חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מידע על ריסוס פולריס

מאת: בלה שמואלהדברה27/10/20112904 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדברות ומדבירים

כל אדם שמע על התופעה הבאה, נכנסים בפעם הראשונה למקלחת ומגלים מקקים. חרקים ומכרסמים לא קרואים הם מטרד של ממש, ואף מעבר לאי נעימות, לעיתים הם גם יכולים לסכן את בריאותנו. אז מה אנחנו יכולים לעשות במקרה של דבורים בבית?

במקרים כאלה יש רק פתרון אחד - טרמיטים בעץ!

למה להתענות אם ניתן היום להרחיק את המזיקים? מדבירים מקצועיים מסוגלים לפתור בקלות את הבעיה, לנקות את הגינה ובספו של דבר גם למנוע את הישנות התופעה. במרבית המקרים לא תידרשו לעשות טרמיטים טיפול למשך שנים ארוכות. באילו מקרים יש צורך לקרוא למדביר?

סילוק יונים

רעש היונים משגע אתכם? כשיש על הגג עטלפים או יונים, לא קיימת הצדקה לפזר חומרי הדברה רעילים. קיימות היום שיטות הדברה ירוקות שמסלקות יונים ולא מכאיבות. לדוגמא, רשתות מיוחדות וחפצים צבעוניים.

הדברת עכברים

יש עכבר בבית? ישנן כל מיני טכניקות לטיפול בבעיית מכרסמים מזיקים; באפשרותכם לפזר כמה מלכודות, לפזר בבית חומרי הדברה או לנסות משהו אחר, להיות חכמים יותר ולפזר סוג של חומר עם ריח שמרחיק את המכרסם ללא פגיעה.

חרקים ומקקים

אנשים לא אוהבים ג'וקים - הם עושים לכלוך, בעלי מחלות ובעלי מראה דוחה. מדביר טוב ביכולתו להיפטר מהמזיקים הבעייתים בלי בעיה בשימוש של חומרים מדבירים וטיפול ממוקד.

צרעות או דבורים

קיני צרעות בביתנו זו תופעה שמסכנת אותנו. עקיצה של צרעה יכולה לכאוב מאוד, ומומלץ מאוד להימנע מן העניין. מדבירים מנוסים יודעים כיצד להיפטר מהקן לנצח.

מה אתם צריכים לדעת לגבי ריסוס פולריס מראש?

אז אם יש מזיק אצלכם בבית, אין שום ברירה אלא להזמין חברת הדברה. חשוב לבדוק שמולכם ניצב מדביר מקצועי שקיבל רישיון מתאים לשם ההדברה, ושלא מדובר בחומרים רעילים שפוגעים בצמחייה ובבע"ח.

בשביל למצוא עוד מידע לגבי סוגי הדברה, תעיינו באתר www.hadbarah.com. בהצלחה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בלה שמואל

מאת: בלה שמואלהפקות אירועים19/06/121655 צפיות
איך יוצרים רושם במסיבה? זו מעל כל ספק אחת השאלות הקריטיות ביותר שכל מארגן אירוע חושב עליה בטרם תכנון האירוע המשמעותי שלו.

מאת: בלה שמואלקורסים וסדנאות20/02/121769 צפיות
ככל שתתנו לזמן לעבור אחרי התיכון - כך קשה יותר להשלים בגרויות. מהסיבה הזו, כדאי להתחיל בהקדם האפשרי. יש בארץ מספר גדול של מכונים שתוכלו להיעזר בהם.

מאת: בלה שמואלאירועים וחתונות – כללי20/02/121367 צפיות
אז כיצד יוצרים אקסטזה באירועים? זו בהחלט אחת ההתלבטויות הקריטיות ביותר שכל אדם מתייעץ עם אחרים לגביה לפני תכנון הארוע. לשאלה הזאת אין פתרון אחד

מאת: בלה שמואלהלוואות20/02/121967 צפיות
רבים מאיתנו מתנהלים קבוע על מיצוי המסגרת בחשבון הבנק. עובדה שהרבה אנשים לא יודעים שעדיף לקחת הלוואה על מנת שזו תכסה את האובר דרפט מפני שהריבית המלווה לגרעון הולכת וגדלה ככל שהמינוס גדל וגדלה במהירות לאחוזים גבוהים במיוחד.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121450 צפיות
לפני שאתם סוגרים תפריט תחשבו בקפידה מי הם האנשים שיהיו החלק בעל המשמעות הגדולה ביותר בטקס שלכם. אם קורה ומדובר במוזמנים מהמעמד האמצעי, אוהבי אוכל הביתי,

מאת: בלה שמואללימודים אקדמאיים20/02/121708 צפיות
אזור - כדאי מאוד לבחור מוסד לימודים שנמצא קרוב לעיר המגורים לשם שלא ילך לכם לאיבוד זמן יקר על הנסיעות.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121575 צפיות
אחרי שסגרתם מספר מוזמנים, רישמו כיוונים מגוגל לגבי אולמות לעריכת הארוע. אפילו אם נמצאו רשימה של ביקורות משבחות על מקום כלשהו,

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191739 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181637 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181246 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181365 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181373 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181349 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181265 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica