חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודה בהייטק באמצעות Job Hunting באינטרנט

מאת: אמיר כהן השמה06/10/20111051 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם יש לכם קשיים  במציאת עבודה בהייטק? האם בצעתם חיפוש תעסוקהבאינטרנט ונכשלתם? האם אתםמרגישים שהגיע הזמן לעשות משהו בנוגע למציאתעבודה בהייטק? אם תשובותיכם  לשאלות אלו היא "כן" כנראה תשמחו לקבל טיפיםטובים בתהליך חיפוש העבודה. Head Hunting - כנראה שכבר נתקלתם במושג זה.ההמלצה היאלהשתמש בעקרונות ה- Head Hunting בכדי למצוא עבודה בהייטקבאופן יעיל יותר

הנה מספר טיפים שווים זהב שיעזרו למחפשי עבודה בהיטק למצוא עבודה:

האינטרנט נועד גם לביצוע Job Hunting
למעלה מחמשיםאחוזים ממשרות בחברות הייטק על ידי מציאת עובדים דרך קשרים אישיים. שדרגואתהפעילות שלכם ברשתות החברתיות בשביל למצוא עבודה בהייטק.רשתות חברתיות כמו Twitter, LinkedInופייסבוק הן רשתות לאלה ש"צדים"עובדים בהייטק שכמותכם, והכוונה היאל-Head Hunters. כמוכן, שמרועל קשר ועשו מעקב אחרי שכירים  בחברות שעשויים להיות בעלי מידע פנימי עלמשרות שמתפנות בחברתם. רשתות החברתיות הם מקור מהימן למידע שיקדם אתכםלמצוא עבודה.

מנועי החיפוש לטובת מציאת עבודה בהייטק ו-Job Hunting
יעילותהיא גורם חשוב  להשיג עבודה, ולכן עליכם לאמץ את השימוש במנועי החיפוששכן, בם יש אינפורמציה שאין לה מחיר. יתר על כן, מנועי החיפוש מאפשריםלמצוא עבורכם משרות זמניות לתקופת החיפוש אחר עבודה במשרה מלאה.

מה אתם יודעים על החברה שתראיין אתכם?
לפני ראיוןהעבודה רצוי לאתר כל מידע על החברה שבה יתקיים ראיון העבודה. דעו את שמותהאנשים בעמדות המפתח בחברה. תאתרו  אתהמזכירה בחברה ודברו איתו ונסולבדוק מי הולך לראיין אתכם. באופן זה תוכלו לחפש מידע על המראיינ/תבאינטרנט ולמצוא דברים משותפים שיש לשניכם, לדוגמא, שניכם רצים למרחקיםארוכים. באופן זה ראיון העבודה יתנהל בקלות יתר והקרח ישבר מהר..בדקו מה הםיעדי החברה, השקפת עולמה, סדר גודל הרווחים שלהם וזאת במטרה להגיע עם כמהשיותר מידע לראיון. יש לכם אפשרות ליצור יתרון על פני מועמדים אחרים למשרה,וכן עשויים להתרשם מכם מאד שעשיתם שיעורי בית כהלכה.

עקבו ברשתות החברתיות אחרי החברה
יש חברה שאתםמעוניינים בה אשר פעילה ברשתות החברתיות? עשו מעקב אחריה בפייסבוק,לינקדאין וטוויטר. ישנם  מקרים בהם החברה תפרסם מידע חיוני ברשתותהחברתיות למשרות רלוונטיות, ארועים חשובים בחברה, רכישות ומיזוגים עםחברות אחרות ועוד. כדאי לאסוף את המידע שמצאתם, והגיעו לראיון עבודה עםעדכונים על החברה.

יש לשקול רילוקיישן
לא כולם מוכנים לעשותרילוקיישן, ולכן יש לשקול זאת כל עוד אין לכם צורך ממשי להישאר בארץ  רביםמחפשים עבודה הייטק בארץ בלבד. אפשרות לרילוקיישן תפתח בפניכם משרות רבותומעניינות.

לא להגיד לא לעבודה זמנית
יתכן ואתם מחפשים עבודהבמשרה מלאה ועבודה זמנית לא נלקחת בחשבון. לא טוב! בעבודה זמנית אתםעשויים להרחיב את הידע שלכם, להינות מסביבת עבודה חדשה.  יתכן גם שמקוםעבודה זה ירצה אתכם למשרה מלאה בתום הפרוייקט. בעבודה זמנית תלמדו עלטכנלוגיות חדשות, תייצרו הכנסה ויהיה לכם זמן להמשיך לחפש עבודה במשרהמלאה.

בצעו המלצות אלה ותעשו בדיוק מה שחברת השמה עושה במטרה למצוא עבודה בהייטק למועמדים. תהליך למידה הינו חלק אינטגרליבמציאת עבודה בהייטק, ולכן עליכם ללמוד את החברה שבה אתם רוצים לעבוד. JobHunting זה מקצוע אך אתם יכולים לבצע את עקרונות שיטה זו בכדי להשיג אתמטרתכם.

בהצלחה!

 



תגיות המאמר: עבודה בהייטק, Job Hunting


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר כהן

מאת: אמיר כהן בניין ואחזקה - כללי24/12/13785 צפיות
נתקעת מחוץ לבית? זקוק להחלפת מנעול? ברור שרק בעל מקצוע אחד יכול לסייע לך, והוא המנעולן. אחת ההמלצות הברורות, הניתנות לבעלי בתים רבים, היא לא להמתין עד שהמצב יהיה מאוחר מדי, ולאסוף פרטים על מנעולנים רלוונטיים, המציעים את שירותיהם באזור, כבר מבעוד מועד. מהן האפשרויות העומדות בפניך בחיפוש אחר מנעולן בתל אביב?

מאת: אמיר כהן בניין ואחזקה - כללי24/12/13922 צפיות
חשיבותו של המזגן רבה ביותר, גם בבית וגם במשרד, גם בקיץ וגם בחורף. בזכות המזגן האיכותי ניתן לשמור על טמפרטורה נעימה והרגשה טובה בכל עת ובכל מצב. כמו כל מכשיר חשמלי, גם המזגן עשוי להתקלקל ולעיתים קרובות הדבר מתרחש דווקא בזמן שזקוקים לו יותר מכל. כאן עולה מאליה השאלה מיהו הטכנאי האיכותי ביותר ולא פחות חשוב - איך אפשר למצוא אותו?

מאת: אמיר כהן בריאות ילדים24/12/131114 צפיות
מתי מומלץ לקנות נעלי צעד ראשון לתינוקות? אלו נעליים יש לרכוש עבור פעוט? מתי ואיך לעשות זאת נכון כך שהתינוק שלכם יעבור לשלב ההליכה עם נעליים באופן מיטבי ובריא

מאת: אמיר כהן בריאות ורפואה כללי15/10/131215 צפיות
משנות השישים, ימי הפיתוח ההתחלתיים של ניתוח שתל שבלול, עברו מים רבים בנהר וגילויים חדשים בתחום א.א.ג. יעילות ניתוח שתל שבלול, המתבטאת בתוצאותיו וביכולת להפוך אותו למהיר יותר ואפקטיבי יותר, בין מבחינת תופעות הלוואי והן מבחינת התגובות הפוסט ניתוחיות הן מרחיקות לכת.

מאת: אמיר כהן בריאות ילדים04/08/131120 צפיות
דלקות אוזניים, אותם כאבים אשר מדירים שינה מעיננו וגם של הגוזלים שלנו, דלקות אוזניים מאפיינות בדרך כלל ילדים בשלב הינקות שלהם וילדים קטנים הרבה מעבר למבוגרים בעיקר בימי הקיץ והחופש הגדול. מהן הסיבות לכך וכיצד ניתן למזער את התופעה?

מאת: אמיר כהן שיווק באינטרנט13/12/12989 צפיות
מאמר השופך אור על אתרי סקרים אשר באמצעותם גולשים מפיקים רווח אם זה כסף או תווי קניה.

מאת: אמיר כהן שיווק באינטרנט02/10/121726 צפיות
מחפשים הכנסה נוספת? קצת כסף בצד בעבודה קלה ולא מסובכת? מילוי סקרים בתשלום היא דרך נהדרת ליצור הכנסה נוספת עבור כל מי שיש לו זמן פנוי וגישה לאינטרנט. הנה מאמר קצר וקולע על מילוי סקרים און ליין.

מאמרים נוספים בנושא השמה

מאת: אסף דוריהשמה19/01/174137 צפיות
רבים בני האדם שלהם שאיפות גדולות, רעיונות מדהימים ויצירתיות מפותחת, לעיתים קרובות לאנשים יש מספר רעיונות ומספר תחומים בהם הם בעלי כישורים רבים וטובים ובכל אחד הם יכולים להצטיין ולהיות הטובים ביותר, הבעיה מתחילה כאשר לא יודעים במה להתמקד או לחילופין שמנסים לזרוק "חכה" לכל הכיוונים ולקוות שיעלה משהו מתוך מעמקי האפשרויות.

מאת: מועדפת בעירהשמה02/09/152738 צפיות
עבודה באחת מתחנות הדלק הרבות הפזורות ברחבי הארץ עשויה להיות אפשרות נוחה ומהנה. תוכלו לעבוד בתחנות הדלק של "פז", "סונול", "דור אלון", "טן" ואחרות, בתור מתדלקים או בתור מוכרים בחנויות הנוחות.

מאת: מועדפת בעירהשמה14/08/151914 צפיות
מה לא נאמר על העיר תל אביב. שהיא עיר בלי הפסקה, שהיא עיר לצעירים, שיש בה תרבות, עושר, כלכלה וספורט. אבל משום מה לא מדברים על עבודה מועדפת בתל אביב.

מאת: arielcהשמה17/04/151827 צפיות
טיפים למציאת עבודה באנגליה.

מאת: tanga2השמה10/04/152026 צפיות
עבודה במכירות מדלת לדלת במגוון יעדים.

מאת: taliyacovsonהשמה04/04/151645 צפיות
אירופה היא יבשת שמושכת ישראלים רבים שבוחרים לעבוד בה.

מאת: yossi dהשמה26/03/151767 צפיות
קשה שלא לשמוע על עבודה בחול אם אתה חי בישראל. הטרנד הזה ששטף המוני צעירים הופך לנפוץ ביותר. ישראלים רבים עולים על המטוס לאחר השירות הצבאי ובוחרים לחפש עבודה טובה ורווחית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica