חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסיבת יום הולדת בנתניה

מאת: יעקב אקבולוטימי הולדת02/11/2011766 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפים לארגון אירוע מהחלומות- הפנטזיה של כולנו היא אירוע שלא יפסיקו לדבר, אך מה בכלל אנשים זוכרים מארוע? השמלה, יחודיות התפריט, השירים, וכמובן את העיצוב. יש מצב שתופתעו מהתוצאות, אבל למרבית האנשים אותם קריטריונים חשובים, וכמובן על המורכבים נשים דגש מיוחד.

בוחרים מיקום לאירוע


מקום האירוע שתבחרו אמור לשקף אתכם ואת הקריטריונים שחשובים לכם. וילה בכוכב יאיר תרמוז על אקסקולוסיביות, חתונת בריכה תקרין אופי שובב, אולם או גן אירועים יפיפה יעיד על מעמדכם בחברה בעוד אולם ארועים אינטימי ישקף חמימות.

זכרו שהכי קל לחלום על אירוע מלכותי ויוקרתי, אך קורה לפעמים אחרי התחלת התכנון נופל האסימון והם קולטים שלצערם זה לאמה שלמעשה הם רצו. לפני שאתם מזמינים אולם אירועים שקלו אם אומנם האולם הזה אכן מתאים .

מה אוכלים?

נגמרה ההתעסקות עם אולם אירועים בנתניה? בביטחון חד משמעי אחד המרכיבים שחייבים להתייחס אליהם ברצינות זה האוכל שיוגש. לחלקכם זה אולי ישמע קצת יומרני, אך מרבית האורחים משתוקקים מאוד ליהנות וההנאה המרכזית היא המנות שיוגשו באירוע.

טרם ההחלטה הסופית על תפריט תבדקו טוב טוב מיהם האנשים שיהיו הנתח בעל המשמעות הגדולה ביותר בשמחה שלכם. במידה ומדובר באורחים המהמעמד הממוצע, חובבי האוכל הביתי, אז כנראה כדי שתלכו עלמנות יותר עממיות. אם קורה ומדוברבאנשים צעירים מדור 2010 כדאי לשקול אוכל גורמה, אם זאת בכלל מסיבת צעירים ורוב האורחים יהיו בה נערות ונערים אז נכון ללכת על אוכל פשוט המכיל עוגות, הרבה קינוחים ועוד.

חשוב שתזכרו כי קשה לרצות את כל האנשים, אי לזאת כדאי לגוון עם אוכל מורכב ופשוט, ייחודי ופופולארי. כך יש סיכוי שיהיו לאורחים יותר אופציות לבחור מתוכן. לסיכומו של דבר, עדיף תמיד שיהיו מגוון אלטרנטיבות מאשר כמה מנותיחידות.

עיצוב האולם

הואיל ויש לכם זמן פנויוזה עקרוני מבחינתכםליצור תחושת וואו אצל האנשים בארוע, תחלמו על רעיון מקורי, משהו מיוחד ובייחוד משהו שנראה לכם שחשוב שרוב האורחים יבינו. בדומה לבחירת מקום האירוע, גם העיצוב הוא מרכזי לרוב האנשים.

בנושא העיצוב לחלוטיןאין סוף לרעיונות ; אפשר ליצור הכל, או, למשל, להדגיש רק דברים ספציפיים; צבעי האירוע (חתונה בכתום, הדגשת רק צבע אחד), אביזרים (ציפורים,חול ים) סידורי פרחים וכו', רק תתנו לעצמכם להפליג בדמיון. לא אחת קורה שחגיגה פרטית הופך להיות גםהארוע של המשפחה, לכןברגיש בנושא רגיש זה, זה מקומכם להביא את עצמכם לידי ביטוי.

החלטתם לגבי אולמות באזור השרון?

הכי פשוט זהלנסות לרצות את ההורים, אך זכרו תמיד שבסופו של דבר זה היום החשוב שלכם. אם יש דבר שאין אופציה שאתם להתפשר עליו אף שהוא לפעמים, מפריע לאחרים,אל תוותרו. תסבירו לבני המשפחהבעדינות שעם כל הכבוד הקביעה שלכם. הקשיבו ללבכם ובחרו במשהו שהכי מקרין על אישיותכם.

אם אתם מתים למצוא מידע נוסף על נושא זה קראו עוד, ושתהיה קריאה נעימה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב אקבולוט

מאת: יעקב אקבולוטטיולים בחו"ל19/08/121172 צפיות
הרווח שלך מעבודה במדינה אחרת הוא שגם קיבלת טיול ארוך ומספק. אין פה ויכוח, העבודה מאוד פיסית והימים ארוכים ומעיקים, אולם, אתה חופשי בסופ"ש, סופג תרבויות שונות וחווה הרפתקות במקום זר לתקופה מסויימת.

מאת: יעקב אקבולוטתקליטנים19/08/121105 צפיות
מעבר להחלטה על המקום, שללא ספק היא מרכזית וחשובה, מומלץ לחשוב בנוסף על המנות שיוגשו שיהיו במשתה. גם אם זה בחתונת כסף או בכלל במסיבת סיום חטיבה, חלקים אלו הם בגדר חובה ואי לזאת, כדאי לחשוב עליהם לעומק.

מאת: יעקב אקבולוטאחסון אתרים16/08/121266 צפיות
באינטרנט ניתן למצוא לא מעט טכנולוגיות נפרדות, דפי אינטרנט נבנים באופן שונה ולא כל סוג שרת מתאים לאחסן את האתר שברשותכם. יש צורך לברר בטרם עת אם השרתים של החברה מתאימים לאתרכם.

מאת: יעקב אקבולוטהריון ולידה16/08/121142 צפיות
כל תחום הקטנטנים מלא בלא מעט מונחים שכנראה לא הכרנו עד לשלב ההריון. החל מהמוצצים לתינוק וכלה במשחקים המיוחדים ובמיטות שילוו את הילד לאורך שנות ההתפתחות. מהסיבה הזאת כשתהיו הורים חשוב לרכוש לא מעט רהיטים ואביזרים לביתכם.

מאת: יעקב אקבולוטאירועים וחתונות – כללי16/08/121201 צפיות
המיקום שתבחרו מיועד לשקף את בעלי השמחה ואת הקריטריונים שחשובים לכם. וילה בכוכב יאיר תשקף אקסקולוסיביות, חתונה על הים תעיד על ילדותיות מבורכת, אולם חגיגי ירמוז על עושרכם בעוד שגן או אולם אינטימי ישקף חמימות.

מאת: יעקב אקבולוטבגרויות16/08/121238 צפיות
ככל שיותר זמן עובר לאחר סיום התיכון - ככה תתקשו יותר להשלים בגרויות. זה למה, שווה לפתוח בתהליך בשלב מוקדם. יש הרבה מוסדות שתוכלו להירשם אליהם. עוד מידע על מוסדות אלו אפשר למצוא ללא בעיה באינטרנט. היה ואתם חיילי סדיר, קבע, או אם השתחררתם לאחרונה, ניתן לקבל הטבות והנחות מסויימות על קורסי השלמת בגרות.

מאת: יעקב אקבולוטהדברה08/08/121150 צפיות
מצאתם לשלשת יונים? כשיש בסביבה ריבוי יונים, אין צורך לעשות שימוש בחומרים רעילים. היום קיימות כל מיני שיטות שמרחיקות יונים בלי לפגוע בהן. כמו מה? רשתות מיוחדות ודיסקים תלויים.

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181773 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181422 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181756 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181702 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181439 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181494 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181382 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica