חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לפרסם צימרים

מאת: שמשון אייזנברגצימרים20/01/20111434 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעלי צימרים יקרים.

לאור ריבוי פורטלי הצימרים השונים והתחרות הגוברת והולכת ביניהם על כל לקוח ולקוח בכל איזור אפשרי בארץ היחידים שנופלים בין הכיסאות הינם אתם בעלי הצימרים עצמם.

לא פעם בשיחות עם בעלי צימרים אני שומע תלונות קשות תוך שימוש בשפה בוטה כלפי בעלי הפורטלים השונים שאינם מספקים את העבודה, אינם מתייחסים לבעיות המפרסמים וכל מה שהם עושים זה להתקשר רק בתקופת החידוש על מנת לגבות את המגיע להם ולאחר מכן דממת אלחוט.

הבעיה הזאת קיימת אצל כל בעלי הפורטלים השונים עקב התחרות הגוברת והולכת ביניהם על כל לקוח ועל כל מיקום במנוע החיפוש גוגל אף תוך שימוש בטכניקות קידום שחורות על מנת להתברג גבוה ככל האפשר לצורך מנוף מכירתי על הלקוח.

במאמר זה אציע לכם מספר הצעות איך לפרסם את הצימרים שלכם בתבונה כאשר אתם בעלי הצימרים עצמם מניעים את המנוף כלפי בעלי הפורטלים השונים, הרי בסופו של דבר כל הפרסום הינו מעגל אחד גדול שבו אתם מפרנסים את בעלי הפורטלים ובעלי הפורטלים מפרנסים אתכם ולבסוף בסוף המשוואה המרוויח הגדול הוא גוגל...

אז איך למעשה תפרסמו בתבונה בפורטלים השונים:

מה שהיה טוב פעם אולי לא טוב היום:

בעל צימר שבוי בקונספט שהאתרים הוותיקים והישנים הם הכי טובים וזוהי יכולה להתברר לרוב כטעות. ישנם פורטלים חדשים כיום ברשת אשר טובים יותר מהפורטלים הוותיקים למיניהם אשר מספקים תנועה טובה ואיכותית יותר על מנת להוכיח את עצמם בשוק. שם מומלץ לפרסם.

אפקט העדר:

ישנה בעיה רצינית אצל רוב בעלי הצימרים שהם נעים באפקט העדר. זאת אומרת שהם נכנסים לפורטל צימרים, רואים את כל הישוב שלהם שם ורצים לפרסם גם.

זוהי טעות קריטית. אל תכנסו לפורטל בו כל הישוב שלכם נמצא, לרוב תצטרכו להתמודד מול מחירים זולים של השכנים שלכם באותו פורטל ולרוב לא תצליחו לסגור עסקה.

חפשו את האתרים בהם אין הרבה צימרים מהישוב שלכם אם בכלל. לרוב בעל פורטל שאין לו את הישוב שלכם באתר שלו יציע לכם מחיר זול יותר על מנת ליצור אצלו את אותו ישוב ויעשה מאמצים על מנת לספק לכם תנועה וזאת במחשבה כי אולי שאר הישוב יגיע אליו בגלל שאתם נכנסתם.

תהיו חשאיים לגבי הפרסום שלכם:

מצאתם מקום פרסום טוב ואיכותי? תהיו חשאיים. אל תפיצו את הבשורה בישוב או לחברים, תיהנו אתם מאותו מקום פרסום לבד ככל שתוכלו. אומנם לבסוף מישהו מהישוב שלכם ימצא את אותו מקום אך עד אז תרוויחו תנועה טובה ואיכותית.

אל תמליצו ואל תהיו מליצי יושר:

מצאתם פורטל איכותי המספק את דרישתכם? אל תהללו ותשבחו את אותו פורטל. תשתדלו כמה שיותר להישאר שם לבד. ככה תרוויחו פרסום טוב ואיכותי בישוב שלכם לבד.

ברגע שתמליצו על אותו פורטל הגעתם למצב של "חבר מביא חבר" ותוך זמן קצר "שרפתם" את מקור התנועה שלכם ונכנסתם ל"עדר" בישוב.

תקופת הפרסום:

אל תסגרו עסקאות פרסום לשנה באף פורטל. תסגרו למקסימום שלושה חודשים על מנת לראות אם יש תנועה מהאתר ובמידה ולא אל תהססו לנטוש את אותו פורטל. הדרך חזרה תמיד תהיה פתוחה בפניכם.

במידה ומציבים לכם תנאי שהפרסום הינו לשנה תוסיפו בחוזה סעיף שיש לכם נקודת יציאה כל שלושה חודשים כאשר אתם משלמים כל שלושה חודשים.

חשוב: שימו לב שאין קנס יציאה לאחר שלושה חודשים. במידה והסכום עבור שלושה חודשים יהיה גבוה מהסכום הרגיל תדאגו שבחוזה יהיה סעיף שההפרש יקוזז במידה ותמשיכו לשנה שלמה לאחר תום שלושת חודשי הניסיון.

תכנים ומלל בדף המידע:

לרוב בעלי הפורטלים מעסיקים כותבי תכנים אשר תפקידם ליצור תוכן איכותי עבור מנועי החיפוש ולא עבור הגולש הממוצע תוך דחיסת מילות מפתח בצורה מוגזמת אשר לקורא הממוצע זה נשמע כמו התפארות של בעל הצימר.

תתעקשו על זה שאתם ורק אתם תאשרו את התוכן בדף המידע שלכם לפני שאתם עולים לפרסום באותו פורטל צימרים.

תמונות הצימרים שלכם:

נקודה בעייתית ביותר הינה התמונות אשר יופיעו בדף המידע שלכם.

שימו לב שהתמונות אשר מופיעות בכל הפורטלים בהם אתם מפרסמים הן אותן התמונות.

לא טוב ולא בריא שגולש יתקל בתמונות שונות של הצימר שלכם בכל פורטל מכיוון שיש אתרים בהם התמונות יהיו טובות יותר והדבר לא יראה טוב בעיני הגולש שיחשוב שהתמונות הטובות הינן מפוברקות.

מומלץ ליצור קשר עם צלם צימרים מקצועי שיצלם לכם את הצימרים וייתן לכם דיסק תמונות ומתוך הדיסק תבחרו אתם אך ורק את התמונות שמצאו חן בעיניכם ואותן תשלחו לכל הפורטלים השונים בהם אתם מפרסמים.

אתר פרטי:

מומלץ וכדאי במיוחד בתחרות שיש היום לבנות אתר פרטי ממספר סיבות:

שם מתחם ייחודי שיופיע על כרטיסי הביקור שלכם.

במידה וגולש מתקשר אליכם תפנו אותו לאתר הפרטי ולא לפורטל צימרים בו אתם מפרסמים מכיוון ששם הוא יכול לראות צימרים אחרים ואז הבחירה שלו יותר מורחבת.

באתר פרטי עם מערכת ניהול תוכן תוכלו לשלוט על כל התכנים, המידע, התמונות והמבצעים שלכם בכל שעה ביממה.

כמו כן במידה ובניתם אתר פרטי תדאגו שיקבל קישור מדף המידע בתוך פורטל הצימרים בו אתם מפרסמים.

הקימו קול צעקה במידה ואין טלפונים:

אל תהיו תמימים, במידה ואין לכם טלפונים מפורטל מסוים תתקשרו למשרד של אותו פורטל ותצעקו עליהם. אל תהיו פראיירים הכסף שלכם לא שווה פחות מהכסף של אחרים באותו פורטל. לכל בעל פורטל יש את ה"צימרים" ה"מקומבנים" שלו להם הוא ידאג בכל שעה ובכל דקה ביממה ולרוב אותם "מקומבנים" הינם אנשים שדואגים לו למפרסמים או צימרים בעלי שם. אתם לא שונים מהם. אין טלפונים לא מפרסמים!.

אין טלפונים? קנו קידום:

שיטת הפעלת כוח כירתי של בעלי פורטלים. במידה ואין לכם טלפונים והתקשרתם לאותו בעל פורטל והוא מציע לכם קידום לצורך שיפור הטלפונים בקשו ממנו קידום לתקופה של שבועיים חינם. כן כן אל תתביישו תגידו לו במידה ויהיה שיפור בטלפונים תמשיכו בקידום ותשלמו עבור אותם שבועיים. במידה ולא יהיו טלפונים לא תמשיכו. הרי אם בעל אותו פורטל מוכר לכם קידום והוא בטוח שהקידום יביא לכם טלפונים ממה הוא אמור להיות מודאג? הרי תקבלו טלפונים ותמשיכו. לא?

אם הוא מסרב אז גם הוא לא בטוח שהקידום ישפר את כמות הטלפונים שלכם והוא מוכר לכם אוויר ואינו בטוח במה שהוא מוכר, והוא רוצה רק למכור.

סטטיסטיקות וכניסות:

טעות נפוצה של בעלי צימרים שהם רואים במערכת כניסות של אותו פורטל כמות כניסות גבוהה אך למעשה אין טלפונים. אני אומר לכם חד משמעית: כל המערכות האלה מזויפות ולא אמינות. במידה ואתם רוצים סטטיסטיקות בקשו מבעל הפורטל דו"ח כניסות לדף מידע שלכם מגוגל אנליטיקס ותבצעו השוואה בין המערכות השונות ואני מבטיח לכם שהתוצאות ידהימו אתכם.

כניסות? לא מעניין אתכם!

אתכם לא אמור להיות מעניין כמה כניסות יש לכם. צריך להיות מעניין אתכם אם יש לכם טלפונים. במידה ויש טלפונים אך אינכם מצליחים לסגור הבעיה לרוב אצלכם שאינכם יודעים לבצע סגירה מול לקוח.

ישנם היום המון קורסים בשיווק טלפוני בעלויות זעומות. מומלץ מאוד.

(שמות ל יב-יג): כִּי תִשָּׂא אֶת רֹאשׁ בְּנֵי יִשְׂרָאֵל לִפְקֻדֵיהֶם וְנָתְנוּ אִישׁ כֹּפֶר נַפְשׁוֹ לה' בִּפְקֹד ...

שימו לב לכמות המפרסמים באותו פורטל. במידה ואותו פורטל עבר את ה 100 מפרסמים באתר ובאזור שלכם (גליל מערבי, עליון וכו"...) יש מעל 40 מפרסמים מקסימום, אל תפרסמו. נכנסתם לעדר!

גוגל ככוח שכנוע של בעלי הפורטלים:

צאו מזה מיד! לרוב בעלי פורטלים יגידו לכם תראו אני כאן וכאן בדף הראשון בגוגל במילים צימרים + צימר אני הכי טוב וכו"... בוווווווולשיט אחד גדול.

גוגל מנוע חיפוש דינאמי המשתנה בוקר וערב. היום אתה למעלה מחר למטה. כמו כן רוב הכניסות מגוגל לפורטלים אינם מהביטויים צימרים + צימר אלא מביטויי זנב ארוך כגון: צימרים עם בריכה, צימרים מפוארים, צימרים יוקרתיים וכו"... הגולש הישראלי נהיה ממוקד יותר בחיפושים שלו. לכן המיקומים במילים צימרים + צימר כמו שמציגים אותם בעלי הפורטלים הינם ככוח מכירה כלפיכם בלבד. הרי מה יעזור לכם אם אותו פורטל נמצא במקום הראשון בביטוי צימרים ואינו מספק לכם טלפונים? עזר לכם? לא! מכרו לכם פרסום? כן!.

פוזה או טלפונים ותפוסה מלאה?

ישנם בעלי צימרים שונים ומשונים להם לא נפל האסימון ועדיין חיים על הפוזה והדאווין כאשר הינם מחפשים את הפוזה כדי לספר שהם מפורסמים באתר X או Y שמפרסם רק צימרים יוקרתיים שעברו סינון קפדני ובחרו אותי מכל הצימרים....... בוווווולשיט!

צאו מזה מיד. חפשו את האתרים שיספקו לכם את הטלפונים ואת העבודה ולא את הפוזה. מה שווה הפוזה אם הצימר שלכם ריק בסופ"ש? עם פוזה לא הולכים לבנק ולא ממלאים את הבטן...

והכי חשוב: תהיו קשובים לאורחים שלכם, פנקו אותם ותנו להם את הלב.

לקוח מאושר הינו לקוח שימליץ וישלח לכם חברים אחרים.

הרי בסופו של דבר המטרה הינה למתג את הצימר שלכם...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמשון אייזנברג

מאת: שמשון אייזנברגספא12/10/111010 צפיות
אם אתן רוצות להיכנס לסלון כלות אחרי יום פינוק באיזה ספא אז אנחנו המקום לנו יש מבחר של שמלות מחוכים וכל מיני בדים שאין במקומות אחרים בדים שאנחנו גם מעצבים במיוחד בשבילך וגם לנו יש תכשיטים שאנו נותנים לכן שתואמות לשמלה בה אתם בוחרות יש לנו כל מיני סוגים של בדים בד סטן שנעים למישוש וגם יפיפייה ובד זה מגיע עם מכפלות מיוחדות שאנחנו עושות בשבילכן.

מאת: שמשון אייזנברגתיירות ונופש - כללי23/03/111014 צפיות
אחת האטרקציות הפופולאריות בתחום של ספא בצפון היא האפשרות להשכיר ספא לפי שעה. אז איך לא גיליתם את זה עד היום? מסיבה אחת פשוטה - לא חשבתם על כך. גם בעלי הספא, מסתבר, לא חשבו על כך. את התפתחות הספא המושכרים לפי שעה החלו ספא רגילים רק כאשר נתקלו בדרישה מסוג זה מצד לקוחות. הפניות נעשו בעיקר לספא שמלכתחילה הותאמו לזוגות אשר חפצים ברומנטיקה הרחק מחיי היום יום, וזו בדיוק המטרה של ספא למחצית היום, או לכמה שעות - בריחה מהשגרה, או מנוחה באמצע טיול ספונטאני ולא מתוכנן היטב... לאחרונה החלו לצוץ ספא רבים...

מאת: שמשון אייזנברגרהיטים21/02/112094 צפיות
ישנם מספר יתרונות בקישוט הגן עם עץ. קודם כל, על העץ לתת את הגינה מראה כפרי, טבעי. שנית, תפאורת גינה מעץ נראית יפה מרגע שאתה מציב אותה בחצר שלך. ריהוט גן מעץ הינו פשוט לניקוי, לתיקון ולתחזוקה לעומת פריטים מחומרים אחרים...

מאת: שמשון אייזנברגצימרים10/01/111273 צפיות
עם התפתחות ענף הצימרים ההולך ומשגשג ודרישת הנופשים לתמונות צימרים איכותיות ומשקפות התפתח לו ענף נוסף במקביל - ענף צילום צימרים. לפני כ 7 שנים תחום צילום הצימרים לא היה מפותח דיו וצילום הצימרים התבצע בצורה חובבנית ביותר, וגם הדרישה לתמונות איכותיות ומודעות הגולשים לא הייתה גבוהה מספיק. אך בשנים האחרונות לאור ריבוי פורטלי הצימרים השונים והתחרות ביניהם הגוברת והולכת המודעות לצילום מקצועי, לאיכות התמונה ולגירוי הגולש עצמו הלכה והתפתחה באופן משמעותי ביותר...

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172098 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171447 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171523 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171488 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171507 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161563 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161595 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica