חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת אבטחה - אלימות במגרשים והפתרונות האפשריים

מדינת ישראל, המדינה שעברה מספר כה רב של מלחמות בשנותיה הקצרות,נאלצת למרבה הצער לקיים מלחמה כמעט יומיומית נוספת, דווקא כנגד אנשם מתוכה –אוהדי הכדורגל. קומץ אוהדים קיצוניים, ממגוון הקבוצות בליגת הכדורגלהישראלית, משליטים טרור במגרשים ומחוצה להם ונראה לעיתים, כי כוחות הבטחוןעומדים חסרי אונים מולם.

רק בחודש האחרון נתקלנו במספר מקרים, ביניהם: זריקת רימון עשן המכיל גזמדמיע, כפי הנראה, על ידי אוהדי הפועל באר שבע וריסוס כתובות נאצה על ידיאוהדי הפועל תל אביב – כנגד מספר גורמים וקבוצות בליגה.

המצב הקיים, למרות שאיננו חדש, מתאפשר בעיקר לאור העובדה כי משטרת ישראלאיננה עוד אחראית לאבטחת אצטדיוני הכדורגל בזמן משחקים – אלא רק שומרת עלהסדר בסביבה החיצונית להם. אבטחת האצטדיונים בזמן המשחקים, הוטלה על חברותפרטיות וסדרנים חסרי הכשרה ולא חמושים, אשר לרוב נראה שמעדיפים שלא לנקוטבפעולות כנגד האוהדים מחשש לעימות אלים. בנוסף, בישראל אין סדרניותבאצטדיונים, מה שמביא לכך שלא ניתן לבצע חיפוש על נשים בכניסה לאצטדיוניםובכך הן משמשות לעיתים קרובות להברחת אמצעים כגון סכינים, רימונים ושארמיני מזיקים.

סכנת פח"ע משמעותית

אם נקביל את המצב לכדורגל האנגלי, אשר אוהדיו ידועים כבין האוהדיםהפרועים ביותר בעולם, שם המשטרה היא זו שמאבטחת את המשחקים בעזרת כמותאדירה של שוטרים במדים, כוחות אבטחה אזרחיים ושוטרים סמויים היושבים בתוךהקהל ומתריעים כאשר ישנו חשד לתכנונו של אירוע אלים. בנוסף לכל אלו, ישנםכוחות אבטחה רכובים על סוסים מסביב לאצטדיון ויחידות ימ"מ בהיכון בסביבההקרובה גם כן.

אחת הבעיות הגדולות באבטחת האצטדיונים בארץ היא שיטת ה"חבר מביא חבר",אשר גורמת לכך שהסדרנים והמאבטחים עצמם, הם בחלק לא קטן מהמקרים, אלושמכניסים את חבריהם לאצטדיון ללא בידוק כלל, מה שמסכן את הקהל לא רקמאוהדים סוררים, אלא מגורמי פח"ע לאומניים אשר עשויים לנסות ולהוציא לפועלפיגוע באצטדיון עצמו.

המשטרה חייבת לחזור למגרשים

לדעתי, משטרת ישראל, אשר כפי הנראה החליטה לסגת מאבטחת האצטדיוניםמשיקולי תקציב, חייבת לחזור לאבטח את המשחקים. בנוסף לשוטרים הכחוליםולסמויים, יש להכשיר סדרנים בקורסים משטרתיים תקופתיים לאבטחת אצטדיוניכדורגל ולא להסתפק בעובדים של חברות קבלן ללא הכשרה, אלא להביא מאבטחיםמקצועיים מחברת שמירה ואבטחה מנוסה.

את השוטרים הסמויים יש להציב הן ביציעים הבעייתיים והן סביב האצטדיוןובחניוניו, בכדי לאתר את האוהדים בזמן שהם מכינים עצמם להברחת החזיזים,הרימונים וכו'.

נוסף על זאת, יש לרשת את כל האסטדיונים בכמה שיותר מצלמות אבטחה, אשריאפשרו מעקב בזמן אמת וכמובן כהוכחה לאשמתו של אוהד זה או אחר ולהבאתו לדיןלאחר ביצוע המעשה.

שם המשחק הוא יד קשה ונוקשה, אשר בשילוב של מערכת בטחון איכותית של חברת אבטחה ושמירה ומערכת משפט לא ותרנית, תעזור למגר כמה שיותר את האלימות המזעזעת ממגרשיהכדורגל בארץ. בדיוק כפי שלא מפנים את מגן דוד אדום מן האצטדיונים, כך גםהאבטחה צריכה להיות בידי המשטרה.

אל"מ בני טל, הינו הבעלים של חברת האבטחה BTSecurity, בעל ניסיון רב באבטחת אישים (מאבטח אישים)ומבצעי אבטחה מיוחדים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בני טל - אל"מ במילואים, יו"ר חברת בי.טי.אס - בני טל סקיוריטי
לפרטים נוספים :

http://www.bts-security.com/company-profile

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אל"מ במיל. בני טל

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון25/07/139075 צפיות
עונת הקיץ עמוסה במטיילים ובנופשים בערי התיירות בישראל, ובראשן אילת וטבריה. אחד האלמנטים החשובים ביותר עבור מלון הוא אבטחה קפדנית של שטחו. הדבר התחדד עוד יותר לפני יותר מעשור, לאחר הפיגוע הרצחני במלון פארק בנתניה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלהודעות לעיתונות - כללי17/07/131380 צפיות
המודעות לספורט גדלה ומבורכת, אבל האנשים שעושים ספורט בשעות הלילה חשופים יותר לפושעים פוטנציאליים שעלולים להסב להם נזק. במציאות שבה אנחנו חיים, הפעילות הספורטיבית נדחקת לשעות הלילה, אחרי שאנשים מסיימים את חובותיהם בעבודה ובמשפחה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון12/07/132035 צפיות
הרצח המתועב שבוצע בסניף בנק הפועלים בבאר שבע יכול היה להימנע, אילו היו מטפלים בכשלי האבטחה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון03/07/132263 צפיות
את הוראות הפתיחה באש, ישראלים רבים מכירים עוד מהשירות הצבאי בצה"ל, בין אם היו לוחמים או אפילו בתפקידים אחרים אשר דרשו שמירה על הבסיס או מקומות אחרים. עם זאת, ההוראות עשויות להשתנות מעט ממקום למקום וכן גם בהתאם למצבים של צפיפות קהל, אירועים וכדומה. אם כן, מה הם הנהלים המקובלים?

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון20/06/131919 צפיות
זה קורה להרבה אנשים בחיים, וסביר להניח שגם אתם מכירים את המקרים האלו – שכיחת המפתח לבית, והמתנה מחוצה לו עד שאחד מבני המשפחה מגיע עם המפתח שלו. בדיוק בגלל מקרים כאלו, וגם מתוך ניסיון ליצור פתרון אבטחה שיתמודד עם פורצים, הומצא מנעול טביעת אצבע לדלתות, המכונה מנעול ביומטרי.

מאת: אל"מ במיל. בני טלהודעות לעיתונות - כללי11/06/131228 צפיות
המצב בו אדם מוצא את עצמו מותקף ברחוב, עשוי להוביל לשיתוק עקב פחד או חרדה. שמירה על קור רוח, ושימוש באמצעים נכונים, יכולים לאפשר התגוננות טובה יותר מפני מצב של תקיפה בלתי צפויה ברחוב.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון21/05/131981 צפיות
כל חברת אבטחה יודעת שפתרון המיגון הטוב ביותר הוא אפוד המגן. תופתעו לשמוע שכיום השכפ"צים הכבדים והמסורבלים הופכים לקלים יותר, חסינים יותר ואפילו אפנתיים.

מאמרים נוספים בנושא משחקי כדור

מאת: ליאורמשחקי כדור01/01/173568 צפיות
טניס שולחן לבית שלכם, מאפשר לכם לערוך משחקים עם חברים ובני משפחה, בכל זמן שנוח לכם. שולחן של המשחק, אפשר להציב במקומות שונים בבית, כמו למשל על הגג, או במרתף, או בגינה של הבית, או במרפסת.

מאת: בן לוזמשחקי כדור02/04/152325 צפיות
בעונת 2002-2003 זכתה מכבי ת"א באליפות המדינה. בכתבה שפורסמה באתר Ynet סוקר מחזור הסיום וגם קבוצת הפועל תל אביב, בה שיחק בן לוז באותה תקופה. הפועל תל אביב סימה את העונה במקום השלישי לאחר שקבעה ניצחון של 6:1 על הפועל כפר סבא, וצמד שערים של בן לוז.

מאת: דודו דגמימשחקי כדור14/05/145191 צפיות
אוהד את ברצלונה, מעריץ את אינייסטה ומשחק בריאל מדריד – לקראת גמר ליגת האלופות, דודו דגמי עונה לכם על השאלה – מי אתה פרנסיסקו איסקו?

מאת: דודו דגמימשחקי כדור27/02/148454 צפיות
שאלת מיליון הדולר, או אם תרצו, מי מרוויח יותר – מסי או רונאלדו, מעסיקה חובבי כדורגל רבים ברחבי העולם.

מאת: דודו דגמימשחקי כדור03/11/138382 צפיות
שיאניות ההופעות במונדיאלים עד היום, ועדיין לפני מונדיאל 2014 המתקרב הן: ברזיל עם 19 הופעות, והיא גם הנבחרת היחידה שהופיעה בכל המונדיאלים מאז החל המפעל הזה.

מאת: דודו דגמימשחקי כדור12/08/131890 צפיות
מכבי תל אביב ממשיכה להתחזק לקראת העונה הקרובה. סגנית האלופה הודיעה כי הגארד-פורוורד האוסטרלי, ג'ו אינגלס, חתם לשנתיים רשמית. עבור דייויד בלאט מדובר בשחקן מכבי הראשון ממוצא אוסטרלי שהוא יאמן.

מאת: לוטונטמשחקי כדור20/05/131844 צפיות
לאחר תבוסה של 0:4 במשחק הראשון שנערך במינכן לפני שבוע, תגיע הערב ברצלונה למשחק גורלי כאשר תארח את באיירן ותקווה לנצח אותה בתוצאה של 0:5 ולעקוף אותה בדרך לשלב הגמר. ייתכן ? אפשרי ? אולי, אבל הסיכוי די קלוש. ריאל מדריד הובסה 4:1 במשחק הראשון בדורטמונד וניצחה 0:2 במדריד, אך הודחה בסיום. המשימה של ברצלונה קשה אף יותר ומצפה לה יריבה קשה מאוד ששיחקה משחק נפלא לפני שבוע במינכן וניצחה בצדק. באיירן מעוניינים להעפיל לגמר שני ברציפות ואף לנסות ולזכות בגביע אחרי שבשנה שעברה כשלו ברגע האמת מול צ'לסי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica