חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוח פלסטי לפנייך?

ניתוח פלסטי לפנייך?

ניתוח פלסטי הוא הליך כירורגי הנערך ע"י רופא מנתח מוסמך הבא לשנות או לתקן איבר או חלק מאיבר בגופנו. לרוב ניתוח פלסטי נערך מסיבה אסתטית בלבד למרות שקיימים ניתוחים פלסטיים הנערכים גם מסיבות רפואיות כמו ניתוחי אף

ניתוחים פלסטיים מאד חשובים ליצירת מראה טוב יותר ומשפיעים באופן ישיר על בטחון העצמי של המטופל ועל שביעות רצונו מהמראה החדש כתוצאה מהניתוח.

ניתוחים פלסטיים הפכו לנפוצים מאוד בשנים האחרונות מכמה סיבות:

האחת היא שבשל הביקוש הרב ומספר הניתוחים המבוצעים שהולך וגדל הרופאים הולכים ומתמקצעים יותר ויותר. מומחיותם גוברת מניתוח לניתוח מה שעושה אותו לפשוט יותר וקל והכי חשוב אטרקטיבי בעיני רבים.

הסיבה השנייה היא משום הטכנולוגיה והמכשור הרפואי שהולך ומשתכלל עם השנים ומשפיעים באופן ישיר על ביצוע הניתוח ואפילו ההרדמה.

כיום, חומרי ההרדמה פשוטים יותר ובטוחים יותר מבעבר ורופאים נוטים להשתמש הרבה יותר בהרדמה מקומית על פני הרדמה כללית.

הסיבה השלישית היא שעם התפתחות שיטות הניתוח והאמצעים שעומדים לרשות המנתח הניתוח הפלסטי הפך ליותר פשוט ועם פחות סיכונים ותופעות לוואי כמו במקרה של מתיחת פנים .

מאחר והניתוחים הפכו לקלים ופשוטים יותר, וטומנים בחובם פחות סכנות ופחות תופעות לוואי הם הפכו לקוסמים במיוחד בקרב הציבור כולו בארץ ובעולם.

המנתחים הפלסטיים מלווים כל מטופל מתחילת התהליך ועד סופו ועוזרים לו לעבור את תקופת ההחלמה בבטחה וללא דאגות.

אבל חשוב לזכור- הליך רפואי כמו ניתוח פלסטי עדיין יכול לכלול סיכון או סיכוי לסיבוך המצב הרפואי שלאחריו. גם אם מדובר בהליך פשוט כמו העלמת קמטים יש להקפיד לבחור בצורה מדויקת ומושכלת את המנתח הפלסטי שיעשה עבורכם את הניתוח וישיג את התוצאה המיוחלת. חשוב להיות בידיים טובות ואמינות ולבדוק את המוניטין שעומד מאחורי המנתח. יש לברר המלצות לגבי המנתח ואפילו לדבר עם מנותחים לגבי מהלך הניתוח וגישת המנתח- מה שיכול לסייע היטב להפיג את החששות הן ממהלך הניתוח והן מהמנתח עצמו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמירה גולן

מאת: אמירה גולןנשירת שיער12/05/13897 צפיות
אם גם אתה סובל משיער דליל ומתחיל להתקרח ומזלך לא שפר עליך כדאי שתמשיך לקרוא את השורות הבאות על מנת שהבעיה שלך תבוא אל קיצה כמה שיותר מהר. מראה שיר בריא ושופע הנה פונקציה של מרכיב גנטי מובהק. אם גם אתה קיבלת מרכיב גנטי ובו קיימת התקרחות בגיל צעיר באופן יחסי, אין טען להשלים עם רוע הגזירה מאחר ולרפואה המודרנית ובפרט לרפואה האסתטית יש הרבה פתרונות מקובלים, בטוחים ויעילים עבורך בדיוק כפי שניתוחים פלסטיים הנם פתרונות מקובלים לשיפור המראה האסתטי ולפתרון הבעיה האסתטית ממנה אתם סובלים.

מאת: אמירה גולןנשירת שיער03/04/13924 צפיות
מראה שיער בריא, מבריק ומלא הוא משאת נפשם של גברים רבים. זהו סמל למראה צעיר ואטרקטיבי ואילו התקרחות ושיער דליל משויך יותר עם בני הגיל המבוגר יותר. אף על פי שנהוג לחשוב שהתקרחות היא תופעה הפוגעת באנשים מבוגרים יותר, בפועל אנו רואים שרבים מהגברים וגם מהנשים סובלים מתופעה של שיער דליל או התקרחות משמעותית הנובעת מגורמים גנטיים או מגורמים הורמונליים.

מאת: אמירה גולןביטוח רכב18/03/131021 צפיות
מערכת מיזוג אוויר לרכב שהיא תקינה ופועלת כראוי אינה נחשבת למותרות בארצנו החמה. הימים החמים אינם מותירים לנו, הנהגים, שום ברירה אלא לנסוע ברכב ממוזג כראוי המספק את הטמפרטורה הנעימה והנוחה לנסיעה. ידוע כי חום ולחות משרים אי נעימות ועל אחת כמה וכמה כאשר אנו נמצאים בתוך רכב המתחמם במהירות גם כאשר חנה בצל למשך חצי שעה ביום חם במיוח

מאת: אמירה גולןעיצוב03/03/13925 צפיות
ידוע כי כל שיפוץ או תוספת של חדר מגדילה את ערכו של הנכס אך כאשר עושים שימוש בשירותיהם של מעצבי פנים והתהליך כולו מפוקח ומבוצע במקצועיות וביצירתיות ובסטנדרטים גבוהים של גימור לצד סגנון עשיר, התרומה היא כפולה ומכופלת. ככל שההשקעה הכספית תהיה גדולה יותר כך התמורה הכלכלית תניב יותר פירות וערך הדירה יעלה בהדרגה.

מאת: אמירה גולןעסקים - כללי20/02/13947 צפיות
חשוב לבחור ריהוט משרדי פונקציונאלי במידה רבה ככל האפשר שיהיה חלק ניכר מכל סביבת עבודה איכותית וטובה. לקוחות הנכנסים בשערי בית העסק ומתרשמים מריהוט משרדי מעוצב ויוקרתי ירגישו כי הגיעו למקום הנכון בו יקבלו שירות אמין ואחראי. אם נשווה את הרושם שנקבל במידה ונראה במשרד ריהוט משרדי מיושן ומרופט הרי שנבין שמדובר בעסק לא מצליח שהכדאיות לעשות עמו עסקים נמוכה ביותר.

מאת: אמירה גולןחתונות30/12/12951 צפיות
הבדים מהם מורכבת שמלת כלה משפיעה במיוחד הן על המראה הכולל והן על התחושה של הכלה כאשר היא לובשת אותה. הבדים של שמלות כלה צריכים להקנות לכלה נוחות מרבית עם כל תנועה שלה ולא להכביד או ליצור מראה מוגזם וכבד מידי.

מאת: אמירה גולןהפקות אירועים27/12/12873 צפיות
בעודכם עומדים בפני ארגון ותכנון של אירוע חשוב בחייכם, בין אם מדובר באירוע פרטי כמו חתונה ובין אם מדובר באירוע עסקי כמו כנס לעובדים או יום עיון, הנכם נדרשים לבחור מבין מקומות רבים את המקום האידיאלי לאירוח האירוע שלכם. רוב רובם של המקומות מציעים סטנדרטים גבוהים לאירוח לצד מתן שירות מקצועי ואדיב במקום יוקרתי ומפואר. כן, אלו תוצאותיה היפות של התחרות הגוברת בתחום השירותים לאירועים שהובילו למהפכיה של ממש בכל הנוגע לאירוח יוקרתי ללא פשרות. אבל הסוד הוא לבחור נכון היכן לערוך את האירוע ולהתאים ככל האפשר

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161777 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161670 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161775 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161613 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152270 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151773 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152301 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica