חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דקים ללא ברגים – מהם היתרונות?

כל אדם המקבל לחזקתו תא שטח אותו הוא אמור להפוך לגינה או לאזור ציבורי כזה או אחר, מתלבט לא אחת כיצד לעצב את השטח. לעיתים השילוב בין מגוון עצים ודשאים עשויי להיות אפקטיבי ואפילו יפה במידה מספקת, אך אלו אשר בוחרים לשלב אלמנטים נוספים יצליחו בלי צל של ספק, להשיג אפקט מרשים עוד יותר. אז מהם למעשה האפשרויות העומדות בפנייך?

ראשית תוכל לשלב בגינה או בחצר אלמנטים של טוף צבעוני, אם כי במקרה זה יש לדאוג לתחימתו בכדי שלא יאבד עם הזמן. ניתן גם לשלב מקור מים חיצוני כגון מזרקה או ברכת דגים, אך גם פה יש לשים לב לתחזוקה הרבה. המוטיב השלישי הוא דווקא השילוב של העץ המעובד במקום בו לכאורה עץ כלל לא חסר. שילוב של דקים ללא ברגים, נראה כשילוב סתמי בהתחלה, אך עם זאת, יש בהם באותם דקים ללא ברגים, משהו שעושה ויוצר אווירה אחרת, חגיגית, יוקרתית הרבה יותר בכל חצר ובכל מקום. למעשה, מבין כל אופציות השילוב בחצר שתוכלו לחשוב עליהם, דקים ללא ברגים הם בעלי העלות הקטנה ביותר. זאת בעיקר משום שבניית דק מצריכה ממך עלות ראשונית בלבד ולא נדרשת בו כמעט אחזקה או תחזוקה.

אך למרות שמסמך זה ודאי הצליח לשכנע אתכם שדק במרפסת או בחצר הבית הוא הפתרון הראוי עבור הנכס המרשים שלכם, ודאי אתם תוהים מדוע הומלץ כאן דווקא על דקים ללא ברגים? והתשובה לכך היא אחת – הבטיחות שלכם ושל ילדכם. דקים ללא ברגים הם המצאה יחסית חדשה המאפשרת ליהנות מכל יתרונות הדק המסורתי ללא הסיכון המיותר הכרוך בהתקנה רשלנית, שחיקה של העץ לאחר שנים או אפילו שבר של העץ המרכיב את הדק. למעשה, דקים ללא ברגים מהווים כיום את גולת הכותרת בעולם הדקים למרפסות ולחצרות. יש בהם משהו המאפשר ליהנות מהטבע נטו, ממש כפי שהוא באמת. דקים ללא ברגים מאפשרים לכם לקבל עץ מושלם ללא חורים, ללא ראשי בורג המחלידים ברבות הזמן ובטח ובטח, להימנע מאופציה של ביקוע העץ כתוצאה מגוף זר החותך אותו עם השנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ענפים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומי אוחנה - ענפים

מאת: שלומי אוחנה - ענפיםעיצוב גינות29/07/09997 צפיות
אם גם לך מהות הבית היא החצר, ודאי גם אתה שמת את מלוא כובד משקלך בעת המצוד אחרי הבית המושלם, על כך שהגינה תהיה מטופחת ורחבת ידיים. בישראל שנת 2009 מאות אלפי זוגות צעירים עושים את צעדיהם הראשונים בחיפוש אחר הבית המושלם. אז נכון, אמנם מיתון כבד מכה בחוץ, אך עדיין, ישנם מספר דברים עליהם הישראלי הממוצע אינו מוכן להתפשר. אז על גינה דיברנו ועכשיו נדבר על בטיחות בחצר...

מאת: שלומי אוחנה - ענפיםעיצוב גינות29/07/091253 צפיות
אנחנו חוסכים שנים, מחכים לרגע המיוחל ולבסוף הוא מגיע, בית חלומותינו מוכן ומזומן. וכך, בליווי צמוד של הבנק, של ההורים ושל המוכר, אנו נכנסים ומעיפים מבט בפאר היצירה שרכשנו במיטב כספנו. אך תודו שיש משהו בסופו של דבר, דבר מה שאם היינו עושים אותו, היינו מרגישים שלמים הרבה יותר עם עצמנו...

מאת: שלומי אוחנה - ענפיםאדריכלות נוף 29/07/091092 צפיות
הקיץ הישראלי שוב מגיע, יש יאמרו שהוא הקשה ביותר בכל הזמנים ואילו אחרים יגידו שהוא סטנדרטי. אך דבר אחד בטוח, הקיץ, בדיוק כמו באלו שיגיעו אחריו, שוב תוגבל צריכת המים שלנו, ושוב יעמדו הדשאים בצחיחותם וחצרנו האחורית לא תרווה נחת. וכך, למרות שהדברים ידועים לנו מראש ומעגל החיים של הדשא הישראלי ברור לכולנו, אנחנו ממשיכים להתעקש לשלם ביוקר, כי הריי איזו חלופה אחרת ניתן למצוא בישראל לגינה מדהימה ביופייה המצריכה מינימום טיפול?

מאת: שלומי אוחנה - ענפיםגינון29/07/091526 צפיות
אם לרגע חשבתם שהבית שלכם מושלם בדיוק כפי שהוא, אולי מאמר זה יסייע לכם לראות את הדברים קצת אחרת. אז אמנם נכון שהתקציב לוחץ, ואולי זהו כורך הנסיבות שהוביל אתכם להרכב הנוכחי בנוף הבית המושלם שלכם, אבל הידיעה, זו אף פעם לא הזיקה...

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222803 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223113 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211372 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211330 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211564 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica