חפש מאמרים:
שלום אורח
11.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים כנרת - חווית נופש בלתי נשכחת

מאת: lili4835צימרים04/08/2009647 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בצפון המדהים יש לכם המון אטרקציות מרהיבות לבלות בהם את חופשת צימרים שלכם.אצלנו אתם מקבלים בקתות צימרים מאובזרות מכול טוב שבעולם המקבלות אתכם בחיוך ושמחה וגורמות לכם נחת רוח אמיתית ומפנקת מלחצי היום של העיר.בתחילה הצימרים נבנו רק לנופשים עתירי ממון אשר חיפשו פינוק איכותי במיוחד ,לצאת מהשגרה וליהנות מטיולים כיפים בין לבין בזמנם החופשי.בעבר רוב נופשי הצימרים היו אנשים אמידים במיוחד ,אולם מאז התרבות הצימרים והעלייה בבנייה של צימרים כמעט בכול ישוב וכפר המחירים של הצימרים צנחו פלאים והפכו להיות נחלת הכלל אשר חיפש לצאת מהשגרה של הלחץ ולהגיע לחופשת צימרים מפנקת ואיכותית .

עם התרבות הצימרים והעלייה בבנייתם ,מאידך חלה ירידה משמעותית במחירים של צימר דבר אשר הביא לביקוש גובר לזוגות וחברים אשר חיפשו משהו שונה ,עם חופשה של קורטוב אמיתי של כיף במסגרת של צימרים כנרת  .נו מה ,עוד לא בחרתם לאן לצאת ? מה?! עוד לא שמעתם על המבצעים החמים של הקיץ בצימרים ?!מזמינים חופשה לזוגות בצימרים ומקבלים ספא מתנה,כן שמעתם נכון ספא זוגי מתנה לכול המזמינים היום חופשה באמצע שבוע או בסוף שבוע באחד מהצימרים המדהימים שבמבצע.כי יש רגעים בחיים הלוחשים לנו להירגע קצת ,לעשות פסק זמן והצימרים הם אלה שמעניקים לנו את הרוגע ואת הכיף של היחד.אנו דואגים כי הצימרים המדהימים יעמדו בכול הציפיות שלכם לכן האבזור הוא יוצא מן הכלל ,טלויזיה ענקית ,מערכת ספא מפנקת ,נרות ,קטורת ,מטבח בו אתם יכולים לבשל באופן חופשי מה שתבחרו ,ג'קוזי גדול מפואר ומחומם לעת הצורך ,תפאורה לאווירה קסומה ורומנטית בצימרים ,סבונים ,מגבת ומילות אהבה למגיעים לצימרים ,יוצאים מעט מהדלת אל הגינה עם הערסל ,השמש המרגיעה ,שירת הציפורים ,האוויר המרענן והכול בחופשה בצימרים בגליל המחזירה לכם את שמחת החיים ואת האושר הייחודי לחיי זוגיות מיוחדים יותר.גם אתם יודעים כי מגיע לכם הטוב ביותר ,בצימרים מהאגדות אתם מקבלים חופשה שאין שני לה ,אני לא יספר לכם כי כפה אדומה הייתה ישנה בצימרים האלו כאשר היא נכנסה אל הבית ,אבל כן אתם ממש מגיעים לחופשה בצימרים מהאגדות  .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צימרים

צימר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת lili4835

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172102 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171452 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171525 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171491 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171510 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161571 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161598 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica