חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מספר טיפים בבחירת חברת צילום אירועים

מאת: WeddingBookצילום05/04/2012998 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לבחור חברת צילום אירועים טובה, זה אחד הדברים החשובים ביותר כשמתכננים את החתונה.

אחרי החתונה, הדברים המוחשיים שנשארים אצלכם מהערב הגדול, הם ספורים ולכן תרצו שהם יהיו איכותיים ביותר ולכאן נכנסת חברת צילום אירועים.

לפני שחותמים עם חברת צילום אירועים, מומלץ לעשות מחקר ולמצוא מישהו שעוסק בתחום של צילום אירועים שיש לכם כימיה איתו, שמבין את הראש שלכם.

1- חשוב למצוא חברת צילום אירועים שתבין אתכם ושאתם תתאימו לסגנון שלה. כשנפגשים עם אנשי מקצוע מהתחום של צילום אירועים, מומלץ לעבור על עבודות עבר שלהם לראות מי הוא ומה הסגנון שלו – רומנטי, מסורתי, קופצני וכו'.

2- כשתדפדפו באלבומים של אותם אנשי צילום אירועים, חשוב שתראו את האלבום במלואו...כולל התמונות של ה "לפני". חשוב שתראו שאותו צלם אירועים שומר על קו מקצועי ואיכותי לאורך כל היום.

3- כאשר תקבלו הצעות מחיר מחברות צילום אירועים, בידקו שהכל רשום שם, שלא תמצאו את עצמכם אחרי האירוע מתמודדים עם תשלומים לא מתוכננים. אם אלבומים וכו' לא כלולים שם, בידקו מהי תוספת המחיר. אל תשכחו שחברות צילום אירועים רבות מציעות חבילות הכוללות הכל.

4- במהלך הפגישה עם אנשי צילום אירועים, בידקו אם הם מעלים את התמונות שלכם לאתר אינטרנט או נותנים לכם דיסק עם התמונות.

5- גם כאשר תקבלו חבילות כוללות של צילום אירועים, אל תתביישו לנסות לשנות אותן על מנת שיתאימו לכם בצורה הטובה ביותר.

6- בפגישה עם אנשי צילום אירועים, בידקו האם הם מביאים ציוד חליפי למקרה שתהיה תקלה באחד המכשירים.

7- לפני שאתם סוגרים עם חברת צילום אירועים חשוב שתיפגשו עם הצלם שילווה אתכם. אחרי הכל הוא בעל המקצוע שישהה איתכם הכי הרבה זמן.

מזל טוב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת WeddingBook

מאת: WeddingBookשמלות כלה ובגדי חתן15/02/121026 צפיות
כמו בכל שנה טובי המעצבים בעולם מכתיבים את האופנה השולטת בתחום שמלות הכלה. במאמר הבא תוכלו לקרוא על מה אתם הולכים לראות השנה מתחת לחופות.

מאת: WeddingBookתקליטנים26/01/12811 צפיות
זה לא סוד שמוזיקה היא אחד המרכיבים הראשיים בכל אירוע, אם לא המרכיב הראשי. מוזיקה יכולה להרים או להוריד את החגיגה. לפני שאתם בוחרים תקליטן לאירוע המיוחד שלכם, קראו את המאמר הבא.

מאת: WeddingBookקייטרינג26/01/12942 צפיות
מאמר הבא נביא בפניכם טיפים ועצות שמומלץ לעבוד לפיהם כשמחפשים חברת קייטרינג.

מאת: WeddingBookחתונות23/11/11922 צפיות
מארגני חתונה יכולים להפוך את היום המיוחד שלכם למיוחד באמת ולהוריד מכם המון לחץ לפני. כתבנו עבורכם מדריך קצר שיסביר על היתרונות והחסרונות, ויעזור לכם להחליט אם אתם רוצים מארגני חתונה או לא.

מאת: WeddingBookחתונות22/11/111020 צפיות
החל מלדאוג שכולם יגיעו בזמן לטקס החופה ועד ל-לוודא שמרכזי השולחן שהזמנת נראים מדהים, תכנון הפרטים של היום בו אתם מתחתנים, יכולים להיות מאוד מלחיצים. תשתמשי בטיפים שהבאנו כאן כדי להנות מיום חתונה נטול דאגות.

מאת: WeddingBookאירועים וחתונות – כללי30/10/11942 צפיות
במאמר הבא נביא בפניכם את היתרונות שבפתיחת אתר חתונה אישי. לא תאמינו כמה זה קל ובאיזה מהירות יהיה לכם אתר משלכם שתוכלו להראות לכל החברים והמשפחה. קריאה מהנה.

מאת: WeddingBookאיפור כלה09/10/111052 צפיות
הבאנו לכן כמה טיפים בנושא יופי וטיפוח כדי שביום המושלם שלך תיראי כמו נסיכה.

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182948 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172900 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172206 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172072 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173792 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174040 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171769 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica