חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מטבחים במבצע – מטבחים מעוצבים

מטבחים במבצע - מטבחים מעוצבים

פעמים רבות אנו מסתכלים על המטבח שלנו ושמים לב כי הוא איבד מהברק שלו. אין זה משנה אם מדובר במטבח שעלה כסף רב והיה פופולארי בזמנו. גם מטבחים מתיישנים.

במצב כזה נדרש שינוי בדמות מטבח חדש או חידוש חלקים מסוימים במטבח הקיים (ארונות, ידיות לארונות ועוד). אם בעבר, אנשים העדיפו לחדש חלקים מהמטבח וזאת משום שלא יכלו לאפשר לעצמם רכישה של מטבחים חדשים. כיום, ניתן לקנות מטבחים במבצע במחירים משתלמים.

מאמר זה יסביר מהם מטבחים מעוצבים ומה הן הנקודות החשובות אליהן חשוב לשים לב בעת רכישת מטבח עוצב המשתייך לקטגוריית 'מטבחים במבצע' של אותה חנות, אולם תצוגה או קטלוג חנות וירטואלית באינטרנט.

מהם מטבחים מעוצבים?

מטבחים מעוצבים יכולים להיות מטבחים בסגנונות שונים ובהיצע מצומצם אשר עוצבו ונבנו על ידי נגר או מטבחים בסגנונות מסוימים המתאימים לסגנון תקופתי (היי טקי, כפרי, אנגלי כפרי ועוד) ויוצרו בפס ייצור מצומצם. אדריכלים רבים טוענים כי המושג 'מטבחים מעוצבים' מדבר על מטבחים שנבחרו על פי קו עיצובי אחיד. לדוגמא: ישנם מטבחים המעוצבים בקווים מינימליסטים, פעמים רבות מטבחים אלו נקראים מטבחים בסגנון היי טקי מודרני. בחירת חומרי הגלם שמהם ייבנו המטבחים הם חומרי גלם שישדרו עיצוב נקי ואלגנטי. הקווים שלהם יהיו לרוב ישרים והסגנון יהיה אחיד.

מטבחים מעוצבים הינם מטבחים אשר עוצבו על פי סגנון וקו אחיד. בעבר, מטבחים אלו נעשו אך ורק על ידי הזמנה אישית של הלקוח. היום מייצרים מטבחים לא רק בהתאמה אישית ואף ניתן לרכוש אותם במסגרת מטבחים במבצע של אותה חנות.

מטבחים במבצע- נקודות חשובות טרם רכישה

ישנן מספר נקודות חשובות שאליהן יש לשים לב לפני רכישת מטבחים במבצע.

בעל החנות לוקח בחשבון כי מטבחים במבצע המוצעים לכלל הצרכנים במחירים אטרקטיביים הם מטבחים אשר "ייחטפו" מהר ולרוב, יש מספר התניות שאליהן יש לשים לב.

  • תאריכים- יש לשים לב עד מתי המבצע.
  • אחריות- יש לוודא כי יש אחריות של היצרן אוהחנות על המטבח אותו אתם מתכוונים לרכוש. פעמים רבות אנו ממהרים לקנות מטבחומגלים רק בשלב מאוחר יותר כי יש בו פגמים או שקיבלתם מטבח השונה מזהשהזמנתם. אם אין לכם אחריות על מטבח זה, קרוב לוודאי שתצטרכו להוציא מכספכםעל מנת לתקן את הפגמים בו ולא תוכלו להחזיר אותו לחנות ממנה רכשתם אותו.
  • הרכבה והובלה- שימו לב, אם אותה חנות מבטיחה הובלהשל המטבח אליכם והרכבה שלו על ידי אנשי מקצוע.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת יד מטבחים מתמחה בתיכנון ויצור מטבחים מעוצבים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יד מטבחים - מטבחים מעוצבים

מאת: יד מטבחים - מטבחים מעוצביםעיצוב פנים16/02/111079 צפיות
אחת הבעיות הנפוצות באולמות אירועים, מלונות וכל מקום בו נמצא מטבח תעשייתי הוא ניצול המקום ועיצובו בהתאם לצרכי הלקוח, כך שהטבחים יוכלו לעבוד בנוחות ובנגישות לכלל האלמנטים העומדים לרשותם, כגון: מקררים, תנורים, כיורים, כיריים, מגשי חיתוך ועוד.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181672 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171942 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172099 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161924 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164605 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161829 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151913 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica