חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיחשוב ענן ברמה גבוהה

מאת: יעקב אקבולוטאחסון אתרים16/08/20121268 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחסון אתרים באינטרנט - כל המידע

בהנחה ובניתם פורטל אינטרנט, בחרתם לו עיצוב, הכנסתם אליו טקסטים מושקעים והשקעתם בו כסף וזמן רב - יש צורך לבחון סוגיית האחסון. כל פורטל ברשת, אישי או מסחרי, עליו להיות מאוחסן על שרת מיוחד. שרת זה זהו מחשב על שלא כמחשב פרטי שמאפשר גיבוי של מס' רב מאוד של קבצים צריכים מידע נוסף? הכנסו לכאן.

מציאת ספק שירותי ענן זהו לא עניין פעוט, לא כל חברה שמספקת אחסון תהיה טובה לכם, בגלל זה חשוב מאוד להכיר כמה פרמטרים -

סוג השרתים - באינטרנט ניתן למצוא לא מעט טכנולוגיות נפרדות, דפי אינטרנט נבנים באופן שונה ולא כל סוג שרת מתאים לאחסן את האתר שברשותכם. יש צורך לברר בטרם עת אם השרתים של החברה מתאימים לאתרכם.

האם זו חברה רצינית? - שרת ששובק חיים גורם ללא מעט נזק לאתר, על אחת כמה וכמה אם זהו פורטל מקצועי. בכל שניה בה אתר האינטרנט אינו באוויר בשבילכם זה הפסד כספי רציני. אתם צריכים חברה עם מוניטין מצוין, כזאת שיכולה לתחזק את שרתיה ולהתמודד היטב עם תקלות אם התרחשו.

חבילה - איזה גודל חבילה כדאי לכם לרכוש? כמה זה יעלה לכם? כמו בכל עסקה, מאוד חשוב לבדוק מהי התמורה שאתם מקבלים עבור המחיר. צריך לשים לב לנפח של חבילת האחסון וקצב תעבורת הנתונים.

שרת בחו"ל או בארץ - מי שרק רוצה למצוא סטרימינג זול, אולי ימצא את עצמו רוכש שרת בדרום אמריקה. שרתי אחסון אלה עובדים לאט יותר, הקצב של העברת המידע עלול להיות איטי בצורה מרגיזה ובמקרה של בעיה - לא בטוח שיהיה למי לפנות.

והחלק החשוב ביותר - בדקו עם החברה שמבצעים גיבוי מלא של המידע ששמים על השרת, העניין הזה יכול לחסוך מכם לא מעט עוגמת נפש.

אז מה עושים עכשיו?

רק אחרי שבחנתם את הנושאים הללו, תוכלו להשוות בין מספר הצעות. ככלות הכל, אתם תרצו לדעת שהנכם מקבלים שירות טוב שיבטיח לאתרכם מקסימום יציבות.

בעזרת האינפורמציה פה מציאת חברת אחסון לפורטל שלכם לא אמורה להיות עבודה קשה, שיהיה המון בהצלחה!
 



תגיות המאמר: מיחשוב ענן, סטרימינג


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב אקבולוט

מאת: יעקב אקבולוטטיולים בחו"ל19/08/121174 צפיות
הרווח שלך מעבודה במדינה אחרת הוא שגם קיבלת טיול ארוך ומספק. אין פה ויכוח, העבודה מאוד פיסית והימים ארוכים ומעיקים, אולם, אתה חופשי בסופ"ש, סופג תרבויות שונות וחווה הרפתקות במקום זר לתקופה מסויימת.

מאת: יעקב אקבולוטתקליטנים19/08/121108 צפיות
מעבר להחלטה על המקום, שללא ספק היא מרכזית וחשובה, מומלץ לחשוב בנוסף על המנות שיוגשו שיהיו במשתה. גם אם זה בחתונת כסף או בכלל במסיבת סיום חטיבה, חלקים אלו הם בגדר חובה ואי לזאת, כדאי לחשוב עליהם לעומק.

מאת: יעקב אקבולוטהריון ולידה16/08/121143 צפיות
כל תחום הקטנטנים מלא בלא מעט מונחים שכנראה לא הכרנו עד לשלב ההריון. החל מהמוצצים לתינוק וכלה במשחקים המיוחדים ובמיטות שילוו את הילד לאורך שנות ההתפתחות. מהסיבה הזאת כשתהיו הורים חשוב לרכוש לא מעט רהיטים ואביזרים לביתכם.

מאת: יעקב אקבולוטאירועים וחתונות – כללי16/08/121203 צפיות
המיקום שתבחרו מיועד לשקף את בעלי השמחה ואת הקריטריונים שחשובים לכם. וילה בכוכב יאיר תשקף אקסקולוסיביות, חתונה על הים תעיד על ילדותיות מבורכת, אולם חגיגי ירמוז על עושרכם בעוד שגן או אולם אינטימי ישקף חמימות.

מאת: יעקב אקבולוטבגרויות16/08/121243 צפיות
ככל שיותר זמן עובר לאחר סיום התיכון - ככה תתקשו יותר להשלים בגרויות. זה למה, שווה לפתוח בתהליך בשלב מוקדם. יש הרבה מוסדות שתוכלו להירשם אליהם. עוד מידע על מוסדות אלו אפשר למצוא ללא בעיה באינטרנט. היה ואתם חיילי סדיר, קבע, או אם השתחררתם לאחרונה, ניתן לקבל הטבות והנחות מסויימות על קורסי השלמת בגרות.

מאת: יעקב אקבולוטהדברה08/08/121151 צפיות
מצאתם לשלשת יונים? כשיש בסביבה ריבוי יונים, אין צורך לעשות שימוש בחומרים רעילים. היום קיימות כל מיני שיטות שמרחיקות יונים בלי לפגוע בהן. כמו מה? רשתות מיוחדות ודיסקים תלויים.

מאת: יעקב אקבולוטניתוחים פלסטיים08/08/12986 צפיות
זה לא מוכרח להיות מקרה מסכן חיים, אם אינכם מרגישים בטוחים בגוף שלכם, יש מה לעשות. מתיחת פנים, הלבנת שיניים - ובסך הכל מדובר על כמה דוגמאות חמות מהתחום של הרפואה והאסתטיקה.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173518 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176213 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163116 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153119 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152643 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152827 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152549 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica