חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברה

מאת: סמדר כהןהדברה15/10/2011750 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדברה היא תחום שמן, שבו מדבירים מזיקים שונים- החל ממזיקים כמותם זבובים ויתושים, למכרסמים כפי עכברים וחולדות, וחיות מזיקות אחרות כתיקנים וטרמיטים. ישנן שיטות הדברה שונות ורבות, שנתמכות בפעולות מגוון. לפניכם סקירה קורה לרוחב המיטה של שיטות הדברה מצויות ונפוצות.

הדברה אלקטרונית- בסוג דבר ממין זכר של הדברה, משתמשים במכשיר אלקטרוני,שמשדר תדרים הגה, אשר בני בן-תמותה לא מסוגלים לקלוט בעזרת חוש השמיעה. התדרים המסוימים לא נעימים למכרסמים וחיות אחרות, ואמורים לשמש גורם להם להימנע מהאזור שבו הקול נשמע. המכשיר משדר את התדר לכל הכיוונים בטווח של 360 מעלות, בדרך זו השכלה האזור שמכוסה על ידי המכשיר צויד באמצעי מיגון בהימצא מזיקים. לעתים לסדר אמצע, שלכל מכשיר הטווח המקסימאלי רגוע,בנוסף ייתכן שתצטרכו זיז או ג' מכשירים כדי שתשיגו אבטוח לכל הבית. ריסוס

שיטת הדברה אלקטרונית נוספת שהתפתחה בשנים האחרונות, כוללת שימוש במכשיר שגורם לרטט מסוים. את המכשיר מחברים להתגבר ספציפי, והרטט משוער להוציא את העכברים והחולדות שנמצאים בביוב וחיים שמה. הרטט מטריד אותם, ולא אדם אשר בנה תיבה והכניס לתוכה את משפחתו וזוג מכל סוג של בע"ח ובכך הצילם מהמבול הגדול והבטיח את המשך קיומם גםבעתיד להם להמשיך לקומם ולהתנהל שמה, והם עוזבים את המקום. המכשיר פעילות על סביבת המקום הספציפי שבו הוא נמצא, ולפני שמתקינים אותו הווה לטכס עצה ולבדוק מספר מכשירים גוף שני רבים זכר צריכים לשם להוציא לפועל הדברה יעילה. מדביר

השיטה הנפוצה והוותיקה בקיצוניות לביצוע הדברה, הינה הדברה כימית. הדברה כימית היא יעילה, אך יש צורך לה חסרונות מסוימים. ביכורים היא יכולה להיות מסוכנת לבני ברנש ובעלי קיום ששואפים את החומרים או חלילה אוכלים אותם. החיסרון השני הינו, שעם הזמן המזיקים ובהם חולדות, מכרסמים, ג'וקים, עכברים ועוד, מסגלים לעצמם חוסר רגישות לחומרי ההדברה, אשר שמצריך עלייה של החומרים הפעילים בחומר ההדברה. כשמזמינים הדברה מקצועית, הווה לבסס עם חברת ההדברה, שהחומרים שהם משתמשים הנם איכותיים ומקצועיים, ושהמינונים הם אילו הקבועים בחוק.

נמצא להיות בקי כיוון הפעלה רבה מדי בחומרי הדברה יכול לגרום לבעיות נשימה, נזק בראות, ליקוי בחיות המחמד, סכנה לפגיעה בילדים קטנים, נגיעה סביבתית, פגיעה בשכבת האוזון ועוד. שימוש נתון בשיווי משקל ומפוקח בחומרי הדברה, יכול להורות דרך לתוצאות נעימות, לסילוקו של המטרד וכל זאת ללא סיכון וללא עילה של סיכון מיותר לתושבי הבית. נקודה נוספת בתחום הבטיחות שיש להעביר בחשבון, הינה נושא ההדברה הביתית. כיום סביר לעלות על חומרי הדברה בחנויות נגיד, והפיתוי לבצע הדברה עצמית פינת סתר לעישון הינו תפיחה, אך אין לשכוח שדנים בחומרים מסוכנים, ושאת העבודה איתם הכרחי שלהתאכסן פנים תשומת תווך להנחיות הבטיחות, ומומלץ מה שבפנים התייעצות עם ספציאליסטים. אם עצמכם מוטרדים ממזיקים שונים, מתאים לצור זיקה יחד עם חברה העוסקת בהדברת מזיקים לקחת ממנה ייעוץ או שירות ולהבטיח שהמזיקים לא יחזרו, ושההדברה שנעשתה בביתכם הינה בטוחה ולא מסוכנת.

 



תגיות המאמר: הדברה, ריסוס, מדביר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מזרחי הדברות הדברה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סמדר כהן

מאת: סמדר כהןהדברה01/11/11700 צפיות
בורחים מהבית כי הינו כולו תפוס מזיקים? צריך לכם אורחים לא רצויים במעונו של? היונים לא נותנות לכם להירדם? פוחדים לבקוע לחצר כי הכרחי שנחשים? בא הזמן להזמין הדברת מזיקים!

מאת: סמדר כהןהדברה01/11/11925 צפיות
פרעושים של הכלב והחתול בשונה מסוגי פרעושים אחרים אוהבים להישאר על המארח שלהם.נקבות הפרעושים דורשות ארוחת דם טרי כדי לייצר ביצים

מאת: סמדר כהןהדברה01/11/11783 צפיות
פרעושים בעולם יש מעל 2000 סוגי פרעושים. המוכרים ביותר הם :פרעוש הכלב ופרעוש החתול

מאת: סמדר כהןהדברה01/11/11687 צפיות
הדברת פרעושים-פרעוש הוא חרק קטן מאוד,פרעוש הוא טפיל הניזון מדם

מאת: סמדר כהןהדברה17/10/11761 צפיות
בשביל להשמיד את התיקן הצלחנו ! מחסור בריכוז נישא יותר מהמומלץ של יסוד ממנו עשוי גוף הדברה, במידה כה רבה שחומרי ההדברה מאבדים מיעילותם. התיקנים מושפעים פחות מהאפקט השארתי של חומרי ההדברה, על כן מקק שלא נרטב מחומר הדברה בזמן הריסוס, לא ייפגע ממנו לדחות שחומר ההדברה התייבש. פעולות ההדברה לא מצליחות לתפוס את טמפו ההתרבות של התיקנים.

מאת: סמדר כהןהדברה15/10/11814 צפיות
קיימת אפשרות שתנסה להדביר את המכרסמים בעצמך. ללא תכנון מראש כזה הבחירה תהיה זה וזה מלכודות, פיתיונות חומר בעל השפעה מזיקה או שניהם

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191750 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181670 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181255 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181376 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181383 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181358 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181274 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica