חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רישיון לרופא שיניים

מאת: רוני מיכאלבריאות השן08/04/20156089 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יחד עם זאת, יש אנשים שיוכלו לומר לכם שבעיניהם תפקידו של רופא השיניים הוא משמעותי הרבה יותר. כל כאב הכי קטן וכמובן שגם הכאב הכי גדול אותו הם מרגישים בשן, הרופאים הללו יכולים לפתור במהירות ובקלות. אך על מנת להיות רופא שיניים, יש גם להוציא רישיון לרופא שיניים. וכדי להוציא את הרישיון המבוקש, יש צורך לעבור הסמכה ארוכה ומסובכת. השלב הראשון הוא כמובן ללמוד תואר ד"ר לרפואת שיניים באחד ממוסדות הלימוד המורשים לכך, בארץ או בחו"ל. לא מעט רופאי שיניים לעתיד נוהגים לעבור את הלימודים דווקא במוסדות במדינות זרות, אך יש גם מספר לא קטן של אנשים שעושים זאת כאן בישראל. יחד עם זאת, לא חשוב היכן למדתם ולא משנה איזה מוסד לימוד בחרתם, בסופו של דבר עדיין תיאלצו לעבור מבחן הסמכה, מבחן שיעניק רישוי רופאי שיניים לכל אחד שמסיים את התואר ורוצה לעסוק בתחום.

הבחינה המדוברת נערכת באמצעות האגף לבריאות השן במשרד הבריאות וכוללת שני שלבים. השלב הראשון הוא בחינה בכתב. בחינה זו כוללת שאלות במגוון רחב של נושאים, אשר על רופא השיניים לעתיד לדעת בדיוק ולהבין לעומק. בין הנושאים המוזכרים ניתן למנות את רפואת הפה, רדיולוגיה אורלית, אלחוש מקומי ועזרה ראשונה, רפואת שיניים משקמת, חומרים דנטליים, כירורגיית פה ולסתות, חוק ואתיקה ברפואת שיניים ועוד לא מעט תחומים שללא ידע רב בהם, רישוי רופאי שיניים יהפוך לחלום רחוק. אך על מנת להוציא רישיון לרופא שיניים לא די להסתפק רק בבחינה בכתב, אלא אם כי יש גם להוסיף לכך את הבחינה המעשית, אליה לעיתים אף מצטרפת בחינה בעל פה. לאחר שהנבחן יעבור את כל המבחנים הללו, הוא יוכל לקבל את ההסמכה אליה ציפה ולהתחיל לעבוד במקצוע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני מיכאל

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/157021 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/152122 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלאטרקציות23/03/153452 צפיות
פעמים רבות אנו רוצים לצאת מהשגרה מבלי לשבור את קופת החיסכון. ובכן נסיעה לחו"ל היא חוויה בפני עצמה, אבל כדי להעביר שבת מהנה עם החברים והמשפחה לא צריך יותר מדי. לא סתם אומרים שארץ ישראל היא "ארץ זבת חלב ודבש" יש בה מדבר מצד אחד, יערות וטבע מתפרץ בקצה השני וים מדהים לכל אורכה.

מאת: רוני מיכאלקניות 29/12/142702 צפיות
כל עסק חייב שיהיו לו לקוחות. לאחר שהעסק השיג את הלקוחות שלו, חשוב לא רק להעניק להם את מבוקשם אלא גם לשמור עליהם כך שאלו יחזרו לבצע רכישות נוספות.

מאת: רוני מיכאלאדריכלות פנים28/12/141928 צפיות
מעולם לא הייתה חשיבות לארונות כמו שיש בשנים האחרונות. האדם המודרני אוהב לצבור עוד ועוד בגדים, מותגים, חליפות, נעליים ולכל זה צריך שיהיה מספיק מקום.

מאת: רוני מיכאלאירועים וחתונות – כללי22/12/141780 צפיות
גן אירועים לחתונה הוא המקום המושלם לחגוג בו את האירוע המיוחד ביותר של החיים שלכם. החתונה היא רגע מאושר אשר אוסף אליו לא רק את הזוג המאושר אלא גם את קרובי המשפחה והחברים, כך שכולם רוצים ליהנות יחדיו במקום מיוחד ואין מקום טוב יותר מאשר גן אירועים לחתונה כדי לחגוג בו.

מאת: רוני מיכאלדמוקרטיה ושלטון02/11/143147 צפיות
אחד הדברים המסקרנים ביותר הקיימים בעולמנו הם התאגדויות שונות של קבוצות המקימות מעין ארגון אליו הם בוחרים נציגים או מועצה שמחליטים לאחר מכן מי יכול להצטרף אל הארגון ועל מי להישאר בחוץ, כאשר אצל כל אחד מהארגונים הללו ישנו את הדבר המייחד שלו שמארגן אותו סביב הגרעין המרכזי.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201587 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181665 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181776 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181588 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171503 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171503 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171378 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica