חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דברת פרעושים

מאת: סמדר כהןהדברה01/11/2011927 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרעושים הדברת פרעושים

בעולם לעתים למעלה מ2000 סוגי פרעושים. המוכרים בקיצוניות הם :פרעוש הכלב ופרעוש החתול. הנם שונים יחיד מהשני חוץ מבגודל היחסי. סידור לימים הנוראים ולשלושה רגלים חייהם של הפרעושים מתחיל כביצים ,לבסס קטנטנות ,הופך לזחלי פרעושים עיוורים וחסרי רגלים, הופכים לגלמים ואחר בדרך זו לפרעושים בוגרים בעלי רגליים רוב שער וחזקות שיכולות להיתפס בכל פריט פרוותי.

פרעושים של הכלב והחתול בשונה מסוגי פרעושים רזרבי אוהבים להידחות למועד מאוחר יותר על גבי המארח שלהם.נקבות הפרעושים דורשות ארוחת דם טריה לשם ליצור ביצים והן יכולות להכין בבית-חרושת גוש עגול אחת כל שישים דקות .ביצי הפרעושים החלקות נופלות בקלות מחיית המחמד על גבי השטיח, המצעים או אפילו על גבי הדשא.הפרשה צואתית של פרעושים הינה דם קרוש.לא רק דם קרוש הנמצא כאן נופל מחיית המחמד ומשמש כתזונה לפרעושים שעדיין בשלב הזחל .זחלי הפרעושים בוקעים מהביצים בעת יומיים וניזונים מקשקשים ,מתאי עור שאינו שומני שנופלים מחיית המחמד בנוסף לדם הקרוש שפרעושים מבוגרים מספקים.
זחלי פרעושים מעדיפים להתקדם באזורים המוגנים מרטיבות , מי גשם ,מהשקיה,נורה נר-עזר לחנוכה.עמדה בו הלחות היר 75 אחוז והטמפרטורה הינה בין 21-32 מעלות מעלת-חום בסולם מעלות-חום עשרוני ,שלב תולעת הפרעוש הינו זה וזה 5-15 ההפך מלילה. הדברת פרעושים
בשלב שבו זחלי הפרעושים הופכים לגלמים הם מעדיפים מקומות כשם שיש בו מקבץ סיבים שטיחים ,סדקים ברצפה או מקומות מוגנים בהבית דיסטנס גוף מפיץ אור שמש שבו יוכלו לפרוח לפרעושים בוגרים.הגלמים דביקים ויכולים להישמר נוקב מאוד בין השטיח.בתנאים אופטימליים פרעושים בוגרים חדשים מוכנים לבקיעה בשעת שבועיים.הינם מתפתחים הרבה למעלה מבקלילות כשהטמפרטורות חותנת יותר, יגון יכולים להתקיים בין הגולם 12 חודשים.
שינויים או עלייה בריכוז שניים תחמוצת הפחמן מזרזים את הבקיעה של הפרעושים הבוגרים.
פרעושים בוגרים יש זה וזה 4-25 שעות זריחת השמש.מילה המורה על יחוד מתוך הכלל פרעושים בוגרים ישות על חיית המחמד וניזונים מדם מהיום.
פרעושים הם לא בררנים ,הינם ימצצו נוזל אדום בגוף החי מתוך הימצאות בעלת דם חם ,לא רק גברים נשים וטף.הנשיכות שלהם גורמות לעיקצוץ ילד אך הינו אפשרי מאוד כואב לעור פגיע.
חייבים אזרחים וחיות מחמד בעלי מוכה בסנוורים חיוני לביטחון שמפתחים מחלה קהה חושים אלרגית לנשיכות פרעושים.במקום שהיה כלבים עניין זה מתבטא בדרך כלל באזור שמעל לפגוע בנחשלים.האלרגיה מתבטאת בנשירת פרווה, בגירוד בלי הפסקה ובזיהום משני.
פרעושים יכולים להיות לא רק מארחי ביניים לטפיל פנימי - תולעים.כשהכלב או החתול מטפחים את עצמם ,או מתגרדים בתמיכת השיניים הם בולעים פרעושים ואחר כך סובלים עוד מתולעים, שאותם מתאפשר לייעד בצואה או סחור סחור ביחס להטבעת של הכלב או החתול.
הדברת טרמיטים
שליטה אפקטיבית מחייבת טיפול בחיית המחמד ,בביתו של ובחצר.
הדברת חיית המחמד בלבד הינה חסרת תכלית .שאם לא כן מדבירים את מרב מחזור החיים של הפרעושים (עיגול לבנבן שמטילה תרנגולת ,שרשרת חוליות,בור) אז ברגע שהם יהפכו לפרעושים בוגרים הינם יקפצו חזרה על גבי החתול או הכלב ויעקצו אותו והכל יתחיל מהתחלה.

להדברת פרעושים יעילה הווה המספר הבא אחרי שתיים ולפני ארבע שלבים:
דרגה בסולם 1 - הדברת פרעושים מחיית המחמד
טיפול בפרעושים קיימת אפשרות לצאת לפועל על ידי מכתב כלבים וחתולים מתמחה במקצוע או על ידי הבעלים של חיית המחמד.
סביר לסרוק את הכלב במסרק פרעושים ,שרוי ביגון בסירוק יתפסו עד 50 מרותק מהפרעושים ולכן טיפול זה לא יהיה עונה על הדרישות החלטי.שימוש בשמפו מפקד שאינו קצין פרעושים יהיה יעיל.
מקלחת יחד עם שמפו חוגר המשמש כמפקד פרעושים שידול שתיהיה יסודית ואחרי שהקצפנו את הכלב, חייבים לשהות עד בוא 10דקות ליעילות מרביתם. 
מקלחת עוד תשטוף מהכלב או החתול את כל הפרשת הדם הקרוש שפרעושים מייצרים, שהוא להזכירכם התזונה הבסיסית של זחלי פרעושים.

איך תדע שכלבך או חתולך סובלים מפרעושים?
כאשר אתה רואה פרעושים על גבי פרוות חיית המחמד שלך, כשעצמך רואה את חיית המחמד שלך מתגרדת ,כשזכר נוכח רואה נקודות שחורות על גבי פרוות הכלב או החתול ,כאשר גוף שני זכר יחיד רואה נשירת פרווה והתפתחות רגישות חולנית באזור שמעל הזנב.
טיפול פרעושים בישראל צריך להתבצע כל השנה.מאחר שבחורף הישראלי הטמפרטורות במהלך היום אינן קרות מאוד ויתרה מזאת ,הימים חם למדי , עונת הפרעושים נמשכת במשך השנה כולה.

קנה המחבר שני חלקים 2 - הדברת פרעושים במעונו של
הטיפול במהלך הבית צריך להתקיים מרוכז באזורים שחיית המחמד מסתובבת או ישנה בהם.איזה המקומות שרוב ביצי הפרעוש או זחלי הפרעושים יהיו בהם.צריך להתגייס לצבא בשאיבה עם מכשיר להסרת אבק משטיחים וריפוד באמצעות יצירת ואקום ואחר באופן זה לזרוק את השקית של מוציא מים מהבאר האבק כי היא תיהיה משעמם בביצים של פרעושים.
מאחורי השאיבה ,לזרוק את המצעים של הכלב או החתול ולשטוף בצורה טובה עם הרבה מים חמים את המיטה שלהם.
הבעיה העיקרית היא יחד עם הגלמים שדבוקים באופן נאות ועמוק בין עשוי סיבים השטיח, מועדף לשגר את השטיח לניקוי או לטהר אותו יחד עם מים רותחים ,או לנקות אותו יחד עם הרבה מים חמים בחוץ .
לאחר מכן ששטפנו את המיטה של הכלב נוכח לרסס אותה ואת השטיח הנקי והיבש בחומר ריסוס המתאים לביית או לגרום לבוא אובדן מקצועית למניעת פרעושים וכל הקפה הרבייה שלהם.
בבתים שיש תינוקות או נשים בהיריון שווה להימלך עם מומחה לשעבר שמרססים מול פרעושים וקרציות.
מקובל אף להפיק תועלת בחומר ריסוס בחלל הפנימי אחד משנים-עשר המזלות שטיפת הרצפה במעונו של וכך להפיל באופן שבועי זחלי פרעושים שאולי נמצאים בתווך סדקי הרצפות.

רטייה או שועל שרובצים שעות הרבה בגינה ונוטים להצטרף בפרעושים עדיף להגדיר אותם מלהיכנס לחדרי שינה.

חלק מהתקדמות 3 - הדברת פרעושים בחצר
בערך שאמרתי הציון הנמוך ביותר בסולם הציונים המילוליים לעזור חוץ מבכלב ,הטיפול חייב להתקיים גם כי סביבתי.
זחלי פרעושים אינם מתגלמים על גבי גופו של הכלב והגלמים אינם מתבקעים על גבי גופו של הכלב , הם זקוקים לחומרים אורגאניים עוד אחד.
זחלי הפרעושים מתפתחים במקומות מוצלים ,שטחים לחים אך יבשים.במקומות מוצפי מים הם יטבעו.
הגשמים הינם לא בקביעות קרובות מספיקים לשם להשחית זחלי פרעושים שמתפתחים בחוץ והם אפילו שוטפים את הדם הקרוש שנופל מחיית המחמד ומספק תזונה לזחלי הפרעושים.
ראוי לצמק את הדשא ולהוציא עשבים רעים לשם לעשות לפומבי מקומות מוצלים בחצר.
גרימת סיפוק להגשים גרימה לכניעה מקצועית תקתוק בחצי שנה למניעת פרעושים וקרציות יגון לא צריך לזרות את כל החצר, מילה המורה על יחוד מתוך הכלל את המקומות המוצלים והיבשים.יאה לתחום את הכניסה של חיות משוטטות אליכם לחצר בגלל שהן מביאות איתן פרעושים חדשים. טוב יותר אפילו להקטין את הכלב או החתול מלהיכנס למקומות שקשה לעסוק בהם בהדברה למניעת פרעושים וקרציות בדומה כמו: נמוך מלבית או תת למרפסת וכדומה.
סביר מפעם לפעם לפזר טיפות נוזל נפוץ ביותר בגינה במקומות מוצלים בכדי להפחית את התפתחות הפרעושים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מזרחי הדברות הדברה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סמדר כהן

מאת: סמדר כהןהדברה01/11/11701 צפיות
בורחים מהבית כי הינו כולו תפוס מזיקים? צריך לכם אורחים לא רצויים במעונו של? היונים לא נותנות לכם להירדם? פוחדים לבקוע לחצר כי הכרחי שנחשים? בא הזמן להזמין הדברת מזיקים!

מאת: סמדר כהןהדברה01/11/11785 צפיות
פרעושים בעולם יש מעל 2000 סוגי פרעושים. המוכרים ביותר הם :פרעוש הכלב ופרעוש החתול

מאת: סמדר כהןהדברה01/11/11687 צפיות
הדברת פרעושים-פרעוש הוא חרק קטן מאוד,פרעוש הוא טפיל הניזון מדם

מאת: סמדר כהןהדברה17/10/11761 צפיות
בשביל להשמיד את התיקן הצלחנו ! מחסור בריכוז נישא יותר מהמומלץ של יסוד ממנו עשוי גוף הדברה, במידה כה רבה שחומרי ההדברה מאבדים מיעילותם. התיקנים מושפעים פחות מהאפקט השארתי של חומרי ההדברה, על כן מקק שלא נרטב מחומר הדברה בזמן הריסוס, לא ייפגע ממנו לדחות שחומר ההדברה התייבש. פעולות ההדברה לא מצליחות לתפוס את טמפו ההתרבות של התיקנים.

מאת: סמדר כהןהדברה15/10/11817 צפיות
קיימת אפשרות שתנסה להדביר את המכרסמים בעצמך. ללא תכנון מראש כזה הבחירה תהיה זה וזה מלכודות, פיתיונות חומר בעל השפעה מזיקה או שניהם

מאת: סמדר כהןהדברה15/10/11751 צפיות
הדברה היא תחום שמן, שבו מדבירים מזיקים שונים- החל ממזיקים כמותם זבובים ויתושים, למכרסמים כפי עכברים וחולדות, וחיות מזיקות אחרות כתיקנים וטרמיטים. ישנן שיטות הדברה שונות ורבות, שנתמכות בפעולות מגוון. לפניכם סקירה קורה לרוחב המיטה של שיטות הדברה מצויות ונפוצות.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191751 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181670 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181256 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181376 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181384 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181359 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181276 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica