חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גני אירועים קטנים בצפון

מאת: בלה שמואלחתונות20/09/2011606 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתם צריכים להינשא! לא מבדילים בין אולם אירועים לגן אירועים? כאן מתחילים להבין לעומק את כלל הסודות שצריך לדעת אודות חתונות בלתי נשכחות... אז בואו להתרשם מענף החתונות: אולם אירועים, מארגני חתונות וסידורי פרחים!

נו, כבר השגתם אולם אירועים?

הדבר החשוב ביותר שצריך לחשוב עליו, הוא לא אחר מאשר גן הארועים בו תתקיים החתונה. זה עשוי להיות אולם ארועים, ויכול דווקא להיות שזה יהיה מקום פתוח. רק בתום החלטת המקום בו יתקיים הארוע, ניתן לחשוב ברצינות על מועד, סגנון האירוע ואף לבחור את הפרטים הקטנטנים שיעזרו להפוך את יום החתונה חוויה מהסרטים. רוצים כבר להפוך חלום למציאות?

אז כיצד מחליטים על אולם ארועים? רוצים אולמי חתונות?

המון זוגות מתלבטים בינם לבין עצמם חודשים ארוכים לפני שהם מצליחים להחליט, ויש לכך סיבות רבות. מקומות שונים האחד מן השני בהיבטים רבים; כמות האורחים שאפשר להכניס, הסאונד, אופן הגשת האוכל וכמובן המיקום בישראל. תמיד עדיף להחליט מבעוד מועד איזו חתונה ברצונכם לערוך, זה יעזור לכם כאשר תחפשו את המיקום המושלם…

כאשר מגיעים לגני ארועים על מנת להתרשם, אתם צריכים לשים לב לפרטים האלה: האולם נראה מצוחצח ונקי? הגודל בכלל יספיק לכל האורחים שלכם? כמה בערך מגישים נמצאים במקום? אנשים לא אוהבים אולם מטונף או, למשל, שירות גרוע... בשביל למנוע פאשלות במהלך הארוע, ודאו שאתם שואלים את השאלות שעולות בכם!

בחרו נכונה!

חתונה תארגנו רק פעם בחיים (בתקווה...), בגלל זה אין מקום לטעות. צריכים לדעת איך צולחים את זה בלי בעיה? לפני הכל - לא להתפשר על הדברים החשובים לכם! במילים אחרות, אם דימיינתם מקום רומנטי, באמת מגיע לכם לקבל בדיוק את זה…

מה עושים לאחר מכן?

בהנחה וסוף סוף יש לכם אולם אירועים - כדאי לחשוב על הדברים הקטנים. זה יכול להיות, לדוגמא, עיצוב פרחים מקצועי... אם במקרה עדיין לא הכרתם את התחום, אז שתדעו לכם שזו אומנות במלוא מובן המילה. עם כמה מומחים אמיתיים שמבינים בעבודת עיצוב ואסתטיקה, אתם יכולים להביא לידי כך שהארוע שלכם יהיה הכי מדהים ומקורי. על ידי שימוש בסידורי פרחים טריים, רק דוגמא קטנה, אתם יכולים לשדרג בקלות את תפאורת האירוע. האורחים שיבואו לאירוע יחושו מן ההתחלה שהדיבור הוא על אירוע מהמם ויהנו באופן שבטוח לא יצא להם בחיים... זו יכולה להיות החתונה שלך!

אם כבר סיימתם לתכנן את העיצוב, אפשר באמת לסדר את פרטים קטנטנים…

כמעט לכל אדם ודאי יצא מתישהו בחייהם להיות בחתונה של בני דודים. הארועים האלה הם בדרך כלל דומים - "בשר", יין מתוק והפעלות מאוסות. אם אתם רוצים ליצור חתונה שונה לגמרי, יש צורך בקצת השקעה של כסף ומקוריות. בצורה כזו יספרו על החתונה שלכם אפילו בעוד מספר שנים... מחפשים בנרות חתונות בבתי כנסת?

והכי חשוב זה המזון...

עבור רבים מהאורחים החלק המעניין היחיד זה הקייטרינג. בחירת חברת הקייטרינג בהחלט תשפיע על החוויות מהחתונה, בדיוק מהסיבה הזאת אי אפשר להתפשר או להקל ראש בהחלטה זו. מומלץ להשתדל לבחור אוכל באמת טוב ומנות במימדים סבירים. אף אדם לא מעוניין לאכול אוכל מטוגן בטעם רע או, למשל, אחד שבא בצלחות מיניאטוריות. מומלץ בחום להוציא סכום מסוים כדי לדעת שהמזון שהאורחים יקבלו יהיה באמת טעים ואיכותי!

מה עם גני אירועים קטנים? מוזיקה עדיין לא הצלחתם למצוא?

רק אחרי שהאכלתם את המוזמנים, ניתן להעסיק אותם, וקיימות שפע של דרכים למטרה הזאת. ממה מתחילים? אי אפשר באמת לדון בחתונה משובחת מבלי בכלל להזכיר מוסיקה. לא חושבים להביא איזשהו דיג'יי? בעזרתו ניתן להרקיד ולהקפיץ את כל המוזמנים במשך הלילה... כל שנשאר לכם זה לבחור ז'אנר מוזיקה שאתם רוצים, ואת השאר התקליטן יבצע בשבילכם.

בעזרת המידע שכאן, תכנון והרמת חתונהיהיה ממש פשוט... לעצות וקריאה מעמיקה יותר - בקרו באתר http://www.ganorchidea.co.il/. הפיקו מזה את המיטב!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בלה שמואל

מאת: בלה שמואלהפקות אירועים19/06/121665 צפיות
איך יוצרים רושם במסיבה? זו מעל כל ספק אחת השאלות הקריטיות ביותר שכל מארגן אירוע חושב עליה בטרם תכנון האירוע המשמעותי שלו.

מאת: בלה שמואלקורסים וסדנאות20/02/121779 צפיות
ככל שתתנו לזמן לעבור אחרי התיכון - כך קשה יותר להשלים בגרויות. מהסיבה הזו, כדאי להתחיל בהקדם האפשרי. יש בארץ מספר גדול של מכונים שתוכלו להיעזר בהם.

מאת: בלה שמואלאירועים וחתונות – כללי20/02/121378 צפיות
אז כיצד יוצרים אקסטזה באירועים? זו בהחלט אחת ההתלבטויות הקריטיות ביותר שכל אדם מתייעץ עם אחרים לגביה לפני תכנון הארוע. לשאלה הזאת אין פתרון אחד

מאת: בלה שמואלהלוואות20/02/121977 צפיות
רבים מאיתנו מתנהלים קבוע על מיצוי המסגרת בחשבון הבנק. עובדה שהרבה אנשים לא יודעים שעדיף לקחת הלוואה על מנת שזו תכסה את האובר דרפט מפני שהריבית המלווה לגרעון הולכת וגדלה ככל שהמינוס גדל וגדלה במהירות לאחוזים גבוהים במיוחד.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121459 צפיות
לפני שאתם סוגרים תפריט תחשבו בקפידה מי הם האנשים שיהיו החלק בעל המשמעות הגדולה ביותר בטקס שלכם. אם קורה ומדובר במוזמנים מהמעמד האמצעי, אוהבי אוכל הביתי,

מאת: בלה שמואללימודים אקדמאיים20/02/121716 צפיות
אזור - כדאי מאוד לבחור מוסד לימודים שנמצא קרוב לעיר המגורים לשם שלא ילך לכם לאיבוד זמן יקר על הנסיעות.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121584 צפיות
אחרי שסגרתם מספר מוזמנים, רישמו כיוונים מגוגל לגבי אולמות לעריכת הארוע. אפילו אם נמצאו רשימה של ביקורות משבחות על מקום כלשהו,

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182903 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181382 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181514 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181590 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172067 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172185 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172113 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica