חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלונות יוקרה והתפתחות תחום שרותי הבוטיק בישראל

מאת: רוני מיכאלבתי מלון01/11/2011857 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד המושגים הלוהטים ביותר בתחום הצריכה בעולם כולו ובישראל בפרט הוא עסקי הבוטיק. אם בעבר בוטיק היה שם או מושג שהיה שמור לסוג מאוד מסוים ומצומצם של עסקים, הרי שהיום הביקוש הרב בקרב הישראלים לשירותים ומוצרים מעולים במיוחד, הביא לכך שניתן למצוא עסקי-בוטיק כמעט בכל תחום. יינות הבוטיק הישראליים כבר מזמן זכו לאמון החך הישראלית, ואפילו לפרסים בין לאומיים רבים, והביסו יינות מעולים מהרבה מאוד מקומות בעולם. הבוטיק, העסק האקסקלוסיבי הוא אומנם יקר, אבל השירות שהוא נותן בהחלט מצדיק את המחיר.

לא מדובר רק בסיסמא לעסק עם מעט לקוחות ומחירים יקרים

עסקי הבוטיק מתבססים על העיקרון של כמות מול איכות, במובן ההפוך מהרגיל. בדרך כלל עסקים מעדיפים להגדיל את התפוקה שלהם ולמכור יותר, לעתים גם כאשר זה בא על חשבון איכות המוצר. מאידך, ישנם עסקים אשר שמים לעצמם למטרה לתת את השירות הטוב ביותר או את המוצר הטוב ביותר. תשומת הלב הדרושה כדי להבטיח את המוצר הזה דורשת יותר זמן ומשאבים, ולכן, ניתן לייצר כמות קטנה יותר של המוצר ומחיר כל יחידה הוא גבוה יותר. כיום בישראל ניתן למצוא הרבה מאוד עסקי בוטיק, אשר הציבו לעצמם יעד וחזון של מצוינות בתחום בו הם פועלים. מלבד יקבי בוטיק ואפילו משרדי עורכי-דין בוטיק, ניתן למצוא בארץ פריחה של תחום מלונות הבוטיק.

מלונות בוטיק בצפון, וברחבי הארץ, יודעים להציע היום חוויה שונה לחלוטין מזאת שהתרגלנו אליה ואנחנו מכירים. מלון בוטיק בצפון הוא יותר מאשר מלון ששינו את שמו ואת עיצוב החדרים. מלונות יוקרה רבים בצפון הבינו כי התייר (הישראלי ובכלל) מחפש היום יותר ויותר את הנופש האקסקלוסיבי והיוקרתי. הרבה מאוד פעמים לא די לישראלי להגיע אל מלונות יוקרה והוא ידרוש דווקא את האיכות, ברמה שרק מלון בוטיק בצפון יכול להציע. ודווקא יש לא מעט מלונות בוטיק בצפון שמציעים את זה בדיוק.

מתי בפעם האחרונה ביקרתם בטבריה?

הדוגמה הטובה ביותר להתפתחות תחום מלונות הבוטיק נמצאת בעיר טבריה. בעבר, ביקור בטבריה כלל בילוי בשק שינה על חופה של הכינרת, או, אם רצינו להתםנק – מלונות בסיסיים בעיר. כיום, הולך וגדל ההיצע של מלונות יוקרה בעיר, והתחרות מבטיחה לנו שנוכל למצוא מלון בוטיק בצפון במחיר שווה לכל נפש. אז כן, ביקור בטבריה הוא כבר לא בדיוק כמו שהיה פעם.

לסיום, נדגיש כי ככל שתרבות הצריכה ממשיכה להעלות את הרף מבחינת איכות המוצרים להם מצפה הצרכן הישראלי, כך סביר כי נמצא יותר ויותר נותני שירותים או מוצרים אשר מציעים רמת גימור ושירות גבוהות הרבה יותר מכל מה שהכרנו אי פעם. הדבר נכון לא רק במה שנוגע אל מלונות בטבריה – אלא אל תחומי הבוטיק והחיים הטובים באופן כללי. התחרות בשוק הישראלי, שרק הולכת וגדלה, תבטיח לנו כי המחירים יישארו שפויים תמיד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני מיכאל

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/157021 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/152122 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלבריאות השן08/04/156086 צפיות
על פניו, רופא שיניים הוא לא מהמקצועות הנחשקים ביותר בישראל. אמנם מדובר במקצוע של רופא לכל דבר, אך משום מה ישנה מחשבה בקרב לא מעט אנשים שתפקיד רופא השיניים משמעותי פחות מתפקידם של שאר הרופאים, שכן אין הוא קובע דבר אודות חיים ומוות של כל לקוח.

מאת: רוני מיכאלאטרקציות23/03/153452 צפיות
פעמים רבות אנו רוצים לצאת מהשגרה מבלי לשבור את קופת החיסכון. ובכן נסיעה לחו"ל היא חוויה בפני עצמה, אבל כדי להעביר שבת מהנה עם החברים והמשפחה לא צריך יותר מדי. לא סתם אומרים שארץ ישראל היא "ארץ זבת חלב ודבש" יש בה מדבר מצד אחד, יערות וטבע מתפרץ בקצה השני וים מדהים לכל אורכה.

מאת: רוני מיכאלקניות 29/12/142702 צפיות
כל עסק חייב שיהיו לו לקוחות. לאחר שהעסק השיג את הלקוחות שלו, חשוב לא רק להעניק להם את מבוקשם אלא גם לשמור עליהם כך שאלו יחזרו לבצע רכישות נוספות.

מאת: רוני מיכאלאדריכלות פנים28/12/141928 צפיות
מעולם לא הייתה חשיבות לארונות כמו שיש בשנים האחרונות. האדם המודרני אוהב לצבור עוד ועוד בגדים, מותגים, חליפות, נעליים ולכל זה צריך שיהיה מספיק מקום.

מאת: רוני מיכאלאירועים וחתונות – כללי22/12/141780 צפיות
גן אירועים לחתונה הוא המקום המושלם לחגוג בו את האירוע המיוחד ביותר של החיים שלכם. החתונה היא רגע מאושר אשר אוסף אליו לא רק את הזוג המאושר אלא גם את קרובי המשפחה והחברים, כך שכולם רוצים ליהנות יחדיו במקום מיוחד ואין מקום טוב יותר מאשר גן אירועים לחתונה כדי לחגוג בו.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182027 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181396 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181482 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica