חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוח הגדלת חזה – לפני ואחרי

כשניגשים לעבור ניתוח הגדלת חזה, חשוב לדעת למה לצפות. ישנן הכנות שצריך לעשות לפני הניתוח וכדאי שתדעו כמה זמן תהיה תקופת ההחלמה לאחר הניתוח. ריכזנו לכם כאן מספר נקודות חשובות כדי שתהיו כמה שיותר מוכנות ומודעות למה הולך לקרות לפני ואחרי הניתוח.

לפני ניתוח הגדלת חזה

מהיכן נובע הרצון? הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא שתבררו עם עצמכן מהיכן נובע הצורך והרצון שלכן לעבור את הניתוח. האם מדובר ברצון למלא חסכים או מצוקה? כדאי לדבר עם יועץ ועם רופא המשפחה ולדון איתן ברצון שלכן לעבור ניתוח להגדלת חזה. חשוב שתקבלו משוב אובייקטיבי ושתעשו את ההחלטה מתוך מודעות. לפעמים נשים רוצות לשנות את גודל החזה מתוך רצון לשנות משהו בסיסי ומהותי יותר שהניתוח איננו המענה לכך.

ממוגרפיה - אם החלטתן לעבור את הניתוח, תצטרכו לפנות לרופא המשפחה בכדי להתייעץ אתו לגבי תרופות שאתן לוקחות והמינונים שלהן. כמו כן, תצטרכו לבקש הפניה לממוגרפיה שכן יש לעבור ממוגרפיה לפני ניתוח זה. חשוב שתגידו למבצע הבדיקה שמדובר בבדיקה כהכנה לניתוח הגדלת חזה.

צום – כ-8 שעות לפני הניתוח תצטרכו להיות בצום מלא. כמו כן חשוב שבמשך 48 שעות לפני הניתוח לא תשתו אלכוהול.

סבון אנטיספטי – ביום הניתוח תצטרכי להתרחץ עם סבון אנטיספטי מיוחד שמטרתו למזער ככל האפשר את הסיכוי שייווצר זיהום לאחר הניתוח.

אחרי ניתוח הגדלת חזה

חזיית ספורט – במשך שבועיים לפחות לאחר הניתוח תצטרכי ללבוש כל הזמן חזיית ספורט. כמו כן במשך כחודש לאחר הניתוח אי אפשר לשכב על הבטן.

כאבים – בדרך כלל יש כאבים לאחר הניתוח, ומומלץ על כן להכין מראש בבית אופטלגין נוזלי. בנוסף כדאי שמישהו ישהה עמך לפחות ב-24 שעות שלאחר הניתוח. חשוב שכל עוד את סובלת מכאבים לא תנהגי. זאת מכיוון שהכאב עלול להגביל את תנועות הידיים שלך.

תהליך ההחלמה – משך ההחלמה תלוי בין השאר במיקום השתל. אם השתל ממוקם מתחת לשריר, אז ההחלמה תהיה קשה וכאובה יותר כי מדובר בניתוח מורכב יותר. אם השתל ממוקם מעל לשריר, אז ההחלמה תהיה קצרה יותר. באופן כללי ניתן לחזור לעבודה כ-3 ימים לאחר הניתוח, ולפעילות ספורטיבית כחודש לאחר הניתוח.

המלצה על כתבה נוספת בנושא: הגדלת חזה בחירת מקום ומנתח

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנתחים פלסטיים
http://www.estetic.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אתר אסתטיק

מאת: אתר אסתטיקניתוחים פלסטיים09/10/111024 צפיות
ישנן הנחיות שיש להקפיד עליהן לפני שעוברים ניתוח להקטנת חזה, ואחריו. מה לעשות וממה חשוב להימנע, על מה לשמור, ואיך תיראה תקופת ההחלמה? היות ויש הנחיות רבות, בכתבה זאת אנחנו נעשה סקירה חלקית בלבד של הדברים המרכזיים שחשוב לדעת לגבי הזמנים שלפני ואחרי הניתוח.

מאת: אתר אסתטיקניתוחים פלסטיים04/10/11896 צפיות
ניתוח אף הוא ניתוח נפוץ מאוד, אך הוא גם ניתוח מורכב שדורש מהמנתח מיומנות גבוהה, ידע רב וניסיון רחב מאוד. במהלך הניתוח, המנתח צריך לדעת בדיוק מה הוא עושה ולהסתמך על ניסיון באלפי ניתוחים, בכדי שהתוצאות יהיו לשביעות רצונו של המטופל.חשוב לדעת שכ-5% מהאנשים שעוברים ניתוח אף יצטרכו ניתוח תיקון כשנה לאחר הניתוח הראשון. זאת בשביל לתקן בעיה שנוצרה כתוצאה מהניתוח, או בכדי לתקן את המראה של האף.

מאת: אתר אסתטיקניתוחים פלסטיים03/10/11894 צפיות
בהגדלת חזה התוכן לא פחות חשוב מהצורה. צריך לבחור באיזו צורה יהיה השתל – דבר שישפיע על מראה החזה והפרופיל החדש שלך. בנוסף, התוכן של השתל (במה הוא ממולא) משתנה ועל כן צריך להחליט גם על סוג השתל. צריך לקחת בחשבון, שבנוסף לכך האיכות של השתלים משתנה בהתאם ליצרן ומחירם משתנה בהתאם. חשוב על כן לוודא שהשתל שבו את בוחרת הוא איכותי – אחרת הדבר עלול לגרום לבעיות מיותרות.

מאת: אתר אסתטיקניתוחים פלסטיים24/08/11755 צפיות
אם החלטת לעבור ניתוח להגדלת חזה, חשוב שתגיעי לניתוח אם מקסימום מידע על התהליך, תופעות הלוואי והסיבוכים האפשריים. כמובן, לא בכל ניתוח יש סיבוכים אך צריך לקחת בחשבון שכן מדובר בניתוח ועל כן הסיכון תמיד קיים. הסיבוכים העלולים להיווצר לאחר ניתוח הגדלת חזה הם רבים ומגוונים (אך יש לציין שהם יחסית נדירים בדרך כלל). בכתבה זאת נמנה רק מספר דוגמאות

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161789 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161681 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161787 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161622 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152279 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151786 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152311 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica