חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ספא ליום נישואין

מאת: שמשון אייזנברגספא12/10/20111007 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתן רוצות להיכנס לסלון כלות המאובזר במגוון עצום של ריהוט גן יוקרתי אחרי יום פינוק באיזה ספא אז אנחנו המקום לנו יש מבחר של שמלות מחוכים וכל מיני בדים שאין במקומות אחרים בדים שאנחנו גם מעצבים במיוחד בשבילך וגם לנו יש תכשיטים שאנו נותנים לכן שתואמות לשמלה בה אתם בוחרות יש לנו כל מיני סוגים של בדים בד סטן שנעים למישוש וגם יפיפייה ובד זה מגיע עם מכפלות מיוחדות שאנחנו עושות בשבילכן.

הבד הסטן יכול להגיע כשמלת קצפת שזה מדהים וחלק שזה לא פחות יפה בשמלה כמובן היא לפי דרישתכן הבחורות יש אפשרות להזמין בד מחול בתוספת תשלום שמלת הקצפת מגיעה לפי בקשתה של הכלה והיא ארוכה ועם נפח ויש אפשרות ארוכה ובלי נפח לפי בקשתכן אך אנו עושים את זה כך שלא יהיה לכן קשה ללכת או לרקוד ביום הקסום שלכן יש אפשרות לשים מתחת לשמלה הנפוחה שמלה רגילה ללא נפח שבאמצע האירוע יהיה אפשרות להוריד את הנפח ולהישאר עם שמלה בלי נפח ויותר קלה בתוספת תשלום.

ההבדל בין השמלה של בד הסטן הוא ששמלת הקצפת יש נפח שמה שאין לשמלה סטן חלקה את אותו נפח יש גם שמלת לא סטן שמלת ניילון קלאסית השמלת הסטן היא יותר כבדה משמלת ה הניילון ששמלת ניילון שלא תחשבו שזה ניילון סתם זאת שמלה שמתחת יש משהו בוהק ונוצץ כך שזה לא נופל משמלת הסטן, כמו שנכתב זה תלוי בבחירתה האישית של הכלה.

יש אפשרות שאנו נוסיף לכן לשמלה ורדים אבנים פנינים לפי בקשת הכלה  לפני שאנו בוחרים לכן שמלה אתן אומרות לנו מה אתן מבקשות ולפי זה אנו נותנים לכן כמה מהדוגמאות היפות שיש לנו, ולפי זה אנחנו מעצבות לכן  את השמלה יש לנו מחוחים שהן סטרפלס ויש מחוכים עם קטיפות ויש מחוך שניסגר סביב הצוואר שכל  אחת מהמחוכים  יפה לא פחות מהשני.

למחוך אפשר להוסיף כל מיני אופציות למשל פייטים אבנים פנינים לפי בקשת הכלה שאנחנו מעבירים אתכן לפני  השמלות שאותן כבר בחרתן אנו מפנקים אתכן בקרמים נעימים מסאז'ים לפנים ולגוף קרמים באיכות ממש גבוה לאחר מכן אתן בוחרות ממגוון של תסרוקות מדהימות כל אחת יפה לא פחות מהשנייה יש לנו מלא אופציות ויש לכן זמן לבחור ולבדוק ואנו עושים לכן את התסרוקת ויש לנו כל מיני אביזרי עזרה שיעזרו לנו לקשט את התסרוקת שלכן כגון קטר סיכות עם פרחים נצנצים ואם אתן רואות שזה לא מתאים אנו ממליצות לכן על משהו שמתאים, ופשוט עושות לכן תסרוקת שונה וגם כמובן יש לנו מגוון תוספות שיער בכל מיני סוגים שיוסיפו ליופי של התסרוקת בתוספת תשלום.

אך כל זה לא הורס את כל השיער אנו עושים בהקפדה מאוד רבה עם הרבה ניסיון אתן יכולות להסתכל כמובן על כל מיני דוגמאות של איפורים שאם אתן רוצות המלצה אנו ממליצים ואתן גם אומרות לנו אם אתן רוצות איפור גס או עדין את האיפור גם אנו עושים איפור ניסיון לאות מה מתאים אתן מקבלות כל מיני פינוקים מאיתנו מסאז'ים כמו שאמרנו בכל חלקי הגוף כדי להירגע לפני היום המרגש בחייכן אתן גם מקבלות מאיתנו ארוחת צהריים עשירה חשוב לציין שהמאפרות והספרים מקצועיים אחד ואחד כמובן  שזה כולל את בונת הציפורניים שאתן מקבלות.

אתן מקבלות כל מיני אופציות שאנו ממליצים ואתן בוחרות ויש אפשרות גם ברגליים ממש אווירה ביתית ונוחות ממש נרגעות אחרי כל הסידורים הרגועים התסרוקות הציפורניים והאיפור מלבישים אתכן בשמלה שאתן בחרתן שכמובן נתפרה חדשה במיוחד בשבילכן ואנו מוציאים אתכן רגועות ויפות ליום הכי חשוב בחייכם בברכת מזל טוב.

לבחירת מרכז הספא שלכן אתם מוזמנות להכנס לרשת אתרי הספא של: ספא קלאס

 



תגיות המאמר: ספא, ספא בצפון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמשון אייזנברג

מאת: שמשון אייזנברגתיירות ונופש - כללי23/03/111014 צפיות
אחת האטרקציות הפופולאריות בתחום של ספא בצפון היא האפשרות להשכיר ספא לפי שעה. אז איך לא גיליתם את זה עד היום? מסיבה אחת פשוטה - לא חשבתם על כך. גם בעלי הספא, מסתבר, לא חשבו על כך. את התפתחות הספא המושכרים לפי שעה החלו ספא רגילים רק כאשר נתקלו בדרישה מסוג זה מצד לקוחות. הפניות נעשו בעיקר לספא שמלכתחילה הותאמו לזוגות אשר חפצים ברומנטיקה הרחק מחיי היום יום, וזו בדיוק המטרה של ספא למחצית היום, או לכמה שעות - בריחה מהשגרה, או מנוחה באמצע טיול ספונטאני ולא מתוכנן היטב... לאחרונה החלו לצוץ ספא רבים...

מאת: שמשון אייזנברגרהיטים21/02/112094 צפיות
ישנם מספר יתרונות בקישוט הגן עם עץ. קודם כל, על העץ לתת את הגינה מראה כפרי, טבעי. שנית, תפאורת גינה מעץ נראית יפה מרגע שאתה מציב אותה בחצר שלך. ריהוט גן מעץ הינו פשוט לניקוי, לתיקון ולתחזוקה לעומת פריטים מחומרים אחרים...

מאת: שמשון אייזנברגצימרים20/01/111434 צפיות
לאור ריבוי פורטלי הצימרים השונים והתחרות הגוברת והולכת ביניהם על כל לקוח ולקוח בכל איזור אפשרי בארץ היחידים שנופלים בין הכיסאות הינם אתם בעלי הצימרים עצמם. לא פעם בשיחות עם בעלי צימרים אני שומע תלונות קשות תוך שימוש בשפה בוטה כלפי בעלי הפורטלים השונים שאינם מספקים את העבודה, אינם מתייחסים לבעיות המפרסמים וכל מה שהם עושים זה להתקשר רק בתקופת החידוש על מנת לגבות את המגיע להם ולאחר מכן דממת אלחוט...

מאת: שמשון אייזנברגצימרים10/01/111273 צפיות
עם התפתחות ענף הצימרים ההולך ומשגשג ודרישת הנופשים לתמונות צימרים איכותיות ומשקפות התפתח לו ענף נוסף במקביל - ענף צילום צימרים. לפני כ 7 שנים תחום צילום הצימרים לא היה מפותח דיו וצילום הצימרים התבצע בצורה חובבנית ביותר, וגם הדרישה לתמונות איכותיות ומודעות הגולשים לא הייתה גבוהה מספיק. אך בשנים האחרונות לאור ריבוי פורטלי הצימרים השונים והתחרות ביניהם הגוברת והולכת המודעות לצילום מקצועי, לאיכות התמונה ולגירוי הגולש עצמו הלכה והתפתחה באופן משמעותי ביותר...

מאמרים נוספים בנושא ספא

מאת: ניב אבןספא09/06/161667 צפיות
מעבר לקרבה שמייצרת רמת נוחיות נהדרת חשוב לאתר את סוג העיסוי שמיועד ספציפית שלחרור של שרירים תפוסים, בפרט אם אתם מהאנשים שאוהבים להתעסק בענף ספורט בצורה תדירה. אל תתפתו אל עיסויים שלא בהכרח קשורים אל המצה הפיזי שלכם וחפשו אחר מקומות שיודעים לבצע עיסויים עם התמחויות מגוונות להתאמה מירבית.

מאת: ravivorספא24/02/152819 צפיות
מגע אנושי משפיע לטובה על מגוון רחב של תופעות ובעיות פיזיולוגיות - החל מהורדת לחץ הדם וכלה בעיסויים המשפרים משמעותית את בריאות המטופל.

מאת: דוד כהןספא26/04/146414 צפיות
ככה חוגגים היום יום הולדת מפנק יחד עם בן הזוג בחבילת ספא מפנק בצפון.

מאת: מיכאל רומנסקיספא07/01/148665 צפיות
אורח החיים הנוכחי אינו פשוט עבור אף אחד. אנחנו נמצאים בלחצים, לא נותנים לגופנו מנוחה ומתעלמים מהכאבים שכן מופיעים. אחד הפתרונות היעילים ביותר, בהקשר הזה, הוא עיסוי על ידי גורם מקצועי. אלא שבישראל יש לא מעט מעסים מקצועיים, או לפחות אנשים המתיימרים להיות כאלה. כיצד תמצאו את המעסה הטוב ביותר באזור המגורים שלכם?

מאת: שמואל עטיהספא01/12/138568 צפיות
מתחמי ספא בצפון הארץ, ממוקמים במקומות רבים, יפים, ולעיתים גם בלתי צפויים בכל רחבי הגליל. בכל אחד ואחד ממתחמי ספא אלה, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של פינוקים שכולנו אוהבים. כמו בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממתקני ספא המיועדים לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות, וכמו כל ספא יוקרתי בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של מתקני בריאות הכוללים בין היתר: מתקני ג'קוזי וסאונה יבשה, בריכות מחוממות, חדרי טיפולים אינטימיים, מלתחות מהודרות, מסעדות ובתי קפה.

מאת: אלעד אוחנהספא18/08/131808 צפיות
ביקור זוגי בספא הוא בילוי רומנטי במיוחד. לא חייבים לנסוע עד אילת או עד הצפון הרחוק כדי להנות מבילוי שקט, רגוע ואינטימי בספא טוב.

מאת: ספא וילה בלספא30/05/131878 צפיות
עצמו את העיניים לרגע. דמיינו לעצמכם מקום רגוע, עם מוסיקה שקטה ונעימה ברקע, וטיפול מסאג' מפנק שכולו נועד בשבילכם. עכשיו פקחו את העיניים. כן כן, זה לא מוכרח להיות חלום. זו יכולה להיות המציאות שלכם, ובקרוב. טיפולי מסאג' וגם עיסוי אבנים חמות מוצעים על ידי מכוני הספא ומאפשרים לכל אחד לקחת קצת פסק זמן וליהנות משהות בלתי רגילה במקום מיוחד ועם טיפול מרגיע שקשה לשכוח אותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica