חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרכזיות מרוחקות – להיות חלק מהעתיד

מאת: מרכזיהטכנולוגיות חדשות20/09/2011983 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אמצעי התקשורת בימינו נעשים מורכבים יותר ויותר, ומסיבה טובה – המורכבות שאנחנו דורשים עבור אמצעי התקשורת שלנו גדלה, וככל שהצרכים שלנו גדלים כך גם הציפיות שלנו ממערכות של תקשורת. מרכזיות מרוחקות משרתות מטרה עבור בעלי עסק רבים – היא מאפשרת גישה נוחה ויעילה לכל שלוחה, ונותנת אפשרות ממשק עם תוכנות או אמצעים שונים על מנת ליצור את חווית המשתמש הנוחה ביותר האפשרית.

כך, באמצעות מרכזיות מרוחקות, אשר פועלות באמצעות טכנולוגית IP, אנחנו יכולים לגשת אל כל אדם במשרד בקלות, בנוחות ובפשטות.

כמו כן, אנחנו יכולים להוסיף אלמנטים שונים לשיחה – באמצעות מרכזיות מרוחקות אנחנו יכולים להוסיף אפליקציות שונות אשר מאפשרות לנו לנטר, לעבד ולקבל מידע אודות האדם מהצד השני של הקו.

מכיוון שכך ובהתאם לזאת, מרכזיות מרוחקות הפכו להיות שם דבר בעת האחרונה.

כל היתרונות של מרכזיות מרוחקות

היתרונות של מרכזיות מרוחקות רבים ומגוונים – החל מעלות תפעול נמוכה ועד הגמישות הרבה שאותן מרכזיות מרוחקות מאפשרות לנו.

כך, למשל, באמצעות מרכזיות מרוחקות יכולה להיות שלוחה לכל אדם ואדם במשרד, וזאת באמצעות יצירת קו טלפון פרטי.

לעומת קווים מרובים אשר היו נפוצים באמצעות טלפוניה רגילה, באמצעות מרכזיות מרוחקות אנחנו צריכים הרבה פחות התעסקות, ויש לנו הרבה יותר ניידות – במקום התעסקות עם קווים רבים במידה ואדם עובר ממקום למקום, אנחנו רק צריכים להגדיר במערכת את השינוי שבוצע.

היתרון המרכזי של מרכזיות מרוחקות הוא בעלות התפעול הנמוכה יחסית, כמו גם הגמישות והנוחות של שימוש של מרכזיות מרוחקות – מכיוון שהמערכות עצמן ממוקמות על שרת, אשר יכול להיות בכל מקום ברחבי העולם, אנחנו זוכים להנות ממערכת פעילה ותקינה למשך כל הזמן, כל עוד השרת קיים ופועל.

כמו כן, במקום לעבוד עם מערכת תקשורת מסובכת, עלינו רק לבצע מספר הגדרות עם מערכת התקשורת הקיימת וכך להנות מכל היתרונות של מרכזיות מרוחקות.

אמצעים מתקדמים של מרכזיות מרוחקות

למערכות מרכזיות מרוחקות יש יתרונות ואמצעים מתקדמים לניהול של התקשורת בין 2 הצדדים – כך, למשל, אנחנו יכולים לממשק אפליקציה שתעלה את כל המידע אודות לקוח שמתקשר אלינו ברגע שהמספר שלו מזוהה במאגר הנתונים שלנו.

כמו כן, יש לנו אפשרויות מתקדמות שמאפשרות לנו להקליט, להעביר את השיחה, ולבצע פעולות דרך המחשב אשר אחרת לא היו אפשריות.

מכיוון שמדובר על מרכזיות מרוחקות אשר פועלות על קו אינטרנט מהיר, ניתן להנות מהשירות בכל מקום שבו אנחנו יכולים להתחבר אל האינטרנט, וכך ליצור ניידות מרבית – באמצעות מרכזיות מרוחקות אנחנו יכולים אז לעבוד מהבית ושייצרו איתנו קשר ממש כאילו אנחנו עובדים מהמשרד.

לאיזה עסקים מתאים מרכזיות מרוחקות?

במידה רבה, לעסקים גדולים וקטנים כאחד – אומנם, לעסקים קטנים זה עשוי להיות יותר מדי, במיוחד כאשר מערכות התקשורת מסתכמות במספר קטן של קווים בודדים, אבל במידה ומדובר על עסק שבו יש שלוחות, ודורש מערכת מורכבת יותר של תקשורת, שימוש של מרכזיות מרוחקות בהחלט עשוי להיות שימושי.

לעסק גדול, לעומת זאת, מרכזיות מרוחקות בהחלט עשויות להיות שימושיות - באמצעות מרכזיות מרוחקות אנחנו יכולים ליצור מערכת מורכבת ומסועפת אשר יוצרת סדר בתוך הארגון, וכך מאפשר לנו לקבל גישה נוחה, יעילה ופשוטה לכל אדם בכל רגע שרק נרצה, יהיה איפה שרק יהיה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרכזיה

מאת: מרכזיהטכנולוגיות חדשות28/03/121081 צפיות
אם יש לך מוצר מעניין, שיש לו ביקוש באזורים שונים בעולם, מרכזיית טלפון למשרד מתקדמת, עשויה להיות בעלת משקל, כשאתה צריך להגיע לעובדים שלך בחו"ל, או שגורמים עסקיים בחו"ל, או בארץ, צריכים להשיג אותך באופן מיידי.

מאת: מרכזיהעסקים - כללי29/11/111005 צפיות
מרכזית IP היא מהפיתוחים הטכנולוגים החדשניים ביותר שמביאה איתה מהפכה בתחום התקשורת. מרכזית IP היא למעשה דרך משודרגת יותר ליישם את הפונקציות של מרכזיית הטלפון המוכרת לכולנו, בכרך שלמעשה מרכזית IP היא מרכזייה מבוססת תקשורת רשת, כלומר אינטרנט, מה שכולל בתוכו השלכות רבות ומרחיקות לכת.

מאמרים נוספים בנושא טכנולוגיות חדשות

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/162021 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/161916 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: sharondan80טכנולוגיות חדשות23/02/161648 צפיות
אנו אולי לא מודעים לכך או חושבים על זה, אבל חיישנים, המכונים גם "רגשים", נמצאים בהרבה מאוד מקומות ובהרבה מאוד תחומים בחיי היום יום שלנו.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143394 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: יזמותטכנולוגיות חדשות03/08/142680 צפיות
אם עד שנה שעברה היה תחום הסלולאר עמק הסיליקון של ענף היזמות, הרי ששנת 2013 הביאה עמה ניחוחות חדשים של טרנד רענן.

מאת: רוני הכהןטכנולוגיות חדשות24/06/144385 צפיות
מיתוג מודרני מצריך שימוש בכלים טכנולוגיים שונים על מנת להגיע לחשיפה גדולה ביותר אל מול קהל היעד הפוטנציאלי.

מאת: עידן עסיסטכנולוגיות חדשות08/12/138349 צפיות
האפשרות וההצלחה בחימום בריכת השחיה שלכם באמצעות קרני השמש משתנות בהתאם לכמות החשיפה לשמש, גודלה של הבריכת שחיה, האם היא קרה במיוחד?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica