חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ארון הזזה

מאת: רוני מיכאלאדריכלות פנים28/12/20141928 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מעולם לא הייתה חשיבות לארונות כמו שיש בשנים האחרונות. האדם המודרני אוהב לצבור עוד ועוד בגדים, מותגים, חליפות, נעליים ולכל זה צריך שיהיה מספיק מקום. ארונות של פעם תפסו הרבה מקום פיזי בחדר בנוסף לעובדה שהיה צריך להתחשב בדלתות שנפתחות וגוזלות מרחב עצום מתוך ומחוצה לו. גם תהליך הייצור היה הרבה יותר מורכב ומסובך ממה שקורה היום בעולם ארונות ההזזה.

נוחות וחסכון במקום

כל מי שעושה שיפוץ בבית או קונה בית ועולה נושא אחסון בגדים או פריטים אחרים, קל וברור שצריך ארון הזזה. היום הארונות מותאמים לכל הצרכים של הבית, הם מותאמים למטבחים מודרניים והם מותאמים גם לחדרי האמבטיה והכי כדאי אותם בחדרי השינה. הם קלים להרכבה, נוחים לתפעול ועמידים הרבה יותר מפני שריפה או אנשים עם ידיים שמאליות.

במקום תמונה

כשיש רעיון טוב ביד לא חולפים הימים והוא הופך לטרנד בכל העולם. כך קרה גם לארונות האחסון בבית, ברגע שזוהה הפוטנציאל שניתן לגוון ולהפוך את הארון מסתם עוד פריט רהוט לעבודת אומנות אי אפשר היה לעצור. עיצוב ארונות מודולאריים לא היה מעולם כל כך מושך עין ומלהיב. בניגוד לשנים עברו, אפשר היום לראות ארונות מודולאריים שנוחות היא שם המשחק. כיום ניתן ליצור מראה שונה ואחר למה שמוגדר ארון בגדים. הארון של היום מצליח להתמזג ברחבי הבית ומעבר להיותו מקום לאחסון הוא פשוט יוצר מראה שיקי מהמם בבית.

חומרים

רבים כיום המפעלים שמייצרים ארונות הזזה. הארונות של היום מיוצרים בטכנולוגיה חדישה באמצעות מכונות מתוחכמות שעוזרות להפיח בהם חיים. חומרי הגלם שמהם ניתן לייצר היום ארונות הרבה יותר מגוונים מבעבר כמו: זכוכיות מחוסמות, מראות, עצים מכל קשת סוגיהם, פרזולים חזקים, פטנטים לאחסון וציפויים שהם תמונות כובשות. חדר השינה מעולם לא נראה כל כך חי ויפה בזכות פריט רהוט מעוצב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני מיכאל

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/157021 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/152122 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלבריאות השן08/04/156091 צפיות
על פניו, רופא שיניים הוא לא מהמקצועות הנחשקים ביותר בישראל. אמנם מדובר במקצוע של רופא לכל דבר, אך משום מה ישנה מחשבה בקרב לא מעט אנשים שתפקיד רופא השיניים משמעותי פחות מתפקידם של שאר הרופאים, שכן אין הוא קובע דבר אודות חיים ומוות של כל לקוח.

מאת: רוני מיכאלאטרקציות23/03/153452 צפיות
פעמים רבות אנו רוצים לצאת מהשגרה מבלי לשבור את קופת החיסכון. ובכן נסיעה לחו"ל היא חוויה בפני עצמה, אבל כדי להעביר שבת מהנה עם החברים והמשפחה לא צריך יותר מדי. לא סתם אומרים שארץ ישראל היא "ארץ זבת חלב ודבש" יש בה מדבר מצד אחד, יערות וטבע מתפרץ בקצה השני וים מדהים לכל אורכה.

מאת: רוני מיכאלקניות 29/12/142703 צפיות
כל עסק חייב שיהיו לו לקוחות. לאחר שהעסק השיג את הלקוחות שלו, חשוב לא רק להעניק להם את מבוקשם אלא גם לשמור עליהם כך שאלו יחזרו לבצע רכישות נוספות.

מאת: רוני מיכאלאירועים וחתונות – כללי22/12/141781 צפיות
גן אירועים לחתונה הוא המקום המושלם לחגוג בו את האירוע המיוחד ביותר של החיים שלכם. החתונה היא רגע מאושר אשר אוסף אליו לא רק את הזוג המאושר אלא גם את קרובי המשפחה והחברים, כך שכולם רוצים ליהנות יחדיו במקום מיוחד ואין מקום טוב יותר מאשר גן אירועים לחתונה כדי לחגוג בו.

מאת: רוני מיכאלדמוקרטיה ושלטון02/11/143147 צפיות
אחד הדברים המסקרנים ביותר הקיימים בעולמנו הם התאגדויות שונות של קבוצות המקימות מעין ארגון אליו הם בוחרים נציגים או מועצה שמחליטים לאחר מכן מי יכול להצטרף אל הארגון ועל מי להישאר בחוץ, כאשר אצל כל אחד מהארגונים הללו ישנו את הדבר המייחד שלו שמארגן אותו סביב הגרעין המרכזי.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181673 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171943 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172099 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161926 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164607 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161831 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151915 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica