חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיול ליפן, טיול לרוסיה, טיול לפולין – הכיף שבטיול לא שגרתי!

מאת: רוני מיכאלטיולים בחו"ל01/11/2011890 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עובדה ידועה היא שישראלים מטיילים הרבה מאוד. זאת מסורת שמתחילה בטיולים בתוך הארץ וממשיכה בטיולים של אחרי צבא, ובכלל. שמם של הישראלים יצא לפניהם בעולם כולו כמטיילים הצובאים על (כמעט) כל אתר שיש בעולם כולו ובעיקר ב"מסלולים" המוכרים לכולם במזרח, בנפאל או בדרום אמריקה.. חלקנו אוהבים את המקומות האתגריים, את המסלולים המאתגרים בהרים, טרקים שנמשכים ימים בכל פעם, ספורט אתגרי, אחרים מעדיפים את הטיולים היותר ממוסדים, בין אם להכיר מקומות או לדלג בין מוזיאונים לאתרים מיוחדים או היסטוריים. יש מי מאיתנו המכירים את המקומות הרחוקים של העולם; אלא שככל שהכפר הגלובלי מתפתח, כך העולם הופך מוכר לכולם. מי שרוצה להגיע למקומות מיוחדים היום - בימים בהם לאוס וקמבודיה הופכות להיות יעדים פופולאריים עבור מטיילים ישראלים, ושאפילו ביעדים כמו הודו ואחרים ישנם סוחרים שכבר מדברים עברית ממש - צריך לחשוב מחוץ לקופסא.

טיול ליפן – שילוב של מזרח ומערב

בחירה באפשרות כמו טיול ליפן תאפשר לכם להיחשף לעולם שונה לחלוטין: מרחוק טיול ליפן יכול להיראות כמו טיול לעוד מטרופולין גדול בעולם, אלא שהתרבות והאנשים הופכים את החוויה למשהו שונה לגמרי. בכלל, אסיה היא יבשת מיוחדת שמעט מאוד מאיתנו באמת מכירים אותה לעומק, אבל גם בתוך הנוף האסייתי טיול ביפן על שלל הגוונים והמסורות שלה, הוא חוויה מיוחדת בפני עצמה. הערים הגדולות ביפן הן מהמודרניות ביותר בעולם. תוחלת החיים ביפן היא בין הארוכות בעולם כולו, ועדיין, יפן מצליחה לשמור על איזון בין המסורות והאופי המיוחד של המדינה. החוויה היפנית עשירה, שונה וייחודית – והכל בהישג יד.

טיול לרוסיה – המדינה הגדולה בעולם

טיול לרוסיה, המדינה הגדולה ביותר בעולם, יכול להציע לכם ביקור באחת הבירות המודרניות, היפות והקוסמופוליטיות ביותר שתוכלו למצוא בעולם. מוסקווה היא עיר מדהימה המציעה שילוב בין טעמים, אנשים חמים, מועדונים וחיי לילה, אתרים היסטוריים וכמובן גם הסגנון הייחודי והמיוחד שלה, שאין שני לו בעולם כולו. אכן, רוסיה היא לא האפשרות הראשונה שעולה לראש כאשר חושבים על אתר לטיול, אפילו טיול לא שגרתי, אבל בעזרת סוכנות הנסיעות הנכונה, אתם יכולים להכיר את רוסיה כפי שמעולם לא חשבתם שאפשר.

טיול לפולין – הקסם של מזרח אירופה

אמת, טיול לפולין הפך להיות מסורת בישראל – אבל מכיוון מאוד מסוים. שיירות ארוכות של בתי ספר מגיעות מדי שנה אל פולין בהקשר שונה לחלוטין – חשוב ומיוחד בפני עצמו – אלא שדווקא טיול לפולין יכול להציע חוויות מדהימות נוסף על אלה ההיסטוריות. פולין היא מדינה אירופאית קלאסית על כל המשתמע. טיול בפולין ייתן לכם לטעום את אירופה הפחות מוכרת; אירופה המזרחית. אכן, יש בה הכל – החל בקראקוב ועד לקטוביץ' וורשה, מלבד ההקשרים היהודיים וההיסטוריים, יש לערים האלה להציע חוויה מדהימה וייחודי שלא תמצאו בשום מקום אחר בעולם – חוויה ייחודית ולא שגרתית. כל שעליכם לעשות הוא לחפש את חברות הנסיעות המציעות את החבילות הייחודיות האלה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני מיכאל

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/157019 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/152120 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלבריאות השן08/04/156052 צפיות
על פניו, רופא שיניים הוא לא מהמקצועות הנחשקים ביותר בישראל. אמנם מדובר במקצוע של רופא לכל דבר, אך משום מה ישנה מחשבה בקרב לא מעט אנשים שתפקיד רופא השיניים משמעותי פחות מתפקידם של שאר הרופאים, שכן אין הוא קובע דבר אודות חיים ומוות של כל לקוח.

מאת: רוני מיכאלאטרקציות23/03/153450 צפיות
פעמים רבות אנו רוצים לצאת מהשגרה מבלי לשבור את קופת החיסכון. ובכן נסיעה לחו"ל היא חוויה בפני עצמה, אבל כדי להעביר שבת מהנה עם החברים והמשפחה לא צריך יותר מדי. לא סתם אומרים שארץ ישראל היא "ארץ זבת חלב ודבש" יש בה מדבר מצד אחד, יערות וטבע מתפרץ בקצה השני וים מדהים לכל אורכה.

מאת: רוני מיכאלקניות 29/12/142699 צפיות
כל עסק חייב שיהיו לו לקוחות. לאחר שהעסק השיג את הלקוחות שלו, חשוב לא רק להעניק להם את מבוקשם אלא גם לשמור עליהם כך שאלו יחזרו לבצע רכישות נוספות.

מאת: רוני מיכאלאדריכלות פנים28/12/141925 צפיות
מעולם לא הייתה חשיבות לארונות כמו שיש בשנים האחרונות. האדם המודרני אוהב לצבור עוד ועוד בגדים, מותגים, חליפות, נעליים ולכל זה צריך שיהיה מספיק מקום.

מאת: רוני מיכאלאירועים וחתונות – כללי22/12/141778 צפיות
גן אירועים לחתונה הוא המקום המושלם לחגוג בו את האירוע המיוחד ביותר של החיים שלכם. החתונה היא רגע מאושר אשר אוסף אליו לא רק את הזוג המאושר אלא גם את קרובי המשפחה והחברים, כך שכולם רוצים ליהנות יחדיו במקום מיוחד ואין מקום טוב יותר מאשר גן אירועים לחתונה כדי לחגוג בו.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196481 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181425 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171408 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica