חייה של האישה וזאת גם במידה והם לא חיים יחד. זאת אומרת שאם אישה הגיעה מבית דל וחיה עם הגבר חיי עושר, אין הוא יכול לדרוש ממנה לחזור ולחיות כשם שחיה לפני הנישואין ועליו לדאוג לה לחיי רווחה כשם שדאג לה כשהיה נשוי לה. מזונות אישה כיום יותר נדירים מבעבר אך ניתן לראות במקרים רבים שהם כן ניתנים.
הרבה זוגות שעוברים גירושין מוצאים עצמם מול תשלומי מזונות אישה שכוללים ועד בית, מדור, מים, טלפון, אגרת טלויזיה, אחזקת רכב, הוצאות רפואיות ובפעמים נדירות גם חופשות בחו"ל, תכשיטים, טיפולי קוסמטיקה, מוצרים שונים וכדומה.

מה חשוב לדעת על גירושין מזונות?

גירושין מזונות ומלחמה עליהם הם כמעט בלתי נמנעים. אנחנו מדברים על תשלום כספים רבים לאורך שנים ואין ספק כי שני בני הזוג עלולים להילחם כדי להבטיח לעצמם תשלום הוגן. בין אם אתם נמצאים בצד הנתבע ובין אם בצד התובע, עליכם להבין שמדובר בתחום סבוך ומורכב וכדי להבטיח לעצמכם ייצוג הוגן ושמירה על זכויותיכם הבסיסיות אתם זקוקים לסיוע של איש מקצוע, לכן, חשוב כבר בשלב ראשוני לקבל ייעוץ מעורך דין אשר מתמחה בתחום דיני המשפחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

LoadSEO חברת מתמחה בתחום קידום אתרים באינטרנט. לפרטים התקשרו למספר:  08-6466820 או פנו אלינו בכתובת המייל: Info@LoadSEO.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת LoadSEO - קידום אתרים

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/122451 צפיות
העלות של דק סינטטי משתלמת בדר כ יותר מאשר הדק הרגיל שלעיתים יקר יותר פי 2 דק סינטטי הוא בעל מראה טבעי המחזיק שנים רבות ואינו מצריך תחזוקה מיוחדת

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/122256 צפיות
המחיר של דק סינטטי הוא זול יותר מדק רגיל ועשוי חומרים מיוחדים הנחשבים לעמידים מאוד המחיר של הדק עשוי להשתנות בהתאם לסוג ואיכות החומר

מאת: LoadSEO - קידום אתריםעיצוב גינות31/07/122037 צפיות
התקנת דק סינטטי חשוב שתעשה ע י חברה מובילה בתחום התקנת דק סינטטי ע י איש מקצוע תעשה את כל ההבדל ובכך תאפשר לכם להינות מגינה יפהפיה ובעלת מראה טבעי

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/121897 צפיות
היתרון של דק סינטטי על פני דק טבעי מתייחס בעיקר לחומר ממנו הדק הסינטטי עשוי דק סינטטי עמיד מפני נזקי מזג האוויר, מזיקים, צבעו אינו דוהה ומאפשר תחזוקה קלה

מאת: LoadSEO - קידום אתריםגינון31/07/121995 צפיות
ישנם שני סוגי דשא סינטטי המאפשרים לכם ליהנות מדשא איכותי, לאורך זמן רב ובמראה נהדר סוגי הדשא הסינטטי הם דשא סינטטי ללא מילוי ודשא סינטטי עם מילוי

מאת: LoadSEO - קידום אתריםצילום30/07/122042 צפיות
חיים שכאלה הוא סרטון המספר את הסיפור של המשפחה שלכם וכולל תחקירים מקדימים, איסוף חומרים, צילום אנשים שרלוונטים לסיפור ועוד צרו קשר לפרטים נוספים

מאת: LoadSEO - קידום אתריםצילום30/07/121815 צפיות
תהליך הפקת סרט זיכרון לרוב מתחלק לתחקיר טרם יצירת הסרט, בניית התסריט בדר כ בעזרת המשפחה, צילומים בעזרת אנשי צוות נוספים ועריכה שבה מרכיבים את החלקים

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211497 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211292 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201607 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182005 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181572 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181671 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171791 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica