חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהי מהות החיים?

מאת: לימור שילהאינטרנט - כללי01/05/20121177 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו מגיעים לזה בשלב כזה או אחר בחיינו, כל אחד בגיל שמתאים לו.. כולנו שואלים את עצמנו יום אחד את השאלה האמיתית: מהי מהות החיים שלנו? מדוע אנחנו כאן על פני כדור הארץ? האם לצורך הגשמת מטרה מסוימת? האם לצורך תרומה כלשהי לעולם? רוב האנשים לא מקבלים לכך תשובה במהלך חייהם, ואולי זה בגלל שאין לשאלה הזו תשובה אחת בלבד.

ניתן להאמין שאנו כאן ממגוון רחב של סיבות, וכל אחד- וסיבותיו הוא. אולם, נראה כי המשותף לכולנו הוא שאיננו מגלים את הסיבות הללו לפעמים בכל ימי חיינו, ולפעמים עד ימינו האחרונים. למעשה, ברי המזל בלבד הם אלה המסוגלים לענות לעצמם על השאלה הזו, המעסיקה רבים מאיתנו.

אז אומנם לא מדובר בפיתרון לבעיה, אלא יותר בהצעת- "המשך התעסקות בהשערות סביב הבעיה", אבל תמיד תוכלו לנסות להאזין ל"רדיו מהות החיים", אשר אומנם לא מתיימר לענות על שאלה זו עבור כל אדם ואדם, אך בהחלט יכול להנעים את הדרך עד לקבלת התשובה, או בכלל...

רדיו מהות החיים משדר בעיקר באיזור מרכז הארץ, אולם- הרי לכם שיטה בה תוכלו להשתמש בכדי להאזין גם לרדיו מהות החיים, וגם לכל תחנה אחרת שברצונכם לשמוע. נסו להיכנס לאתר הרדיו הישראלי החדש, ותיווכחו בעצמכם במגוון הרחב של תחנות רדיו ישראליות ואיזוריות המוצעות להאזנה לקהל הרחב.

באתר הרדיו הישראלי החדש ניתן למצוא כמעט את כל התחנות הישראליות הקיימות בארץ: החל מתחנות הרדיו המפורסמות ביותר כגון גלגל"ץ, רדיוס 100 FMוגלי צה"ל, וכלה בתחנות רדיו איזוריות כגון "רדיו רמת השרון", "רדיו ירושלים", "רדיו חיפה" וכו'.. ובל נשכח את תחנות הרדיו הספציפיות לסוג מוסיקה או ז'אנר מסוים, כגון רדיו מהות החיים המדובר, וגם רדיו מנטה, רדיו אוממו ועוד ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לימור שילה

מאת: לימור שילהמשחקי אונליין26/05/121156 צפיות
התדרדרות המשחקים באה לידי ביטוי בכך שכמעט ולא ניתן היום למצוא משחקים "קלאסיים": משחקים כאלה אשר לא דורשים שימוש באלימות, ובכוח מוגזם, כאלה אשר פשוט עוזרים לך להעביר את הזמן בהנאה, ללא תופעות לוואי של נזק נפשי בעתיד.

מאת: לימור שילהמשחקי אונליין19/05/121255 צפיות
מי לא נתקל ברגע המביך הזה, הרגע בו סופרים את תוצאות המשחק, את הנקודות שכל אחד הרוויח למען הקבוצה שלו, ומגלים כי כולם הרוויחו 100 פלוס נקודות, ואילו אתם, אשר לא נתפסתם עד לאותו הרגע כגרועים בבאולינג, עשיתם רק 40?

מאת: לימור שילהמשחקי אונליין19/05/121311 צפיות
לא בכדי, ניתן למצוא את גיבורי הסרט מלך האריות גם באתרי אינטרנט לילדים כיום, והדוגמא המובהקת ביותר לכך היא האתר: "פוסטרים", אשר מציע מגוון רחב של פעילויות יצירה לילדים.

מאת: לימור שילהמשחקי אונליין12/05/121247 צפיות
לפעמים, כמו באבולוציה, קורות טעויות, או שמא לומר- שגיאות מכוונות, אשר גורמות לקיפוד אשר נראה לנו לא מאיים כלל, להפוך לחיית מלחמה, לקיפוד על- אשר אינו מפחד מדבר, ואינו מוכן לוותר על שום הרפתקאה שנקלעת בדרכו..

מאת: לימור שילהמשחקי אונליין28/04/121141 צפיות
אם נחשוב על זה לרגע, נגלה שכל חיינו אנו מחפשים את ההתאמה המושלמת עבורנו- בכל התחומים האפשריים. אז אם אכן הדבר הוא כך, מדוע שלא נשלים עם זה כבר, ונתחיל להתעסק בדברים הסובבים את ההתאמה המושלמת עבורנו- מדוע, לדוגמא (מהדברים הקטנים בחיינו דווקא), שלא נשחק את המשחק הדורש למצוא את ההתאמה המושלמת?

מאת: לימור שילהמשחקי אונליין10/04/121255 צפיות
אם נסתכל על זה לרגע בראייה מספרית נטו, נראה שרוב רובן של המלחמות הן בנושאי שטחים, איזו מדינה תשלוט על איזה שטח, ומה היא תעשה בו. ובכן, אם זוהי הסיבה העיקרית שלנו למלחמות, למה שלא נשיג שטחים בדרך כיפית, מהנה, וכזו שלא תגרור יריבות נצחית?

מאת: לימור שילהמשחקי אונליין04/04/12987 צפיות
מיותר לציין שמשחק הגולף הוא לא ל"כל אחד", יש צורך באדם עם יכולת התמדה, יכולת ריכוז, ויכולת דיוק מירבית על מנת שיוכל לשחק גולף בצורה נאותה. אז אם אתם לא נמנים עם האנשים בעלי התכונות המסוימות האלה, גם לכם יש פיתרון.

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/222984 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213464 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193841 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163154 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163249 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163183 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163299 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica