חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ארגון חתונה השוואת מחירים

מאת: ליאורחתונות26/09/20112163 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חתונה היא בין האירועים המרגשים והמשמעותיים ביותר בחייו של כל אדם, אך ללא ספק מדובר גם באחת ההוצאות הכספיות היקרות ביותר, שרק רכישת דירה משתווה לה בקרב רוב האנשים. תכנון והפקת חתונה מחייבת ביצוע של השוואת מחירים בכל אחד מההיבטים של החתונה - מיקום האירוע, קייטרינג, די ג'יי, עיצוב שמלת כלה, שיער ואיפור, עיצוב האירוע, הזמנות ועוד. טווח המחירים רחב מאוד ותכנון חכם עשוי להוזיל את האירוע בעשרות אלפי שקלים.

רוב האולמות וגני האירועים מציעים חבילה משולבת של מקום + קייטרינג, ואחרים אף מוסיפים לחישוב את הדי ג'יי והעיצוב. השוואת מחירים בין האולמות מראה, כי ככל שהחבילה כוללת בתוכה יותר תחומים כך היא משתלמת יותר, לדוגמה: מחיר ממוצע לאדם עשוי לעמוד על 270 ₪ במקרים שבהם האולם מציע חבילה כוללת, אך הוא יעלה ל- 350 ₪ במידה והלקוח ישלם בנפרד על האולם, על הקייטרינג ועל שאר השירותים.

מיקום החתונה

הגורם העיקרי שמשפיע על מחירי החתונות הממוצעים הוא היכן מתקיים האירוע: העלויות של גני האירועים או האולמות היוקרתיים בשרון וסביב ת"א יקרים משמעותית לעומת אחרים בעשרות אחוזים, לדוגמה: מחיר ממוצע לאדם באולם אירועים בתל אביב, הכולל שקלול של המקום עם הקייטרינג עומד על 450 ₪, לעומת השוואת מחירים באולמות בצפון הרחוק אשר מורה על מחיר של 250 ₪ לאדם בלבד.

בכל ארגון חתונה השוואת מחירים מראה, כי גם העונה משפיעה על המחירים הממוצעים: המחירים בחודשים מאי עד אוקטובר יקרים יותר משאר החודשים בכ- 50% - 70%. בנוסף, גם בחירת היום משפיעה על המחיר: השוואת מחירים בנושא מראה, כי ימי חמישי הם היקרים ביותר, אחריהם בדירוג נמצאים ימי שישי, רביעי ושלישי, והמחיר הזול ביותר שייך לימי ראשון ושני. מחיר ממוצע לאדם בימי ראשון-שני עומד על 270 ₪, בעוד שיום חמישי (באותו אולם ובאותה עונה) עומד על 350-400 ₪.

שירותים נלווים

במידה ובוחרים לשכור בנפרד שירותים נלווים משתנה מחירם בהתאם לעונה, ליום ולביקוש של הספק. די ג'יי מבוקש יגבה עבור אירוע שמתקיים ביום חמישי בעונת הקיץ 6,000 ₪ בממוצע, לעומת די ג'יי פחות מוכר בעונת החורף אשר עלותו הממוצעת היא 3,500 ₪. בנוסף, כאשר מדובר על ארגון חתונה השוואת מחירים מוכיחה את אותה מגמה בנושא עיצוב השמלה: מעצבת מוכרת מת"א תגבה בממוצע 9,000 ₪ לשמלה, בעוד שהמחירים הממוצעים של מעצבת לא מוכרת שאינה מחזיקה בסטודיו יעמדו על 6,000 ₪, ומגמה זהה תהיה גם בכל הקשור לאיפור ולשיער של הכלה.

השוואת מחירים של עיצוב החופה מראה כי הטווח נע בין 1,500 - 2,000 ₪ במידה ובוחרים בספק חיצוני ולא בשירות של האולם. המחירים הממוצעים של בר אקטיבי עומדים על 2,500 ₪, במידה והם תוספת לשירות של הבר. תוספת עיצוב באולם עולה בממוצע 3,000 ₪, ואילו המחירים הגבוהים ביותר משולמים לתכנית אומנותית - אומן פופולארי ומבוקש עשוי לגבות גם 50,000 דולר לאירוע, בעוד שאומן פחות מוכר יגבה עשרות בודדות של אלפים בלבד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

iMarry.co.il - אטרקציות לחתונה מושלמת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור

מאת: ליאורחתונות28/09/111817 צפיות
ההכנות לחתונה לוקחות לא מעט זמן וחלק לא מבוטל מן ההכנות קשור ללבוש הכלה. בחירת שמלת כלה היא כמובן העניין החשוב ביותר בתחום הביגוד, אך גם פריטי לבוש אחרים צריכים להיבחר בקפידה. בין היתר צריכה הכלה המיועדת להחליט באילו נעליים תבלה את הערב החשוב בחייה, כשהשיקולים העיקריים הם נוחות מצד אחד ויופי מצד שני. נעלי כלה שטוחות מאפשרות שילוב הרמוני בין שני גורמים אלו ומהווים, משום כך, את בחירתן של כלות רבות.

מאת: ליאורחתונות22/09/11927 צפיות
כל אירוע מכובד זקוק לציוד רב שיאפשר את עריכתו בצורה הטובה ביותר. מי שמתעניין באפשרות של השכרת ציוד לחתונה יכול לראות כיצד הוא עומד מול לא מעט החלטות שלעתים הופכות להיות "הרות גורל" ברמת הצלחת האירוע. אין ספק שמפלס החרדה של בני הזוג שמתכננים את חתונתם הוא כזה שיכול להגיע לגבהים רציניים לא מעט פעמים.

מאת: ליאורחתונות27/08/111144 צפיות
ההיבט המסורתי של חתונה יהודית חשוב לרבים. אפילו זוגות חילוניים לגמרי מכבדים את המעמד ובוחרים לקיים חופה וקידושים לפי המסורת. יחד עם זאת חשוב להדגיש כי יש אלטרנטיבה למי שמעוניין בטקס אחר במהותו. ישנם רבים אשר בוחרים שלא לפעול בדרך המסורתית כיוון שהם רואים בזה כפייה דתית. זוגות אלו מוקירים את הסטטוס של הנישואים אך סוברים כי הוא לא חייב להיות במסגרת דתית. במקרים אלו ניתן לקיים חתונה אזרחית.

מאת: ליאורשמלות כלה ובגדי חתן21/08/111222 צפיות
גם לך נמאס לראות את אותם הדגמים של שמלות כלה ושמלות ערב בכל סלון כלות שאליו את נכנסת כדי לבחור את שמלת הכלה שאיתה את רוצה לככב בערב החתונה שלך? מה שאת זקוקה לו הוא סלון לשמלות כלה שיתאים לך את השמלה שאת חולמת עליה! את צריכה סלון כלות שמעצב ומייגם לך נמאס לראות את אותם הדגמים של שמלות כלה ושמלות ערב בכל סלון כלות שאליו את נכנסת כדי לבחור את שמלת הכלה שאיתה את רוצה לככב בערב החתונה שלך?

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182901 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181375 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181510 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181587 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172065 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172183 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172110 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica