חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפור קבוע- פיתרון מנצח

מאת: ענת שדהאיפור03/10/20111105 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי לא חולמת לקום בבוקר ולהראות במיטבה, ללא צורך במאמץ נוסף או מיותר?מי תסרב לכך שפניה תמיד יראו זוהרות וקורנות?המענה הטוב ביותר לכך,שאפשרי היום לכל אישה באשר היא, הוא, כמובן הדגשת תווי פנים באמצעות החדרתפיגמנט לאותו אזור בפנים כמו הדגשת מראה הריסים/אייליינר, מילוי של צבעטבעי לשפתיים, הדגשת הגבות בהצללה או דמוי שערות שמתמזגות עם השיער הטבעישל הגבה.

מהו איפור קבוע?

איפור קבוע הוא טיפול בהחדרת פיגמנט לחלק הפניםהמבוקש בעזרת מזרק צבע. ככל שהמחט תהיה יותר קצרה, והצבע יהיה יותר בהיר,כך גם האיפור הקבוע שקיים בעור יעלם בתוך זמן קצר עד לתקופה של שנתיים,לחילופין, ככל שהפיגמנט יוזרק עמוק יותר אל תוך עור הפנים, וצבעו יהיה כההיותר, כך השפעתו תהיה ארוכת טווח וקבועה יותר.לאורך המחט, רמת הצבע ועומקההחדרה, יש להוסיף את אלמנט רגישות העור והניואנסים המבדילים כל לקוחהבאשר היא.

בשלב ראשון: הלקוחה שמגיעה לטיפול ראשוני של האיפור עוברת טסט לאלרגיהמאחורי האוזן כדי להיות בטוחים שאכן הלקוחה אינה אלרגית לצבעים.

הצעד השני, לאחר שנשלל החשד לתגובה אלרגית מצד המטופלת, הוא אלחושבהרדמה מקומית של אזור הטיפול ואז מחכים כשלושים דקות להשפעה מלאה שלההרדמה

הצעד השלישי, והאחרון לפני תחילת התהליך האופרטיבי, הוא שרטוט גבולהאזור המבוקש בפנים, איתור האלמנט המבוקש והמתאים ביותר ללקוחה והגעה למראההטבעי ביותר, כך שהלקוחה תדע לקראת מה היא הולכת ומה יהיו תוצאות התהליך.

התהליך עצמו נעשה כאשר המטופלת שוכבת רגועה ונינוחה, מה שמאפשר מינימום עצירות ותנודות ומסייע ליצירת איפור קבוע מדויק ומקצועי יותר.

לאחר שתהליך יצירת האיפור הקבוע הושלם הלכה למעשה, מניחים על האזורהמגורה מטליות קרות, עדינות ורכות להרגעת העור ולאחר מכן מורחים עליו משחתבפנטן להגנה מפני גירויים ויובש. הלקוחה תמרח משחת בפנטן מספר ימים עדשהעור יגליד.

את גוון הצבע הסופי הלקוחה תראה כעבור 3 שבועות.

הטיפול השני מתבצע כעבור מינימום 4 שבועות כיוון שהעור עובר תהליך של חידוש שכבת העור העליונה ונבנה מחדש.

מהם הפיתרונות של איפור קבוע?

  • סידור אסימטריה בגבות/הצללת גבות דלילות או מצולקות
  • עיצוב שפתיים מושלמות
  • נשים שאינן יכולות להקדיש זמן רב לאיפור
  • שחזור איפורקבוע ישן שפג תוקפו
  • טשטוש צלקות בגוון צבע עור

היתרונות של איפור קבוע

  • איפור שנשאר קבוע,לא נמרח ולא נוזל גם בתנאי מזג אוויר או טמפרטורה קיצונית
  • תווי הפנים מודגשים כל הזמן
  • מראה הפנים רענן, קורן,זוהר ובעיקר טבעי ומעורר קנאה
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ענת שדה, אומנית בטכניקת איפור קבוע
לשיחת ייעוץ חינם וקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות
טלפון: 050-8513330
לאתר איפורקבוע.קום
http://www.anatsade.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת שדה

מאמרים נוספים בנושא איפור

מאת: אלי, מינרלזאיפור09/12/195902 צפיות
ככל שרבים מאיתנו מתוודעים יותר למה שאנחנו מכניסים לגופנו (שייק ירוק! מזון ללא גלוטן!) ולתהליכי ריפוי והחלמה טבעיים, אנו הופכים להיות מודעים יותר גם לגבי מה אנו שמים על העור שלנו.

מאת: ליאוראיפור03/11/162263 צפיות
קורס איפור מקצועי, מאפשר השתלבות בתעשיית האופנה, היופי, הקולנוע, והטלוויזיה. בוגרי ובוגרות הקורס, משתלבים בעבודה במגזינים, רשתות איפור, עיתונים, טלוויזיה וכדומה.

מאת: אילה כהן איפור17/05/162044 צפיות
אני מאפרת מקצועית כבר כמעט 14 שנה , רציתי ואני רוצה להגדיל את קהל הלקוחות שלי , איך אני עושה את זה בצורה הכי טובה ? כנסו למאמר הבא

מאת: אבי דוידיאיפור09/05/161878 צפיות
טיפים שימושיים לאיפור נכון ובריא עם עדשות מגע באופן יומיומי.

מאת: אילה כהן איפור28/02/161854 צפיות
רוצה להראות הכי טוב ביום הולדת שלך .? כנסי למאמר ותראי איך לעשות את זה.

מאת: אילה כהן איפור21/12/152189 צפיות
אני מאפרת הרבה בחורות דתיות ,ואני רוצה לתת כמה טיפים לבחורות כאלה אייך הן יכולות לאפר את עצמן ,בצורה כזאת שהכיסוי ראש ישתלב יפה עם האיפור

מאת: אילה כהן איפור19/11/152373 צפיות
היי לי קוראים אילה כהן ואני כותבת הרבה על הצלחה בעולם האיפור , הפעם כתבתי מאמר על איך את יכולה להצליח בכך שתשתפי פעולה עם בעלי מקצוע אחרים בעולם האיפור

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica