חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ברכה ליום הולדת

מאת: ערןימי הולדת20/09/20113235 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש סיבה למסיבה? יום הולדת, יום נישואין או אפילו יום האהבה.
בימים משמחים כאלו בד"כ אנו מחפשים מתנת יום הולדת מקורית, מתנה מיוחדת שתהיה בעלת משמעות, אך מאוד חשוב לצרף כרטיס ברכה למתנה מכיוון שלפעמים לברכה ליום הולדת יש משמעות הרבה יותר גדולה מהמתנה עצמה.

יום הולדת הוא יום נפלא לציין את הערכתנו כלפי יקירנו, ולמתנה יש חשיבות רבה בכך, אך ללא פתק או ברכה יפה היא עלולה להיות חסרת משמעות עבור המקבל - עם כל המקוריות והערך שלה.
במילים הנכתבות בברכה ניתן להבליט את האהבה והערכה ולייחד את המתנה מהאחרות, אך לכתוב ברכה מקורית ליום הולדת זה לא תמיד קל: גם אם באמת הקשר מיוחד, אנו לא משוררים וקשה במיוחד לכתוב ברכה בחרוזים.

במאמצים רבים, נוכל לכתוב ברכת יום הולדת מתאימה לחוגג אך לזה נצטרך להקדיש שעות או אפילו ימים (כדי שלא תצא הברכה הבנאלית:"יום הולדת שמח ועד 120") על-מנת שתצא ברכה מיוחדת ושונה.
לצערנו, בשגרת היום יום העמוסה לרוב לא נספיק להקדיש לזה זמן מתאים ולפעמים אנו נזכרים בזה ממש בדקה ה-90 ואז, בלית ברירה, מארגנים כמה משפטים מוכרים.

חשוב לזכור שלברכה משמעות בעיני רבים ולכן כדאי שתהיה מיוחדת ומקורית. היום ניתן למצוא מגוון רעיונות לברכות יום הולדת באינטרנט. בנוסף לכך - תוכלו לראות באתרנו מגוון טיפים לכתיבת ברכות, בעזרתם יהיה לכם קל יותר למצוא את המשפטים המתאימים עבור ברכת יום הולדת ליקירכם.

מומלץ מאוד שתוסיפו לברכה קצת רגש אישי, ולא פחות חשוב - משפטים שנוגעים לקשר האישי שלכם עם בעל השמחה, ואפילו משפטים שרק הוא יבין - ובכך תצא ברכת יום הולדת מיוחדת במינה.

דרך טובה לכתוב ברכה מהירה היא להעתיק כמה ברכות מעניינות לכתבן, לתוכנת Word או ל – Google Docs ולשלב בין משפטים מתוך מספר ברכות. כך תשקיעו מעט זמן יחסית, ותוכלו להעלות חיוך בפני יקיריכם בעת שיקרא את הברכה עוד בטרם פתיחת המתנה.

כיום ניתן להדפיס אפילו כרטיס ברכה מיוחד, למרות שבכמה שקלים תוכלו לרכוש כרטיסי ברכה מנצנצים ואפילו מוסיקליים ובהם לכתוב בכתב ידכם את הברכה המיוחדת.

לפעמים מתנה היא שימושית ונעלמת אך הברכה לעולם נשארת!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ערן

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215146 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: ערןבתי מלון19/07/121216 צפיות
כל משפחה מתכננת חופשה אבל לא תמיד יודעים כיצד למצוא את העסקה הכלכלית שמשתלמת, מה כדאי לבדוק לפני שמזמינים בית מלון בארץ או בחו"ל, על אילו אטרקציות כדאי לשים דגש ועל אילו מומלץ לוותר ולחסוך כמה מאות שקלים ואף יותר.

מאת: ערןייעוץ עסקי12/07/122817 צפיות
הקמת עסק אינה דבר פשוט. נדרש לפעול מול גופים רבים בו זמנית, להיכנס לתוך נבכי הבירוקרטיה וגם להשיג לא מעט כספים למימון הראשוני. כל אלה גוזלים זמן רב, ומצריכים ידע בתחומים לא מועטים. ללא טיפול נכון, ניתן ליצור מלכודת שקשה מאד לצאת ממנה. לכן, מומלץ מאוד להיעזר באנשי מקצוע שמתמחים בליווי עסקי בפתיחת עסק חדש.

מאת: ערןגרפולוגיה19/06/1218265 צפיות
בעידן המודרני לא נרשמים לאוניברסיטה סתם אלא בודקים קודם מה רוצים ללמוד ומה נקבל מזה. על מנת להבין מה רוצים ללמוד ולמה אנחנו מתאימים מומלץ להתייעץ ואפילו לעבור הכוונה מקצועית. רבים מאיתנו בגיל הבגרות חשים צורך בשינוי וחושבים על קריירה שנייה. גם בצומת הזו מומלץ לפנות להכוונה מקצועית בעזרת ניתוח גרפולגי.

מאת: ערןמשכנתא18/06/125742 צפיות
ממאמר זה נוכל להבין מהם השרותים של חברת ייעוץ משכנתאות ובאיזה שלב כדאי לפנות אליהם. אין שאלה האם כדאי לפנות אל יועץ משכנתאות מאחר ומשכנתה זו ההלוואה הגבוהה ביותר שלוקחים במהלך השנים ואין טעם לקחת סיכונים. יועצי המשכנתאות מלווים אתכם לאורך כל הדרך ומטפלים בביורוקרטיה במקומכם.

מאת: ערןימי הולדת11/09/111044 צפיות
לכל אחד יש יום כזה אחד, יום מיוחד, היום שבו חוגגים את לידתנו וקיומנו בעולם - יום הולדת! זהו היום בו אור הזרקורים ומלוא תשומת הלב הם לבעל השמחה, אך מעבר לטלפונים והודעות הSMS אין כמו לקבל מתנות יום הולדת.

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181775 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181425 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181758 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181704 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181447 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181496 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181386 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica