חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך למצוא שמלה שתתאים ותחמיא

מאת: WeddingBookשמלות כלה ובגדי חתן27/09/2011938 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכל ההחלטות שתצטרכי להחליט בזמן ההכנות לחתונה, בחירת שמלת כלה מושלמתכנראה תהיה ההחלטה המרגשת ביותר. הרי לא בכל יום יוצא לך להתלבש כמו בתמלוכה ולהיות מרכז תשומת הלב. כמו בכל קניה חשובה, מומלץ לך לצאת לדרךחמושה בכמה עצות.

ברוב סלוני הכלות, מספיק שתעברי בדלת כדי לקבל ייעוץ כזה או אחר לגבי שמלת כלה.נצלי את זה. תשתמשי בטיפים ובעצות שתקבלי מאותן מעצבות או מוכרות. אותהיועצת תדע לומר לך מה יתאים לך יותר ומה פחות בהתאם לגיל ולמבנה הגוף שלך.יכול להיות שתראי שמלת כלה שנראתה מדהים באותו קטלוג או מגזין אך עלייך היא לא נראית משהו.

מן הסתם, יהיה לך יותר קל למצוא שמלת כלה אם את יודעת מה מחמיא לגזרה שלך יותר ומה פחות. לא משנה מה המבנה שלך, שמלת כלה שתתאים לגזרה שלך תבליט את האיזורים המוצלחים שלך ותעמעם את הפחות מוצלחים.

נשים גדולות ייראו נפלא כשילבשו שמלת כלה בגזרה קיסרית או גזרת A, אך שמלת כלה בגזרת בת הים לא ממש תהיה נעימה לעין. גזרת בת הים מחבקת את הגוף ומתאימה לנשים דקות גזרה.

נשיםגדולות יירצו גם להימנע מבדים נצמדים לגוף כגון בד ג'רסי או קרפ ומבדיםבעלי נפח כמו קטיפה וסאטן כבד. נסו לכוון לכיוון של סוגי סאטן קלילים,שיפון ומשי שנטונג.

אם את בעלת מבנה גוף אגסי, שמלת כלה בסגנון של שמלת נשף סטרפלס תעמעם את החלק התחתון שלך ותבליט את החלק המוצלח שלך.

כלותרזות או נמוכות במיוחד, יילכו לאיבוד בשמלת כלה בסגנון של שמלת נשף. אנוממליצים לך לנסות אותן בכל זאת כדי שתקבלי כיוון גם לגבי מה שאת לא רוצהלראות עלייך.

אם את צרת מותניים, שמלת כלה בגזרת נסיכה עם מחוך תואם, הנפתחת בהדרגה לחצאית מלאה, תחמיא לגזרה שלךבצורה אלגנטית. אם את מרגישה בנוח עם הכתפיים שלך, נסי צווארון לולאה.

חשוב לא להינעל על שמלת כלה מסויימת לפני שבדקת כמה וכמה אפשרויות. מה שנראה טוב על הקולב או במגזין לאו דווקא ייראה טוב עלייך ולהיפך.

"חרטת קניה" קלה זה משהו טבעי לחלוטין. אחרי הכל רכשת עכשיו שמלת כלה. כשהחרטות האלה עולות, נסי לחשוב על איך הרגשת כשלבשת אותה בחנות וידעת שזו האחת, ותראי איך החרטות נעלמות.

ענייןהזמן מאוד חשוב - לקוח זמן להכין או להזמין לך שמלה ולאחר מכן לבצע מדידותותיקונים. אל תחכי לרגע האחרון. כמובן שיש יוצאות דופן שתמיד הכל מתאיםלהן. אל תבני על זה שאת כזאת.

זה די נפוץ ללכת לשתיים או שלושמדידות. הראשונה בד"כ נערכת כשישה שבועות לפני החתונה. קחי איתך חברה טובהאו מישהי מהמשפחה לייעוץ. המדידה הראשונה של שמלת כלה משמשת ל 2 מטרות -לראות שהשמלה היא במידה, צבע ועיצוב נכונים, ולראות שהמעצבת/תופרת שלךיודעת מה היא עושה.

לתופרת בד"כ תהיה עוזרת שתעזור לך עם המדידה. לאחר מכן היא תחפש מה צריך לעשות.

אלו הדברים שאת צריכה לשים לב אליהם כשאת מודדת שמלת כלה:

- הצורה שהבד נופל.

- איך זה מרגיש באיזור המותניים.

- איך זה מרגיש באיזור החזה.

- חפשי כל מיני בליטות, כיווצים ושוונצים.

- שימי לב שהתפירה, הרקמות, החריזה כולם נראים טוב וחזק ולא רופפים או משוחררים.

מומלץלהסתכל במראה בעלת שלוש זוויות ואפילו לא להתבייש לבקש שמישהו יחזיק לךעוד מראה מאחור. אם יש משהו שאת לא אוהבת, תגידי את זה כי לא יהיו לך עודהזדמנויות- אוטוטו חתונה.התופרת תוכל לומר לך מדוע יש בעיה כזאת או אחרת ומה ניתן לעשות בנידון.אומנם אסור לצפות לניסים אבל אל תשכחי שזו זכותך המלאה ללכת לכמה מדידותשאת רוצה עד שהגזרה של שמלת הכלה שלך תהיה מושלמת עבורך.

מזל טוב!

 



תגיות המאמר: חתונה, מתחתנים, שמלת כלה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת WeddingBook

מאת: WeddingBookצילום05/04/12999 צפיות
בחירת חברת צילום אירועים זה אחד הבחירות החשובות ביותר שלכם כשתשבו לתכנן את החתונה. צילום אירועים משאיר אתכם עם מזכרת מוחשית - התמונות והסרט, מהיום הגדול שלכם. צלם אירועים הוא נותן השירות שמלווה אתכם לאורך כל היום. במאמר הבא הבאנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור חברת צילום אירועים שתתאים לכם.

מאת: WeddingBookשמלות כלה ובגדי חתן15/02/121027 צפיות
כמו בכל שנה טובי המעצבים בעולם מכתיבים את האופנה השולטת בתחום שמלות הכלה. במאמר הבא תוכלו לקרוא על מה אתם הולכים לראות השנה מתחת לחופות.

מאת: WeddingBookתקליטנים26/01/12811 צפיות
זה לא סוד שמוזיקה היא אחד המרכיבים הראשיים בכל אירוע, אם לא המרכיב הראשי. מוזיקה יכולה להרים או להוריד את החגיגה. לפני שאתם בוחרים תקליטן לאירוע המיוחד שלכם, קראו את המאמר הבא.

מאת: WeddingBookקייטרינג26/01/12944 צפיות
מאמר הבא נביא בפניכם טיפים ועצות שמומלץ לעבוד לפיהם כשמחפשים חברת קייטרינג.

מאת: WeddingBookחתונות23/11/11922 צפיות
מארגני חתונה יכולים להפוך את היום המיוחד שלכם למיוחד באמת ולהוריד מכם המון לחץ לפני. כתבנו עבורכם מדריך קצר שיסביר על היתרונות והחסרונות, ויעזור לכם להחליט אם אתם רוצים מארגני חתונה או לא.

מאת: WeddingBookחתונות22/11/111021 צפיות
החל מלדאוג שכולם יגיעו בזמן לטקס החופה ועד ל-לוודא שמרכזי השולחן שהזמנת נראים מדהים, תכנון הפרטים של היום בו אתם מתחתנים, יכולים להיות מאוד מלחיצים. תשתמשי בטיפים שהבאנו כאן כדי להנות מיום חתונה נטול דאגות.

מאת: WeddingBookאירועים וחתונות – כללי30/10/11942 צפיות
במאמר הבא נביא בפניכם את היתרונות שבפתיחת אתר חתונה אישי. לא תאמינו כמה זה קל ובאיזה מהירות יהיה לכם אתר משלכם שתוכלו להראות לכל החברים והמשפחה. קריאה מהנה.

מאמרים נוספים בנושא שמלות כלה ובגדי חתן

מאת: רוני הכהןשמלות כלה ובגדי חתן07/12/171512 צפיות
איפה מוצאים שמלה שכזו? עבור שמלות ערב תל אביב הוא המקום המושלם, כזה שחוסך הרבה התרוצצויות ברחבי עיר שלמה.

מאת: ניב אבןשמלות כלה ובגדי חתן27/06/171930 צפיות
איך יודעים לבחור את השמלה האחת שתיראה הכי טוב שאפשר על הגוף וגם תהיה נוחה למשך של כמה שעות טובות של אירוע? קראו את הדברים הבאים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162227 צפיות
חתונה, הינה הזדמנות נהדרת, עבור גברים רבים ללבוש חליפת חתן יוקרתית ולהיראות שונה, מאשר הם נראים במהלך היום יום. מדובר על יום מיוחד ומקודש שבו הם יכולים להראות לכל החברים ובני המשפחה

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162096 צפיות
אופנת גברים מתפתחת מדי יום בקצב מהיר, יותר ויותר גברים מקבלים מודעות למראה החיצוני שלהם ומתחילים להשקיע בו זמן וכסף רבים. אם מדובר בחתנים צעירים המחפשים חליפת חתן ייחודית ועשירה, ניתן ללכת דווקא על הסגנון של חליפות שחורות לחתן

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161872 צפיות
לא רק לכלה, מגיע ללבוש שמלה מפוארת אלא החצי השני שלה בן זוגה, חייב להיראות מרשים ואלגנטי. בחירה של חליפת חתנים, אינה קלה. יש מבחר רב של חליפות ויש להתאים אותן על פי מבנה גופו וטעמו האישי של החתן. ברים רבים, עשויים להיאבד בתוך שפע של מבחר בתחום החליפות. יש להגיע לחנויות המובחרות שבהן נמצא צוות מיומן של מוכרים שמתמחים באופנת גברים. יש למצוא חנויות שיש בהן הכל מחליפות, חולצות, עניבות, ואפילו חנויות עם נעליים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161890 צפיות
כיום, על מנת למצוא חליפות חתן זולות, קיימת מספר דרכים מובילות, כגון: חנויות אופנה רבות יוצאות מדי זמן מה, במיוחד בתקופת החגים במבצעי ענק עבור בגדי אופנה לגברים, אם אתם נישאים בתקופת האביב, תוכלו לקחת בחשבון כי בחג פסח תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מבצעים והנחות בכל רחבי הארץ.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161855 צפיות
בזמנים המודרניים של היום, ניתן למצוא חליפות גברים שמתאימות לאירועים השונים, אם לעסקים, לעבודה, לאירועים מיוחדים ואפילו חליפות חתן. חליפת גברים, נמדדת באיכות הבד, בהתאמתה למבנה הגוף, וישנן חליפות, המוזמנות בתפירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica