חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אבטחת המשכיות עסקית ותפעולית של כל המחשבים בארגון 24/7

מאת: דב שוהםטכנולוגיות חדשות23/09/20111083 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחשבים נישאים, אינטרנט, טלפונים חכמים ומיחשוב ענן (Cloud computing) משנים במהירות את סביבת העבודה המודרנית. מערכת המיחשוב מתרחבת ומתפרסת בתחומי האירגון ומחוצה לו. בבית, ברכב, בחו"ל ולמעשה בכל מקום.

מחקרים קובעים כי כבר בשנת 2014 75% מכוח העבודה בארה"ב יהיה תלוי במערכות מחשוב ניידות לצורך עבודתו. המספרים בישראל כנראה דומים. המניע העיקרי לכך הינו מעבר מהיר לשירותים הפועלים מרחוק על גבי תשתית ענן (Remote Managed Services).

מיליוני מחשבי לוח (Tablets) ומחשבים ניידים (Notebooks & Netbooks) מחולקים לתלמידים, סטודנטים ומורים ברחבי העולם והופכים חלק בלתי נפרד מתהליך הלמידה ותרבות הפנאי.

בהתאמה גוברת התלות בזמינות המחשוב הנישא ופוחתת יכולת אנשי המקצוע לתמוך במשתמשי המחשב ולהבטיח רציפות פעולה עיסקית ותפעולית (Business Continuity).

הבעיה המרכזית המטרידה מקבלי החלטות במדינות שונות הינה תחזוקה שוטפת של מחשבים הפועלים מחוץ למטריית האבטחה והתמיכה האירגונית וטיפול בתקלות המשביתות פעילות(Downtime) . תקלות הנגרמות למשל כתוצאה מעדכונים פגומים, כשלי תוכנה, שינויי הגדרות, אבדן קבצים קריטיים, וירוסים חדשים(Zero Day Virus)וכו'.

כדי להציב רמת ציפיות ריאלית מבחינה טכנית, תפעולית ותקציבית "בלי לשפוך את התינוק עם המים" נדרשת חשיבה שונה ושיטות חדשות אשר יאפשרו למשתמשי המחשב לבצע את עבודתם ללא הפרעה ולאנשי התמיכה הטכנית לפנות את זמנם לנושאים חשובים כמו טיפול בשרתים, תשתיות ,Data Centers וכיו"ב.

Netpoint Management

הפתרון היעיל ביותר לאבטחת פעולה תקינה ורציפה של כל המחשבים באירגון הינו הגנה פרואקטיבית על מחשבי הקצה ללא הגבלת המשתמשים ובמקביל שליטה מרכזית אפקטיבית ((Netpoint Management המאפשרת ניטור מחשבים בכל מקום בו הם פועלים וביצוע משימות תחזוקה מורכבות באופן אוטומטי בקבוצות מחשבים במקביל וגם בכל המחשבים יחד.

כולל:

1. ניטור וניהול מרכזי של כל המחשבים השולחניים, ניידים, מחשבי לוח וטלפונים חכמים הפועלים ברשתות אירגוניות וציבורית. במשרד, בשטח, בכיתות הלימוד, במעבדות, בקפיטריה, בבית, במכונית, בקניון, בחו"ל וכיו"ב.

2. חזרה מהירה לכשירות מלאה במקרה של תקלה. ללא תלות במספר המחשבים הנפגעים או בזמינות אנשי התמיכה וללא תלות בגורם התקלה. למשל השבתת מחשבים לאחר הפצת עדכון פגום לתחנות הקצה או פגיעה של וירוס חדש (Zero day viruses).

3. ביצוע משימות תחזוקה ועדכון מורכבות בקבוצות מחשבים ובכל המחשבים יחד. ללא הפרעה למשתמשי המחשב וללא צורך בעבודה בשעות הלילה או בסופי שבוע.

4. שליטה ובקרה אפקטיבית על מחשבי כיתות הדרכה בזמן לימודים ובחינות וניטרול התקשורת בתוך ומחוץ לכיתה בזמן שיעור או בחינה.

5. רענון כל המחשבים במהירות לקראת שבוע חדש, יום חדש, עבודה על נושא חדש וכו'.

ובנוסף:

ניהול, שליטה ובקרה מרחוק

ניהול משאבי חומרה ותוכנה

הפצה והתקנת תוכנות

עדכוני מערכת הפעלה, תוכנות ויישומים

ניטור, תיעוד והגבלת פעילות

הגבלה וחסימת גישה לאינטרנט

ניטור תוכנות פועלות והודעות מערכת

ניטור וניהול התראות

אבטחת מידע

הגבלת שימוש בהתקני חומרה, תוכנות ויישומים

אכיפת מדיניות ארגונית ובקרת הורים ומורים

בקרה וניהול מדיניות חיסכון בצריכת חשמל



לחברת רדיקס מעל 10 שנות ניסיון בפיתוח, יצוא ושיווק:

מערכות שליטה מרכזית

תוכנות לשליטה על כיתות הדרכה ומעבדות מחשבים

פתרונות Zero Dowintime והתאוששות מהירה מתקלות תוכנה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פתרונות התוכנה של רדיקס פועלים במאות אלפי מחשבים במגזרים שונים, ביניהם: חינוך, אקדמיה, תעשייה, הייטק, תקשורת, צבא, ביטחון, בנקאות ופיננסית ומותאמים אופטימלית למגוון יישומים וסביבות עבודה, כולל: הנדסה, אדריכלות, תיב"ם, גרפיקה, אנימציה, מולטימדיה ומגוון פלטפורמות מחשוב. כולל:
Win7 32/64 bit, Mac, iPad, iPhone, iPod, Multipoint-Server, Linux, Android, NComputing, Citrix, Wireless network, Control over Subnet, etc.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דב שוהם

מאת: דב שוהםמחשבים וטכנולגיה - כללי22/09/111084 צפיות
בדיקה השוואתית חושפת פערים מהותיים בין המציאות לבין מידע סובייקטיבי המופץ ע"י משווקים וסוחרים. ע"י בדיקה פשוטה תוכל לזהות ולהתעלם ממסרים מגמתיים מטעים ומניפולציות שיווקיות המזלזלות באינטליגנציה שלך ולקבוע בעצמך איזו תוכנת ניהול ושליטה בכיתה הינה האיכותית, המתאימה והמשתלמת ביותר לכיתה שלך. לנוחותך ריכזנו מספר דגשים שיסייעו לך בתהליך. אנו ממליצים לבצע בחינה בכיתת ההדרכה שלך ולהשוות פרמטרים כגון: ביצועי מערכת, גמישות ונוחות תפעולית ולוגיסטית, אבטחה, התאמה לצרכים, שרות ותמיכה טכנית ומחיר מול תועלת.

מאת: דב שוהםמחשבים וטכנולגיה - כללי16/09/111102 צפיות
התפתחות האינטרנט מחשוב נישא וטלפונים חכמים משנה את סביבת הלימוד והפנאי של התלמידים. הטכנולוגיה מביאה איתה יתרונות וגם בעיות וסכנות. תלמידים בעלי מחשב נישא או טלפון חכם יכולים להתחבר לרשת, להיעלם במרחבי האינטרנט ולעסוק בפעילות המעניינת אותו יותר מלימודים. המורה עלול לאבד שליטה והשיעור עלול להפוך לסיוט. רוב המורים אינם מהנדסי מחשב וזקוקים לכלים מתאימים כדי לנצל את יתרונות הטכנולוגיה ולמזער סכנות. לצורך זה פיתחה רדיקס סדרת מוצרי בקרה ושליטה המגשרים על הפער הטכנולוגי הקיים בין המורים והתלמידים.

מאמרים נוספים בנושא טכנולוגיות חדשות

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/162019 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/161913 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: sharondan80טכנולוגיות חדשות23/02/161645 צפיות
אנו אולי לא מודעים לכך או חושבים על זה, אבל חיישנים, המכונים גם "רגשים", נמצאים בהרבה מאוד מקומות ובהרבה מאוד תחומים בחיי היום יום שלנו.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143391 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: יזמותטכנולוגיות חדשות03/08/142678 צפיות
אם עד שנה שעברה היה תחום הסלולאר עמק הסיליקון של ענף היזמות, הרי ששנת 2013 הביאה עמה ניחוחות חדשים של טרנד רענן.

מאת: רוני הכהןטכנולוגיות חדשות24/06/144381 צפיות
מיתוג מודרני מצריך שימוש בכלים טכנולוגיים שונים על מנת להגיע לחשיפה גדולה ביותר אל מול קהל היעד הפוטנציאלי.

מאת: עידן עסיסטכנולוגיות חדשות08/12/138347 צפיות
האפשרות וההצלחה בחימום בריכת השחיה שלכם באמצעות קרני השמש משתנות בהתאם לכמות החשיפה לשמש, גודלה של הבריכת שחיה, האם היא קרה במיוחד?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica