חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלתות כניסה- מה הן אומרות עלינו

מאת: OMYGUIDEריהוט 06/10/2011877 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דלתות כניסה לבית אומרות הרבה על מי שמתגורר בבית, כאשר אנחנו מבקרים אצל חברים הדבר הראשון שאנחנו בודקים הוא דלת הכניסה.דלת כניסה מושקעת רצינית ובטוחה, מלמדת על אנשים שמעונינים להשקיע בדלת כניסה שתיצור עבורם תדמית רצינית ובטוחה, ואילו דלת כניסה הנראית מוזנחת ובעלת מראה מיושן וחוור מלמדת על בעלים שלא משקיעים בה מזה זמן רב.

היום בעידן המודרני דלתות כניסה משמשות לא רק לשם הגנה על החלל שבו אנו מתגוררים ולא רק לשם יצירת חיץ בין החלל שבו אנו מתגוררים לבין החלל החיצוני, היום דלתות כניסה יש להם גם תפקיד של יצירת תדמית, הצגת הערכים והעקרונות שבהם בעל הדירה מאמין.


היום נוכל למצוא דירות עם דלתות כניסה בסגנון מינימליסטי, או אולי דירות כניסה בסגנון רטרו, או דלתות כניסה במידות רחבות, ואפילו דלתות כניסה חכמות, וכך הלאה והלאה.

גם דלתות פנים אומרות עלינו הרבה, היום שלא כמו בעבר כבר קשה למצוא דלתות פנים חוורות ומשעממות שעשויות מעץ פשוט, והיום ניתן למצוא מגוון רחב של דלתות פנים בגדלים שונים ובעיצובים שונים, ויש כמובן דלתות פנים סטנדרטיות , ולצידן דלתות פנים יוקרתיות שמחירן כפול ומכופל.


יש בתים שרוצים לשמור על תדמית של יוקרה ופאר ולכן נמצא בהם דלתות פנים העשויות מחומרים יקרים ועיצובים ועיטורים יוקרתיים ואילו לצידם נוכל למצוא בתים אחרים שרוצים לשמור על תדמית של בית עתיק או בית עם אווירה עיצובית חמימה ובהתאם לכך יהיו בבתים הללו דלתות פנים בעלות עיצוב מתאים היוצר אווירה מתאימה.

מה שבטוח הוא שהיום הדלת אינה מוצר מובן מאליו , ויש להשקיע לא מעט מחשבה ותכנון בכל מה שקשור לבחירת דלתות הכניסה ודלתות הפנים, אנשים מבינים היום שיש לחשוב היטב איזו תדמית הם רוצים שדלת הכניסה המעוצבת שלהם תשדר, ואיזה אווירה עיצובית תהיה בבית בעקבות דלתות הפנים.


לכן אם אתם עומדים לבצע פרויקט של שיפוצים הכולל החלפת דלתות בבית אל תשכחו שהדלתות הם אביזר שיש להשקיע בו מחשבה רבה, כך תוכלו ליצור בבית את האווירה העיצובית המתאימה לכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר יוטיוב הינו אתר מעולה ונחשב לאחד ממנועי החיפוש המובילים בעולם, באתר youtubetomp3 ניתן לבצע הורדת שירים מיוטיוב ללא תלות בתוכנה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת OMYGUIDE

מאת: OMYGUIDEבניין ואחזקה - כללי25/10/11756 צפיות
כאשר אנו מעוניינים להעביר מטען לחו"ל, מעבר המטען יתבצע באמצעות מכולה, הובלות באמצעות מכולות מהוה את עמוד השדרה של סחר בין לאומי, העברה של מטען בקרטונים או עטיפת ניילון בלבד איננו מספיק, שכן ההובלה מתבצעת לרוב דרך הים תנאי מזג האוויר וחילופי הידיים הרבות מבטיחות כי המטען יינזק קשות במידה והוא לא יהיה מוגן היטב, מעבר להגנה על המטען הובלה באמצעות מכולות מקל על ההובלה ובמקום להוביל מספר רב של פריטים הלך ושוב מעמיסים את כל הפריטים המכולה אחת וההובלה ממקום למקום קלה, יעילה, בטוחה ומהירה.

מאת: OMYGUIDEבניין ואחזקה - כללי24/10/11792 צפיות
מעבר לדירה חדשה איננו דבר קל, את כל רכושנו וחיינו עלינו לארוז, לעטוף ולהעביר למקום חדש. עם כל השמחה שבדבר והמעבר למקום מרווח וחדש יותר המלאכה רבה והזמן קצר. תמיד ישנם סידורים ותיקונים בדירה החדשה, אם רכשתם דירה רבים מאיתנו מעוניינים בשיפוץ קל של צבע או אולי ריצוף חדש, חלקנו יעדיפו אפילו לרכוש דירה ישנה מאוד ולשפץ אותה מהיסוד על פי טעמם האישי.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201578 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201157 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201714 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191606 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191587 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191586 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica