חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פוליש קריסטל

מאת: ליאת חייםניקיון08/10/2011859 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קשה למצוא אדם שלא מעדיף להתגורר ולעבוד בסביבה נקיה ומצוחצחת. הסיבה לכך פשוטה, כבר מגיל קטן אנו מורגלים לייחס תחושה נעימה לניקיון, פחות לכלוך משמעותו פחות בעיות בריאות, ובקצרה, אם הכל נקי האוויר טוב יותר וכך גם האווירה כולה.

אך לא תמיד אנחנו פנויים לטפל בעניין הניקיונות בכוחות עצמנו ואנו מעדיפים לקחת מקצוענים בתחום שימלאו תפקיד זה עבור תשלום. אך יש לא מעט סיפורים על לקוחות תמימים שלקחו לעבודה חברת ניקיון וקיבלו שירות גרוע, בעלי מקצוע שאמרו שיגיעו ופשוט לא באו, שירותי פוליש שגרמו נזקים בשימוש בחומר לא מתאים, או אף מקרים בהם הדבר היחיד שעבר ניקיון הייתה תכולת הבית…

בעלי דירה או עסק ולא רוצים לשבור את הראש עם קרצופים וניקיונות? מחפשים שירות פוליש או לנקות את הבית החדש לפני שאתם נכנסים? זקוקים לשירות של ניקיון דירות? כיצד בוחרים את נותני השירותים האיכותיים ביותר בתחום פוליש קריסטל?

- מומלץ לוודא שהזמנתם את חברת הניקיון מבעוד מועד, ביחוד שאתם מתכננים לשפץ במהלך חודשי הקיץ או לפני ראש השנה ופסח.

- אל תסתפקו בשום הצעה לניקיון הבית שניתנה לכם דרך הטלפון. דרשו מנותן השירות שיבוא, ושיתן את ההצעה בכתב.

- אין להתפתות להצעות מחיר שנשמעות זולות מדיי. ניקיון ופוליש יסודיים לדירה בגודל ממוצע בפחות מ- 1200 ש''ח צריך לעורר אצלכם שאלות.

- חשוב לוודא שהצעת המחיר שאתם מקבלים לשירות הנקיון כוללת גם שימוש במכונה, כדי שחלילה לא תישארו תקועים עם איש מקצוע עם דלי וסמרטוט.

 



תגיות המאמר: פוליש קריסטל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

היכנסו לאתר בעלי מקצוע של ישראל לאיתור הובלות סטודנטים ואנשי מומלצים www.hdm.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת חיים

מאת: ליאת חייםשיפוצים28/10/111213 צפיות
האם אתם מעוניינים לשפץ את ביתכם בסכום נמוך, אך עדיין שיראה כמו מיליון $? בעזרת קצת גבס וטיפת צבע טרי אפשרי לגרום לכל חורבה להיראות כמו מבנה מרהיב ביופיו, אפילו מבלי לשבור תכנית חסכון.

מאת: ליאת חייםהדברה11/10/11980 צפיות
אין כל תחליף למרחיק יונים בעל נסיון שיודע איך לפתור מטרדים אלו, אבל בעת הזמנת בעל מקצוע מהתחום, יש לוודא שאינו עוסק בהדברה - הדברה, כמו ריסוס, היא פתרון לא הומני, לא יעיל שהבוחרים בו עוברים על החוק.

מאת: ליאת חייםבתים משותפים11/10/111087 צפיות
חדר. אנו ממליצים לעשות שימוש במזגן עילי נפרד מהסיבה שמזגנים עיליים מדליקים מזגן אחד קטן לכל חדר ובכך משיגים חסכון רציני בחשמל.

מאת: ליאת חייםשיפוצים10/10/11749 צפיות
לבסוף, מעצבי הנוף הם אלה האמונים על התאמת סביבתו של הבניין לתנאים בשטח ולהעדפות הלקוחות - החל מבחירת סוג קרקע וצמחייה מתאימים, וכלה בבחירת פתרונות ליצירת צל, יצירת פיצ'רים במים וצמחים, ושילוב של אסתטיקה עם פרקטיות.

מאת: ליאת חייםגינון10/10/11839 צפיות
מרהטים את הבית במיטב הפריטים לנוי ולנוחות, קונים גאדג'טים שמקלים את חיינו והופכים אותם ליותר מהנים, מחליפים אותם בהדרגה כאשר הם מתיישנים והכל, כדי להנות מהמקום שבו אנו חיים, להרגיש בבית.

מאת: ליאת חייםשיפוצים09/10/11926 צפיות
מעצבי הנוף אמונים על התאמת הסביבה שבו מוצב המבנה המתוכנן לתנאי השטח ולהעדפות הלקוח - החל מבחירה של סוגי קרקע וצמחייה נכונים, וכלה בבחירת אפשרויות ליצירת צל, יצירת אלמנטים עם מים וצומח, לכדי שילוב מוצלח של אסתטיקה ופרקטיות.

מאת: ליאת חייםריהוט 09/10/11835 צפיות
עכשיו צאו לסיבוב בחנויות, עיינו בקטלוגים וחטטו באתרי אינטרנט. שלב ההתרשמות יסייע לכם להתוודע לסוגי החומרים הקיימים בשוק, להכיר מוצרים מסויימים ואת מחיריהם, ויותר מכל ייתן לכם רעיונות בנוגע למראה הסופי שאתם מעוניינים להשיג.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222944 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191636 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191673 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182095 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181634 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181525 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181426 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica