חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פלאי הטכנולוגיה בשעות הפנאי שלנו

מאת: אמירה גולןמשחקי מחשב09/11/20118926 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פלאי הטכנולוגיה בשעות הפנאי שלנו

אם ניזכר בשעות הפנאי שלנו בתור ילדים לעומת שעות הפנאי של ילדינו כיום, נבחין בשוני המשמעותי שנובע מהתפתחות הטכנולוגיה. אם בעבר שעות הפנאי התבססו בעיקר על משחקי חצר הדורשים פעילות פיזית מתונה והתרוצצות עם חברים הרי שילדינו היום מעבירים את שעות הפנאי הרבה יותר בבית מאשר בחוץ. והכל הודות לפלאים הטכנולוגיים שיש כיום: מכשירים סלולאריים חכמים הכוללים עשרות משחקים, מחשב משוכלל, רשת האינטרנט המעניינת וכמובן קונסולות המשחקים.

בוודאי יצא לכם להבחין במספר ילדים או אפילו בילד אחד ה"דבוק" למסך הטלוויזיה ומשחק מולה או מול חבריו בשלל משחקי תלת מימד בעלי גרפיקה משוכללת במיוחד. מה שמאפשר זאת הוא קונסולת משחקים- מכשיר נייד המתחבר למסך ומכיל עשרות משחקים להנאת המשתמש או המשתמשים.

המשחקים הווירטואליים כבשו את העולם ומושגים כמו קונסולה או wii הם כבר כמעט נחלת הכלל.

הקונסולה הנפוצה כיום היא  מחברת נינטנדו ונקראת-WIIהייחודיות שלה שהיא מבוססת על תנועות יד המשתמש שנקלטות ע"י שלט. שלט זה מחובר למפרק היד ונקרא WiiMote לשלט זה ניתן לחבר אמצעים נוספים שימחישו את המשחק ויגרמו הנאה רבה עוד יותר כמו מחבט טניס, מקל סנוקר או אפילו אקדח.

קונסולת Wii היא וותיקה, נמצאת כבר קרוב ל 7 שנים בשוק ולה משתמשים רבים בארץ ובעולם ועכשיו היא זוכה לתהילה רבה בעקבות הביקוש.  השלט  הייחודי שלה מאפשר לשחקנים  ע"י חיישני מרחב ותנועה שבו לשחק במשחקי תלת מימד ממש  כמו הם נמצאים בתוך המרחב בו מתרחש המשחק עצמו. השלט יכול לשמש שלט כפתורים רגיל וגם כמצביע אופטי באמצעות התקשורת אינפרא אדום.

מה עוד ניתן למצוא בעולם הקונסולות?

psp -  מכשיר שלא מאפשר רק לשחק אלא לצפות בווידיאו ולשחק מול שחקנים נוספים בעלי אותו מכשיר הנמצאים באזור שלך- דבר הגורם להעצמת חוויית המשחק בצורה יוצאת דופן והכל מבלי לצאת מהבית.

בנוסף יש את קונסולת המשחקים המתקדמת ביותר הנקראת Xbox 360

השלט החדש של ה-360 xbox הוא שלט אלחוטי לגמרי.  יש בקונסולה זו  חיבורי USB, לחיבורי הרחבות בהמשך ואפשרות טעינת השלט. מה שמאפיין אותה לעומת קונסולות אחרות הוא המעבד החזק שלה והמעבד הגרפי התורם ליצירת גרפיקה מושלמת.

 



תגיות המאמר: wii, psp, xbox360


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמירה גולן

מאת: אמירה גולןנשירת שיער12/05/13898 צפיות
אם גם אתה סובל משיער דליל ומתחיל להתקרח ומזלך לא שפר עליך כדאי שתמשיך לקרוא את השורות הבאות על מנת שהבעיה שלך תבוא אל קיצה כמה שיותר מהר. מראה שיר בריא ושופע הנה פונקציה של מרכיב גנטי מובהק. אם גם אתה קיבלת מרכיב גנטי ובו קיימת התקרחות בגיל צעיר באופן יחסי, אין טען להשלים עם רוע הגזירה מאחר ולרפואה המודרנית ובפרט לרפואה האסתטית יש הרבה פתרונות מקובלים, בטוחים ויעילים עבורך בדיוק כפי שניתוחים פלסטיים הנם פתרונות מקובלים לשיפור המראה האסתטי ולפתרון הבעיה האסתטית ממנה אתם סובלים.

מאת: אמירה גולןנשירת שיער03/04/13927 צפיות
מראה שיער בריא, מבריק ומלא הוא משאת נפשם של גברים רבים. זהו סמל למראה צעיר ואטרקטיבי ואילו התקרחות ושיער דליל משויך יותר עם בני הגיל המבוגר יותר. אף על פי שנהוג לחשוב שהתקרחות היא תופעה הפוגעת באנשים מבוגרים יותר, בפועל אנו רואים שרבים מהגברים וגם מהנשים סובלים מתופעה של שיער דליל או התקרחות משמעותית הנובעת מגורמים גנטיים או מגורמים הורמונליים.

מאת: אמירה גולןביטוח רכב18/03/131022 צפיות
מערכת מיזוג אוויר לרכב שהיא תקינה ופועלת כראוי אינה נחשבת למותרות בארצנו החמה. הימים החמים אינם מותירים לנו, הנהגים, שום ברירה אלא לנסוע ברכב ממוזג כראוי המספק את הטמפרטורה הנעימה והנוחה לנסיעה. ידוע כי חום ולחות משרים אי נעימות ועל אחת כמה וכמה כאשר אנו נמצאים בתוך רכב המתחמם במהירות גם כאשר חנה בצל למשך חצי שעה ביום חם במיוח

מאת: אמירה גולןעיצוב03/03/13927 צפיות
ידוע כי כל שיפוץ או תוספת של חדר מגדילה את ערכו של הנכס אך כאשר עושים שימוש בשירותיהם של מעצבי פנים והתהליך כולו מפוקח ומבוצע במקצועיות וביצירתיות ובסטנדרטים גבוהים של גימור לצד סגנון עשיר, התרומה היא כפולה ומכופלת. ככל שההשקעה הכספית תהיה גדולה יותר כך התמורה הכלכלית תניב יותר פירות וערך הדירה יעלה בהדרגה.

מאת: אמירה גולןעסקים - כללי20/02/13949 צפיות
חשוב לבחור ריהוט משרדי פונקציונאלי במידה רבה ככל האפשר שיהיה חלק ניכר מכל סביבת עבודה איכותית וטובה. לקוחות הנכנסים בשערי בית העסק ומתרשמים מריהוט משרדי מעוצב ויוקרתי ירגישו כי הגיעו למקום הנכון בו יקבלו שירות אמין ואחראי. אם נשווה את הרושם שנקבל במידה ונראה במשרד ריהוט משרדי מיושן ומרופט הרי שנבין שמדובר בעסק לא מצליח שהכדאיות לעשות עמו עסקים נמוכה ביותר.

מאת: אמירה גולןחתונות30/12/12954 צפיות
הבדים מהם מורכבת שמלת כלה משפיעה במיוחד הן על המראה הכולל והן על התחושה של הכלה כאשר היא לובשת אותה. הבדים של שמלות כלה צריכים להקנות לכלה נוחות מרבית עם כל תנועה שלה ולא להכביד או ליצור מראה מוגזם וכבד מידי.

מאת: אמירה גולןהפקות אירועים27/12/12876 צפיות
בעודכם עומדים בפני ארגון ותכנון של אירוע חשוב בחייכם, בין אם מדובר באירוע פרטי כמו חתונה ובין אם מדובר באירוע עסקי כמו כנס לעובדים או יום עיון, הנכם נדרשים לבחור מבין מקומות רבים את המקום האידיאלי לאירוח האירוע שלכם. רוב רובם של המקומות מציעים סטנדרטים גבוהים לאירוח לצד מתן שירות מקצועי ואדיב במקום יוקרתי ומפואר. כן, אלו תוצאותיה היפות של התחרות הגוברת בתחום השירותים לאירועים שהובילו למהפכיה של ממש בכל הנוגע לאירוח יוקרתי ללא פשרות. אבל הסוד הוא לבחור נכון היכן לערוך את האירוע ולהתאים ככל האפשר

מאמרים נוספים בנושא משחקי מחשב

מאת: דודי שמשמשחקי מחשב22/12/139287 צפיות
מה כבר הכרנו לפני עידן הפוקימון? הכרנו סדרות כגון שאלתיאל קוואק, המומינים, טאזמניה, הפנתר הורוד, הלב ועוד מגוון סדרות אנימציה מוכרות וידועות. אך אי שם בתחילת שנות ה-2,000 הוציאה חברת נינטדו (יצרנית המשחק מריו המפורסם), את הסדרה שלפוקימון לישראל, כבר בתחילתו של עידן הפוקימון ניתן היה לזהות מאות אלפי מעריצי פוקימון , לאו דווקא מגילאים נמוכים.

מאת: shmolikמשחקי מחשב08/07/132243 צפיות
איך ניתן לגרום לילד שלכם לפתח את הקואורדינציה על ידי משחקים פשוטים ברשת? בואו לגלות כיצד במאמר הבא.

מאת: דודו בנימיןמשחקי מחשב01/11/129313 צפיות
השפעות משחקי מחשב על עיצוב אופיו של המתבגר. מה הן התובנות אותן הצליחו לחקור לאורך שנים ומה היא ההשפעה של משחקי מחשב על עולמם של הציבור הצעיר. משחקים אשר משפיעים לטובה על אופיו של הצעיר. פיתוח עצמאות ורווח כסף באינטרנט.

מאת: שגיא כליףמשחקי מחשב28/10/128497 צפיות
משחקי מחשב הפכו לתחביב פופולרי, במיוחד בקרב סטודנטים ומקצוענים צעירים. עם כל כך הרבה סוגי משחקים, כמו אסטרטגיה, משחקי פעולה ומשחקי הרפתקאות, משחקי מחשב (לבד או עם אחרים) מספקים שעות של בידור. להלן המדריך עבור הורדות משחקים בחינם

מאת: אלי יהואמשחקי מחשב06/09/129186 צפיות
מאז התגבש בצורתו המודרנית במאה ה-19 באנגליה, הפך הכדורגל לספורט הפופולארי ביותר בעולם. מיליוני אנשים משחקים כדורגל במסגרת כ-300,000 מועדים בצורה מקצוענית או חובבנית, ועוד עשרות מיליונים צופים מידי שבוע במשחקים, קונים חולצות, מוצרים נלווים וכד'. מהפכת המחשוב ולאחריה מהפכת האינטרנט, השפיעו במידה רבה גם על אוהדי הכדורגל.

מאת: אריאל כהןמשחקי מחשב30/05/128790 צפיות
מקדש האור זה משחק אינטרנט מאוד מיוחד מההיבט של צורת השליטה בו. במשחק אינטרנט זה, שחקן אחד משחק בשתי דמויות מרכזיות ומתאמץ לקחת אותן בכל שלב לעבר נקודת הסיום. נציין שהדרך לנקודת הסיום היא לא פשוטה והיא רצופה בקשיים ואתגרים שצריך לעבור, ובהתאם לכך אחד המרכיבים שכל אדם במשחק נאלץ להתחשב בהם הינו שיתוף נכון בין הדמויות.

מאת: אריאל כהןמשחקי מחשב23/05/128640 צפיות
באבלס. זהו משחק מאוד פשוט ומאוד נעים לעין, למרות שאין לו דבר-מה ערך מוסף ושום משמעות עקרונית נראית לעין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica