חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול בעור בעזרת מכשירים קוסמטיים - חידוש עור - הבהרת עור - האטת קצב הזדקנות העור

מאת: שי כהןקוסמטיקה05/08/20091958 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפול בעור בעזרת מכשירים קוסמטיים הוא פעילות ספורטיבית וממריצה בשכבות העמוקות של העור. פעילות זו ממריצה את הפעילות הטבעית של גופנו שהולכת ופחתה עם השנים ומסייעת באופן משמעותי בהאטת קצב הזדקנות העור. באופן סטטיסטי רק 15% ממוצרי הקוסמטיקה וחומרי הלחות וההזנה הקוסמטיים נספגים לתוך העור באופן מלא, כאשר אנו מורחים תכשירי קוסמטיקה באופן ידני. בזכות מכשירים חדישים וטכנולוגיות מתקדמות, ניתן להיעזר במכשירי קוסמטיקה ביתיים וקלים לשימוש ולטפל בעור בצורה מקצועית ונוחה.

מזה שנים יודעים אנו כי נהוג להשתמש בתכשירים קוסמטיים לשמירה על עור הגוף ולהאטה של תהליך ההזדקנות. כיום, לעומת זאת, ידוע ומוכח כי רוב מוצרי הקוסמטיקה יכולים לשמור על עורנו ולהעניק לו הרגשה נעימה, אך האטה אמיתית של קצב הזדקנות העור? ברוב המקרים התשובה הינה שלילית. גם שימוש מופרז במוצרי קוסמטיקה אינו מומלץ כיוון שהעור בא במגע עם חומרים רבים שחלקם מזיקים לבריאותנו.

רקמת עור האדם בנויה משלוש שכבות: שכבת האפידרמיס החיצונית, שכבת הדרמיס האמצעית ושכבת ההיפודרמיס, המורכבת משומן ורקמת חיבור. רקמות האפידרמיס מגנות מפני חומרים מזיקים ותנאים סביבתיים אחרים על ידי חומת ההגנה של העור. קרום ההגנה בשכבת האפידרמיס מגן על העור על ידי בידוד העור מחומרים חיצוניים מזיקים, אולם הוא גם חוסם את ספיגת ההזנה, ושמירה על חומרי ההזנה והלחות של בעור כלומר חומרים קוסמטיים לעולם לא יחדרו אל ההיפודרמיס השכבה בה נוצרים הקמטים, לחות וחלבון הקולגן בשכבת הדרמיס הם החומרים החשובים ביותר לריכוך העור ולשמירה על עור בריא ומטופח.

מכשירים קוסמטיים


מחסור במים בשכבת הדרמיס יגרום לעור יבש ולקמטוטים בעור, בעוד שחוסר הזנה יגרום להפחתת הפרשת חלבון הקולגן וכך החלק הסיבי של הדרמיס ייסדק ויוצרו קמטים. שכבת ההיפודרמיס מורכבת בעיקר מרקמת שומן ורקמת חיבור ותפקידה הוא בעיקר לתמוך בעור, לדחוס ולרכך אותו. שקיעת רקמת החיבור תגרום גם לדלדול הפנים ולקמטי זיקנה. באופן סטטיסטי רק 15% מחומרי ההזנה הקוסמטיים נספגים לתוך העור באופן מלא, כאשר אנו מורחים תכשירים קוסמטיים באופן ידני.

כיום, בזכות מכשורים חדישים וטכנולוגיות מפותחות, ניתן להיעזר במכשירי קוסמטיקה ביתיים וקלים לשימוש ולטפל בעור בצורה מקצועית ונוחה. בעזרת המכשירים הייעודיים ניתן להספיג חומרי לחות, הזנה, הבהרה וטיפוח קוסמטיים אל פנים העור, להפחית קמטים, לחדש ולהבהיר את העור. טיפולים בטכנולוגיות חדשניות אלו נמכרים במכוני יופי במחירים גבוהים מאוד, אך כיום, כאמור, ניתן ליהנות מכול אותן טכנולוגיות אשר הותאמו לשימוש ביתי קל בטוח ונוח.

הטיפול בעור בעזרת מכשורים קוסמטיים הוא פעילות ספורטיבית וממריצה בשכבות העמוקות של העור. פעילות זו ממריצה את הפעילות הטבעית של גופנו שהולכת ופחתה עם השנים ומסייעת באופן משמעותי בהאטת קצב הזדקנות העור. טיפול מתמיד הינו גורם חשוב מאוד בהצלחת הטיפול והשגת התוצאות הרצויות לאורך זמן.


המכשירים פועלים במספר טכנולוגיות שונות:


אולטראסוניק. במכשיר האולטראסוניק נעשה שימוש בטכנולוגיית האולטרה סאונד על ידי שימוש בגלי קול בקצב של מיליון פעימות בשנייה. המכשיר יעיל לטיפולי אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, טיפול בצלוליטיס והצרת היקפים. הרטט בתדר גבוה וייחודי של מיליון פעימות בשנייה יעיל מאד להגברת חדירות העור ולהחדרת חמרי הזנה קוסמטיים דרך הקרום המבודד של העור וכך ליישם את הפונקציה העיקרית של הוספת מים לתאים והחדרת חומרי הזנה לעור.

גלווני


גלווני. בטכנולוגיית הגלווני מתבצע תהליך של פעימות המייצר יונים בעלי מטען חשמלי שלילי או חיובי. השימוש ביונים הללו משפר את חילוף החומרים וכושר הספיגה של העור וכך מאפשר לחומרי ההזנה לחות והבהרה מסיסי מים להגיע לעומק העור ולשמור על עור בריא ומטופח. טכנולוגיה זו מאפשרת החדרת חומרים מסיסי מים לעומק העור, המרצה של מחזור הדם וחילוף החומרים בתאים. מכשירים גלוונים יכולים לבצע פעולת ספיחה לניקוי או החדרה להחדרת חומרים .

מילוי קמטים


ביומימטיקה. פירוש המילה ביוונית הוא "חיקויי חיים", למעשה חיקויי תהליכים טבעיים, ללמוד מהטבע לצורך המצאה ואו פתרון בעיה אנושית. טכנולוגיית ביומימטיקה חוקרת את צורת הפעילות של הטבע על מנת לחקותה לצורך פתרון בעיה אנושית כלשהיא. שיטה חדשה בשם "מוחק הקמטים" מאמצת את טכנולוגיית הביומימטיקה על ידי שימוש באלקטרודה להולכת מיקרו זרם על פני שטח הקמטים לשכבת הדרמיס שמתחתם. שיטה זו מחקה את אנרגיית גלי הפוטון של המוח על מנת להאיץ את יכולת הסינתזה של הקולגן ושל פקטור הגדילה של האפידרמיס האנושי, לשיקום מבנה הגמישות התומכת, כדי להחליק בהדרגה את הקמטים העמוקים.

בטכנולוגיית טיפול באור אינפרה אדום רחוק נעשה שימוש בגלי הפוטון המסייעים לעור בספיגת חומרי הזנה ולחות, מבהירים כתמים ומייפים את העור, מעכבים את הזדקנות העור והקמטים מכווצים נימי דם מורחבים, מכווצים נקבוביות ומהדקים את העור.מכשיר היופי החכם לעיסויי באניון משלב טיפול בטכנולוגית קרני האור ומאמץ בפעילותו את תיאורית האופטיקה תורת האור, ממיס ומפרק במהירות כתמים וכתמי גיל, כולל כול סוגי הפיגמנטציה שנוצרת במהלך השנים על פני העור. 
 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שי כהן
מדיקל ביוטי
איילון 1 אלפי מנשה 
09-7947129               
052-4543059

http://ebeauty.co.il/shop

www.medical-beauty.co.il

email: shaycoh@012.net.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי כהן

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187503 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: שי כהןקוסמטיקה16/01/131574 צפיות
מכשירים להבהרת פיגמנטציה בפנים - טיפול באור אינפרה אדום מבוסס על הקרנת קרני אור אשר מחדשים ומהדקים את העור. טיפול בעור בעזרת קרני אור אינפרה אדום מעוררים את התגובה הביולוגית הרצויה על ידי הגוף כדי לחדש את שכבות העור באופן מהיר יותר ומוצק יותר, טיפול באור אינפרה אדום יכול להיעשות על רוב חלקי הגוף, הטיפול יעיל למיצוק עור הפנים והגוף, הבהרת כתמי פיגמנטציה וכתמי שמש ולהשגת מראה צעיר יותר.

מאת: שי כהןטיפול בעור25/12/121221 צפיות
Ultrasound Cavitation המסת צלוליט באולטרה סאונד - המסת צלוליט באולטרה סאונד Ultrasound Cavitation הנו תהליך של ליפוליזה (פרוק חומצות שומן) בעזרת גלי קול. גלי אולטרה סאונד מתפשטים בגוף במהירות של קרוב ל1500 מ'/ד' בהתאם לאברי גוף, תאי השומן האדיפוציטים הם קיר דק של תאים שאינו מחובר לתאים אחרים בגוף. גלי האולטרה סאונד שחודרים לגוף יוצרים מיקרו בועות Ultrasound Cavitation שחודרות לתאי השומן ומתפוצצות בתוך תאי השומן ויוצרות זעזוע בלחץ רב, גל הזעזוע גורם לפיצוץ ממברנות האדיפוציטים (תאי השומן) שחרור מיקרו בועיות גז (אדים) אלה נקרא Cavitation. מדידת טמפרטורת העור מצביעה על התחממות באזור המטופל כתוצאה מהתפוצצות בועיות האדים והמסת השומן התת עורי.

מאת: שי כהןקוסמטיקה25/12/121144 צפיות
העלמת קמטים ללא הזרקות - מכשירי קוסמטיקה גלווני לשימוש ביתי מסייעים להמרצת ייצור קולגן על ידי זירוז פעולת סיב תאי האם של שכבת העור, על מנת לשקם את הסיבים האלסטיים, טיפול במיקרו זרם גלווני ממריץ את מחזור הדם ומאיץ את קצב התחדשות העור, הטיפול מעניק מראה זוהר וחיוני לעור, תוצאות הטיפול מידיות.

מאת: שי כהןטיפול בעור10/11/121658 צפיות
אולטראסוניק להעלמת צלוליט הצרת היקפים ומיצוק עור הגוף ועור הפנים. ניתן לטפל בצלוליט בעזרת מכשיר אולטראסוניק ביתי, טיפול העלמת צלוליט באולטראסוניק הוא טיפול נעים ובטוח, גלי אולטראסאונד ממיסים את השומן ממוצק לנוזל, השומן שהומס מתנקז דרך מערכת הלימפה ומתנקה מהגוף. כבר לאחר מספר טיפולים להעלמת צלוליט ניתן להבחין בשיפור מראה הצלוליט, מומלץ לבצע סדרה של כ10-15 טיפולי העלמת צלוליט על מנת להגיע לשיפור ניכר במראה צלוליט ולהמשיך לתחזק את הטיפול מידי פעם לפי הצורך.

מאת: שי כהןיופי וטיפוח - כללי09/11/121444 צפיות
טיפול בקמטים בעזרת מיקרו זרם הינה שיטה להפחתת קמטים בעור על ידי שימוש באלקטרודה להולכת מיקרו זרם דרך פני השטח של הקמט לשכבת הדרמיס שמתחת. המכשיר למילוי קמטים מאמץ טכנולוגית חדשנית, הממריצה הפרשת קו-אנזים, ובכך מאיצה את יכולת הסינתזה של הקולגן לשיקום מבנה הגמישות התומכת כדי להחליק בהדרגה קמטים עמוקים.

מאת: שי כהןקוסמטיקה09/11/121451 צפיות
פילינג לפנים הינו תכשיר מירוק פעיל וטבעי לניקוי ולרענון עור הפנים. פילינג לפנים המבוסס על שילוב מאוזן של שמנים צמחיים, מינרלים ואנזימי פירות. פילינג לפנים מנקה ביסודיות את העור ומעניק לעור חיוניות, רעננות וגמישות. פילינג לפנים עושה את פעולתו תוך דקה ומותיר את העור נעים וחלק למגע. פילינג לפנים מתאים לכל סוגי העור, ובפרט לעור שמנוני ובעייתי.

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187259 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152556 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152088 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152024 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151945 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151791 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151881 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica