חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחקי מחשב בעידן האינטרנט

מאת: איתי איתחמשחקים באינטרנט03/10/20111031 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משחקים להורדה בחינם

בואו ונהיה לרגע אמיתים עם עצמנו, אין אחד שלא אוהב לשחק. הגיל אף פעם לא משנה ולא קובע, משחקים תמיד יהיו אופציית בילוי כייפית ונחמדה להעביר את שעות הפנאי אם זה עם הילדים, אם חברים ואפילו לבד. האינטרנט בימנו תורם המון לנהנים מעולם המשחקים ומאפשר מיליונים של משחקים להורדה בחינם או לשחק אונליין. המשחקים נגישים וניתן למצוא אותם בפשטות במנועי חיפוש.

אנו ממליצים במנועי החיפוש שתהיו ממוקדים כי קיימים אלפי אתרים בז'אנר, במיוחד ואתם מחפשים משחק ספיציפי. לדוגמא : כאשר אתם מחפשים משחקי מחשב רשמו "משחקים להורדה ישירה" וכאשר הינכם מחפשים משחק און ליין רישמו "משחקים און ליין".

חשוב לדעת ולבדוק

כאשר אנו מבצעים הורדה של משחק יש לבדוק שגירסאת המשחק אינה גרסאת דמו (DEMO) מה שאומר שהמשחק הינו חלקי, הן אם זה בשלבי המשחק, או באיכות הגרפיקה שהוא נותן וכדו' או מוגבל לתקופת ניסיון הקצובה בזמן שבדרך כלל היא בין 15 יום ל - 30 יום.

בנוסף אנו ממליצים בחום שהאנטי וירוס שלכם יהיה ברקע תמיד פעיל. לא מעט אתרים כיום מוספים לקבצי המשחקים תוכנות או קבצי ריגול או וירוסים שונים אשר עלולים בקלות ליצור נזק למחשב שלכם אשר עלול לגרור אותכם להוצאה כבדה עד מאוד של אלפי שקלים לשם תיקון ואף יש מצבים בהם הנזק בלתי הפיך ותצטרכו לקנות מחשב חדש. במידה והאנטיוירוס שלכם מאותת לכם על קובץ מסוכן בטלו את ההורדה וגשו לחפש את ההורדה באתר אחר.

מקווים שעזרנו לכם,

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דוקטור דיו - מרפאת מומחים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איתי איתח

מאת: איתי איתחפרסום באינטרנט03/10/111107 צפיות
המאמר הבא מסביר קצת על הורדות באינטרנט ולמה צריך להיזהר, ואיך נמנעים מפגיעה במחשב האישי שלכם.

מאת: איתי איתחאינטרנט - כללי03/10/111018 צפיות
במאמר הבא אנו נסביר בעצם מה זה הורדות באינטרנט, זה חוקי? איך? מאיפה? וננסה לענות על רוב השאלות הנפוצות שעולות בנושא.

מאת: איתי איתחמחשבים וטכנולגיה - כללי01/03/101473 צפיות
כיצד לחסוך בדיו? שאלה שכולנו שואלים, במאמר זה ריכזנו עבורכם מספר טיפים.

מאת: איתי איתחמחשבים וטכנולגיה - כללי01/03/101157 צפיות
סקירה על פי פרמטרים כיצד יש לבחור ראש דיו בצורה נכונה.

מאת: איתי איתחמחשבים וטכנולגיה - כללי01/03/101273 צפיות
מאמר זה מסביר על פי פרמטרים כיצד יש לרכוש דיו בצורה נכונה.

מאמרים נוספים בנושא משחקים באינטרנט

מאת: רוני הכהןמשחקים באינטרנט27/09/143476 צפיות
משחקים לאקס בוקס יהיו מתנה נהדרת בעבור הילדים, אנו כהורים מוזמנים להכיר את עולם הילדים ולבלות זמן איכות עם ילדינו. זה הזמן ללמוד לחבב את התחביבים שלהם ולהפסיק להתנגד להם.

מאת: ארז חסוןמשחקים באינטרנט06/12/138287 צפיות
לרוב אנשים מעדיפים לשחק במשחקים במחשב ורואים את המשחקי רשת כמשחק זול ולא כייף כמו משחק מחשב מלא. במאמר זה הציג לכם את ההיתרונות שיש במשחקים ברשת ולמה לפעמים זה עדיף על פני משחק מחשב מלא.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138238 צפיות
למרות היתרונות השונים אשר טמונים בפריצה ל- xbox 360או לקונסולת משחקים אחרות, חשוב לציין שתהליך הפריצה הוא תהליך ארוך ומורכב אשר חייב להתבצע על ידי אנשים מיומנים ומקצועיים היודעים לבצע אותו על הצד הטוב ביותר ולא קיימת סכנה שהמכשיר ייהרס ולא יאפשר להשתמש בו יותר.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138177 צפיות
Playstation זאת קונסולת משחקים מבית חברת סוני הגדולה, אשר יוצר באמצע שנות התשעים של המאה הקודמת – הדגם הראשון של המכשיר יצא ביפן בשנת 1994 – מה שאומר שבקרוב מאוד תחגוג קונסולת הפלייסטיישן עשרים שנה להיווסדותה.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138175 צפיות
גם אם אתם לא עד כדי כך בתוך העניין של playstation 3 games, סביר להניח שבכל פרק זמן אתם מפנקים את עצמכם במשחק חדש ואטרקטיבי אשר ישדרג עבורכם את שעות הפנאי.

מאת: גיל סרברניקמשחקים באינטרנט01/10/132159 צפיות
אמצעי האכיפה בהן מתירות רשויות החוק להשתמש במקרים של הפרת זכויות יוצרים הם נוקשים במיוחד. הרי גם אתם ודאי שמעתם לא פעם על הקרנה ציבורית, בלתי מאושרת, של משחקי כדורגל בתשלום, השמעת מוזיקה ללא תשלום לאקו"ם ותשלום של עשרות אלפי דולרים על שימוש בתוכנות מחשב בלתי חוקיות.

מאת: אבירם מלולמשחקים באינטרנט20/07/138224 צפיות
משחקי ילדים, או משחקי הרפתקאות לילדים מספקים הנאה צרופה של חשיבה ומשחקיות ממכרת ככל האפשר. אם זאת, אתם צפויים להיתקל בשלבים מאוד מסובכים ומאתגרים. אשר יפעילו את החשיבה ואת היצרתיות הדמיונית שלכם כאחד. אתם צפויים למצוא המון משחקי ילדים המקוטלגים לקטגורית ההרפתקאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica