חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי מחשוב תמיכה לפרטים הקטנים

המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק, היום מהווה חלק בלתי נפרד מחיינו, גם בתחום העבודה אך גם בחיים האישים.

עם השנים עולה הצורך בחברות המעניקות פתרונות מחשוב ובכלל שירותי מחשוב לעסקים. אם עד לפני כמה עשורים עסקים קטנים עבדו בשיטה ידנית, הרי שהיום הכול ממחושב המדפסת מתחברת בצורה ישירה למחשב, ניתן להנפיק חשבוניות ישירות מהמחשב ולהעביר אותן ללקוחות או לרואה החשבון במייל, כרטיסים להופעות, סרטים, מלונות וכו' נקנים דרך האינטרנט והאישור נשלח ישירות למייל. אלבומי התמונות הוחלפו לקבציי תמונות במחשב.

חלק יגידו שהקדמה בתחום המחשוב מקלה על חיינו, וחלק יגידו שהקדימה סיבכה אותנו, שכל המידע שלנו נמצא על גבי הרשת, כלומר שכל אדם יכול בצורה כזו או אחרת לדעת עלינו את כל הדברים האישים. מצד שני עומדים אנשים מבוגרים שאינם יודעים איך להתמודד בכלל עם מחשבים.

חברות של שירותי מחשוב קמו על מנת לתת תמיכה בנושאי המחשוב לכל האנשים שאין להם ידע בתחום, בעזרת שירותי מחשוב לעסקים, מתאימים לכל עסק את השירותים הנכונים והמתאימים לו, לפי הקיף הפעילות שלו, היעדים שהוא רוצה לעמוד בהם, פיתוח עתידי מבחינת העסק וכדומה.

בין היתרונות הרבים של שירותי מחשוב כשירות חיצוני שכל עסק צריך עומד בראש החיסכון הכספי.

חיסכון בכוח אדם- חיסכון בשכר של אנשי מחשוב, חיסכון של מקום, הקצאת חדר, מחשב אישי וכדומה .

חיסכון בציוד- בעזרת פתרונות מחשוב חוסכים שירותי מחשוב לעסקים את העלויות של ציוד יקר, כגון: שרתים, מוצרים לגיבוי וכדומה.

שירותי מחושב לעסקים מעניקים תמיכה 24 שעות כל ימות השבוע, כך שלכל בעיה יש פתרון מיידי, על ידי השתלטות מרחוק הם נכנסים לתוך המחשב מגדרים מחדש את מה שצריך וחוסכים לכם זמן יקר של עבודה.

דוגמא: עובד שהוחלף לו מחשב ואיני יודע איך להתחבר למדפסת, במקום לבזבז זמן עבודה יקר בהמתנה שלירות הטכני של המדפסת, או לחפש איך מחברים אותה על ידי חיפוש מידע באינטרנט, מתקשר העובד לתמיכה של שירותי מחשוב, מסביר מה הבעיה, אנשי התמיכה מכנסים לתוך המחשב שלו באותו רגע ומגדרים מחדש את המדפסת.

לעוד פרטים על שירותי מחשוב ופתרונות מחשוב תבקרו באתר www.complit.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רותם וובז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רותם וובז

מאת: רותם וובזאורטופדיה ופיזותרפיה01/09/142685 צפיות
כל לילה אנו פוגשים את המזרון שלנו, השינה היא הדרך הטובה ביותר להפיג מתחים, לשים בצד את כל הדברים שמטרידים אותנו בחיי היום יום ופשוט להירגע.

מאת: רותם וובזימי הולדת01/09/142141 צפיות
כולנו יודעים שבלונים הם חלק בלתי נפרד מימי הולדת, אך לא הרבה יודעים שמעבר לקישוט על בלונים ליום הולדת ניתן לעשות גם הפעלות לילדים בעזרת בלונים.

מאת: רותם וובזרהיטים17/08/142147 צפיות
החלטתם להתחדש במזרון חדש, אתם רוצים מזרון טוב ואיכותי שיחזיק מעמד לעשר שנים ואף יותר, מצד שני אתם מחפשים לצמצם בעלויות עד כמה שניתן. האם זה אפשרי? לקנות מזרון איכותי בחיר זול יחסית?

מאת: רותם וובזטבעות אירוסין ונישואין17/08/141413 צפיות
שמחפשים טבעות אירוסין, מחפשים טבעות העלות מראה יוקרתי ועשיר, המושג טבעות אירוסין זולות מעלה בנו קונוטציות לא טובות, כאילו מדובר באיזה זיוף, כי הרי טבעות אירוסין כוללת יהלומים שנחשבים כיקרים ונדירים, אז איך ניתן לשייך את המושג טבעות אירוסין עם המילה זולות.

מאת: רותם וובזבניין ואחזקה - כללי17/08/141470 צפיות
איך באר שבע הפכה בשנים האחרונות להשקעה בטוחה ומבוקשת בתחום הנדל"ן? בזכות שדרוג משמעותי של פני העיר ושכונות מגורים, בניית מעגל תעסוקה שהולך ומתרחב עם השנים וכמובן מחירים נמוכים יותר אל מול פריפריות אחרות באזור המרכז.

מאת: רותם וובזטבעות אירוסין ונישואין14/08/141078 צפיות
אתם עומדים מול אחת הקניות הכי חשובות שתעשו טבעת אירוסין, אולי אחת מהבחירות הקשות ביותר שגבר עושה.

מאת: רותם וובזמשפחה וזוגיות - כללי14/08/142234 צפיות
אין ספק שטבעת אירוסין היא אחד תכשיטים הכי מרגשים שאישה יכולה לקבל, המעמד של הצעת הנישואין בו הגבר מבקש את ידה של אישה, ומביע את רצונו לחיות איתה חיים משותפים הוא קסום.

מאמרים נוספים בנושא טכנולוגיות חדשות

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/162019 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/161913 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: sharondan80טכנולוגיות חדשות23/02/161645 צפיות
אנו אולי לא מודעים לכך או חושבים על זה, אבל חיישנים, המכונים גם "רגשים", נמצאים בהרבה מאוד מקומות ובהרבה מאוד תחומים בחיי היום יום שלנו.

מאת: יזמותטכנולוגיות חדשות03/08/142678 צפיות
אם עד שנה שעברה היה תחום הסלולאר עמק הסיליקון של ענף היזמות, הרי ששנת 2013 הביאה עמה ניחוחות חדשים של טרנד רענן.

מאת: רוני הכהןטכנולוגיות חדשות24/06/144381 צפיות
מיתוג מודרני מצריך שימוש בכלים טכנולוגיים שונים על מנת להגיע לחשיפה גדולה ביותר אל מול קהל היעד הפוטנציאלי.

מאת: עידן עסיסטכנולוגיות חדשות08/12/138347 צפיות
האפשרות וההצלחה בחימום בריכת השחיה שלכם באמצעות קרני השמש משתנות בהתאם לכמות החשיפה לשמש, גודלה של הבריכת שחיה, האם היא קרה במיוחד?

מאת: מאיה אהרונוביץטכנולוגיות חדשות26/11/138201 צפיות
בשנים האחרונות התפתח סוג חדש של מדפסות שמתאימות לשימוש המודרני שלנו באמצעי מחשוב. מאמר זה מפרט בקצרה את היתרונות והחסרונות של טכנולוגיה חדישה זו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica