חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חדרי ילדים לבנים ולבנות

חדרי ילדים לבנים ולבנות

בעבר, ההבדל בין חדר ילדים לבנים וחדר ילדים לבנות היה ברור יותר. הכחול והורוד שיחקו כשחקני מפתח בתחום וההחלטה ביניהם הייתה די פשוטה.היום, חברות מקצועיות לעיצוב וריהוט חדרי ילדים לבנים ולבנות מבינות כי המשימה מורכבת בהרבה ויש להתחשב בגורמים רבים התואמים גם את אופי הילד מעבר למגדרו.

לכן, מבחר הרהיטים של חדרי ילדים לבנים ולבנות הפך לרחב מאוד בשוק ופנייה לחברה מקצועית המספקת גם ייעוץ מקצועי ותמיכה בעיצוב החדר יכולה לעזור בהבנה טובה יותר איזה סגנון, רהיטים וצבע מתאימים לילדכם מתוך התחשבות גם במגדרו.

מה כדאי להתחשב בעיצוב חדרי ילדים לבנים ולבנות?

היו קשובים לילדכם ונסו לחשוב מה הם אוהבים לעשות ולשם איזו מטרה משמש אותם החדר הפרטי שלהם בדרך כלל. ככל שהגיל עולה, כך הפערים וההבדלים בין המינים הופכים ברורים יותר.למשל, בתחילת גיל ההתבגרות מעט לפני בר או בת המצווה, ניתן להבחין בבירור בהבדל בין הצרכים השונים של בנים ושל בנות מהחדרים האישיים שלהם.

בנים בדרך כלל זקוקים למרחב גדול נקי מריהוט בתוך חדר ילדים זאת כדי שיוכלו להוציא את מרצם מבלי צורך להיזהר להיתקל בדבר מה. העיסוקים בחדר הם בדרך כלל יותר תוססים וגם הדרכים לשמור על סדר צריכות להיות יעילות יותר, כמו מגירות גדולות מאוד לאיסוף צעצועים, כלי אחסון נוחים ועוד.

בנות בדרך כלל זקוקות למרחב עם הרבה פרטיות ושמירה על ההרמוניה בעיצוב החדר. חשוב לשים דגש על ריהוט ומדפים רחבים כדי שיהיה מקום להניח קישוטים וצעצועים לרווחה. בנוסף,בנות בדרך כלל זקוקות למקום של ביטוי אישי בעיצוב וקישוט החדר.

מגוון של צבעים

ראשית, אפשר לשבור קצת את המיתוס. לא כל הבנים אוהבים כחול ולא כל הבנות אוהבות ורוד. רצוי מאוד להרחיב את האופקים בכל הנוגע לעיצוב חדרי ילדים לבנים ולבנות ולתת את החופש לילדכם לבטא את רצונו האישי.

הדילמה ממשיכה לא רק בבחירת הצבע אלה גם באופי הריהוט ובמענה לצרכים של הילדים בתוך חדרי ילדים. כפי שניתן לראות, על ידי הבנה טובה יותר בהבדל בין בנים ובנות שמצוי בגיל הספציפי של הילד ניתן לעשות את ההחלטות הללו בצורה נכונה יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רהיטי גבעת ברנר מצטיינים באיכותם, הנובעת מההקפדה המירבית על רמת הגימור ומהשימוש בחומרים המובחרים ביותר בשוק.
השירות שלנו הינו אחד ממרכיבי המצויינות של רהיטי גבעת ברנר ובא לידי ביטוי החל מהשלב בו הייעוץ המקצועי הניתן בתכנון הסלון, חדר השינה ,חדרי ילדים, ובהמשך בשלב ייצור רהיטים איכותיים ללא פשרות, הובלתם והרכבתם בבית הלקוח, ובסיומו של התהליך אתם נהנים מהאחריות רבת השנים שאנו מעניקים למוצרינו


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רהיטי גבעת ברנר - יוניגל

מאת: רהיטי גבעת ברנר - יוניגלריהוט 06/10/11982 צפיות
ישנן גישות שונות הטוענות בעד או נגד טלוויזיה בתוך חדרי ילדים. הגישה הטוענת בעד הכנסת הטלוויזיה אל חדר ילדים עוסקת בעיקר בצורך של הילד ללמוד ולהיחשף לתכנים באופן עצמאי (כמובן שלהיחשף לתכנים במידה ועל פי הגבלות מראש של ההורה). הגישה הטוענת כנגד הכנסת הטלוויזיה אל חדר ילדים עוסקת בעיקר בסכנה של התמכרות הילד למסך וצמצום חוויות מחוץ שהם מחוץ למסך הקטן.

מאת: רהיטי גבעת ברנר - יוניגלריהוט 06/10/11892 צפיות
אצל חדרי ילדים הנוחות היא חשובה ביותר. חדר ילדים נוח הוא חדר שניתן לסדרו בקלות וגם מונע מהילדים עצמם לערוך בלאגן גדול בחיפוש אחר דבר מה. כמו כן, יש צורך שיהיה בתוך חדר ילדים אביזרים המאפשרים לילד נגישות שמקשטים את החדר באופן אישי(ציורים חביבים שהוא אוהב במיוחד, פוסטרים וכו').

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201157 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201714 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191606 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191586 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica