חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אסיה למתחילים

מאת: לימור שילהמשחקי אונליין26/10/20111067 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אסיה, למי שאינו יודע זאת עדיין, היא אחת מהיבשות על פני כדור הארץ, והגדולה ביותר מביניהן (כמעט 50 מיליון קילומטרים רבועים). אסיה, למעשה, מהווה כמעט 30% משטחו של כדור הארץ. אסיה גובלת ביבשת אירופה, ביבשת אפריקה, באוקיינוס הקרח הצפוני ובאוקיינוס השקט.

ביבשת עצמה חיים כ- 4 מיליארד תושבים, שהם יותר מחצי מאוכלוסיית כדור הארץ כולה. ביבשת ישנן 49 מדינות, אולם רובם המכריע של התושבים גרים בארצות הבאות: רוסיה, סין, יפן והודו. ביבשת עצמה אפשר למצוא נופים מרהיבים, כגון: הרי האוורסט הגבוהים בעולם, ים המלח הנמוך בעולם, את הנהרות הארוכים בעולם ועוד ועוד. כמו כן, רבים מהמחצבים החשובים בעולם ניתן למצוא ביבשת אסיה.

בגלל שטחי הטבע המופלאים של היבשת, ניתן לומר בוודאות, לאחר מחקרים רבים בנושא, שהמתיישבים הקדומים ביבשת התיישבו ליד הנהרות שבה, והחליפו ביניהם מידע אודות החיים בעולם, נושאים מדעיים ואפילו במתמטיקה. בעבר, האיזור הצפוני יותר של היבשת היה מאוכלס במעט תושבים יחסית, אולם הדבר השתנה כאשר היבשת התפתחה עם השנים.

הייתי רוצה להתמקד דווקא בסין, אשר נחשבת למדינה מאוד משפיעה ביבשת אסיה, ולה אפילו הכלכלה המפותחת ביותר ביבשת. את הסינים, נדמה כיום שאפשר למצוא כמעט בכל מקום בעולם- בגלל ההתפתחות המהירה יחסית של המדינה. ניתן למצוא אותם בארצות הברית, כאן בישראל ואפילו במשחקי המחשב של ילדינו.

דוגמא טובה לכך היא משחק ה"באבלס סיני", אשר ניתן למצוא באתר משחקי הבאבלס הישראלי. במשחק המדובר, אשר מבוסס על חוקי משחק הבאבלס הקלאסי, הוחלפו הבועות המתפוצצות בראשיהם של סינים נחמדים ותמימים, ועל השחקן להעלימם כמה שיותר מהר ממסך המשחק.

אז הנה- מצאנו לנו דרך נוספת לפתח את יבשת אסיה, לשתף את יושביה במשחקי מחשב למיניהם!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לימור שילה

מאת: לימור שילהמשחקי אונליין26/05/121154 צפיות
התדרדרות המשחקים באה לידי ביטוי בכך שכמעט ולא ניתן היום למצוא משחקים "קלאסיים": משחקים כאלה אשר לא דורשים שימוש באלימות, ובכוח מוגזם, כאלה אשר פשוט עוזרים לך להעביר את הזמן בהנאה, ללא תופעות לוואי של נזק נפשי בעתיד.

מאת: לימור שילהמשחקי אונליין19/05/121255 צפיות
מי לא נתקל ברגע המביך הזה, הרגע בו סופרים את תוצאות המשחק, את הנקודות שכל אחד הרוויח למען הקבוצה שלו, ומגלים כי כולם הרוויחו 100 פלוס נקודות, ואילו אתם, אשר לא נתפסתם עד לאותו הרגע כגרועים בבאולינג, עשיתם רק 40?

מאת: לימור שילהמשחקי אונליין19/05/121311 צפיות
לא בכדי, ניתן למצוא את גיבורי הסרט מלך האריות גם באתרי אינטרנט לילדים כיום, והדוגמא המובהקת ביותר לכך היא האתר: "פוסטרים", אשר מציע מגוון רחב של פעילויות יצירה לילדים.

מאת: לימור שילהמשחקי אונליין12/05/121247 צפיות
לפעמים, כמו באבולוציה, קורות טעויות, או שמא לומר- שגיאות מכוונות, אשר גורמות לקיפוד אשר נראה לנו לא מאיים כלל, להפוך לחיית מלחמה, לקיפוד על- אשר אינו מפחד מדבר, ואינו מוכן לוותר על שום הרפתקאה שנקלעת בדרכו..

מאת: לימור שילהאינטרנט - כללי01/05/121177 צפיות
כולנו מגיעים לזה בשלב כזה או אחר בחיינו, כל אחד בגיל שמתאים לו.. כולנו שואלים את עצמנו יום אחד את השאלה האמיתית: מהי מהות החיים שלנו? מדוע אנחנו כאן על פני כדור הארץ? האם לצורך הגשמת מטרה מסוימת? האם לצורך תרומה כלשהי לעולם? רוב האנשים לא מקבלים לכך תשובה במהלך חייהם, ואולי זה בגלל שאין לשאלה הזו תשובה אחת בלבד.

מאת: לימור שילהמשחקי אונליין28/04/121141 צפיות
אם נחשוב על זה לרגע, נגלה שכל חיינו אנו מחפשים את ההתאמה המושלמת עבורנו- בכל התחומים האפשריים. אז אם אכן הדבר הוא כך, מדוע שלא נשלים עם זה כבר, ונתחיל להתעסק בדברים הסובבים את ההתאמה המושלמת עבורנו- מדוע, לדוגמא (מהדברים הקטנים בחיינו דווקא), שלא נשחק את המשחק הדורש למצוא את ההתאמה המושלמת?

מאת: לימור שילהמשחקי אונליין10/04/121255 צפיות
אם נסתכל על זה לרגע בראייה מספרית נטו, נראה שרוב רובן של המלחמות הן בנושאי שטחים, איזו מדינה תשלוט על איזה שטח, ומה היא תעשה בו. ובכן, אם זוהי הסיבה העיקרית שלנו למלחמות, למה שלא נשיג שטחים בדרך כיפית, מהנה, וכזו שלא תגרור יריבות נצחית?

מאמרים נוספים בנושא משחקי אונליין

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172373 צפיות
אני מניח כי הילדים והילדות יודעים שהחופש הגדול הוא החופש הכי כיף בעולם שהם הכי מחכים לו. כל הילדים והילדות מחכים בקוצר רוח לחופש הגדול ומחכים שהוא כבר יתחיל והם יהנו ממנו, אך יש בעיה אחת גדולה בחופש הגדול. רוב הילדים והילדות לא יכולים להנות מכל הקיטנות השונות, החוגים השונים וכל הדברים שחלק מן הילדים הולכים ונרשמים אליהם, ולכן רוב הילדים בכלל לא נהנים בחופש הגדול ולא מוצאים שום דבר לעשות בו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172416 צפיות
אני מניח שהילדים והילדות כבר יודעים שהמשחקים שנהפכו להיות המשחקים האהובים והמוכרים ביותר בקרב הילדים והילדות בשנים האחרונות אלה כמובן משחקי אונליין. משחקי אונליין נהפכו בזמן האחרון למשחקים המוכרים והאהובים ביותר בקרב ילדים וילדות שרוצים להעביר את הזמן שלהם מבלי להשתעמם לרגע, ואני יכול להבין את הילדים ומדוע הם כל כך אוהבים ומעריצים את המשחקים הללו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/176709 צפיות
המשחק באבלס הפך לדבר כל כך חריף ועצבני, באבלס הוא משחק ממכר שכל אחד התמכר לו ואפילו יצא לי לראות את מיכאל לביא מהשכבה שלי מדבר עם עוד כמה ילדים על המשחק באבלס הוא סיפר איך הוא הפך להיות אלוף הבאבלס של כל העיר שלו, בין סימון סיפר כי חיפש בגוגל את המונח "באבלס" ולאחר מכן נכנס לאתר דרדסים.נט משחקים, שיחק במשחק "באבלס" ונוכח לדעת שזהו משחק מאוד ממכר וכיף.

מאת: רוני הכהןמשחקי אונליין17/04/152701 צפיות
המאמר מציג את אתר פריקס, אתר משחקים חדשים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין08/01/148208 צפיות
משחקי רשת הם כמובן משחקים אשר נמצאים ברשת האינטרנט הענקית, ולהם יש הרבה מאוד סגנונות ותחומים מגוונים, כגון 'משחקי פעולה', 'משחקי אסטרטגיה' ואף 'משחקי בנות' שהם משחקים ייחודיים לבנות מכל הגילאים, אשר כוללים משחקים המתאימים במיוחד להן.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138269 צפיות
משחקים לילדים אילו משחקים הפופלארים ביותר בקרב משחקים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138016 צפיות
בעולם המודרני של היום יש המון סוגי משחקים שונים למשל: משחקי מחשב, משחקי פלסטיישן, משחקים ברשת, משחקי דפדפן וכדומה. במאמר זה כפי שכבר הבנתם מכותרת המאמר הסביר על סוג אחד של משחקים אשר נקרא "משחקים ברשת".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica