חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס אנגלית אינטראקטיבי ושיטות תרגול מהנות

לימודי אנגלית – עניין של ביטחון

אחד הדברים שרבים מגלים כאשר הם נאלצים לדבר באנגלית, הוא שעל אף ההיכרות עם השפה האנגלית, אוצר המילים העשיר וכישורי הבנת הנשמע המפותחים – הביטוי "לשבור את הלשון" לא יכול לקבל ביטוי מוחשי יותר. במרבית המקרים, מדובר בעיקר בחוסר ביטחון.

לימודי אנגלית, כפי שהכרנו אותם בבית הספר היסודי ובתיכון, אינם מכינים אותנו למגוון המצבים בהם נאלץ לעשות שימוש בשפה הזו, הם רק מלמדים אותנו לקרוא, לכתוב ולהבין. אלא שללמוד אנגלית – זה ללמוד תרבות מעט שונה, עם ניואנסים יחודיים המתקיימים בדיאלוג בשפה האנגלית.

בניגוד לשיטות מיושנות יותר של לימודי אנגלית, כיום ניתן למצוא מגוון קורסי אנגלית בהם הדגש הוא על בניית ביטחון עצמי ומתן כלים יישומיים להתמודדות בסביבה דוברת אנגלית. שיעורים אלו לרוב מבוססים על דיאלוג, בין אם הוא מתקיים מול תוכנת מחשב והתלמיד יכול להאזין מאוחר יותר להקלטת השיחה ולעצמו מדבר, ובין אם מול קבוצה של משתתפים המקיימים דיון בנושא זה או אחר.

בסופו של דבר, ללמוד אנגלית ולבנות ביטחון זה עניין של תרגול – וגם לשמוע את עצמכם מדברים באנגלית או לקבל פידבק חיובי מהאדם עימו אתם מנהלים שיחה, בהחלט עוזר.

קורס אנגלית זה לא בשבילכם?

יכול להיות, לא לכולם זה מתאים, למרות שמרבית הקורסים הפרטיים מאפשרים לימודי אנגלית בשעות מאוד גמישות ובקצב שמתאים לכל תלמיד. בכל מקרה, אם בחרתם במסלול של לימודי אנגלית בבית, חשבתי שיעזור אם אציע לכם כמה שיטות פשוטות שתוכלו ליישם כחלק משגרת היום יום:

טלוויזיה – דרך נהדרת ומהנה ללמוד אנגלית היא צפייה בתוכניות טלוויזיה וסרטים באנגלית. אלא שרבים מפעילים את כתוביות התרגום ומנסים להתעלם מהן. בפועל, הדחף הטבעי הוא לקרוא את הכתוביות. הדרך להעשיר את אוצר המילים היא לנטרל (במידה וזה אפשרי) את כתוביות התרגום ולהכין בהישג יד מילון (עדיף אינטרנטי – מורפיקס, בבילון או אחרים) ופנקס קטן.

אם שמעתם מילה שלא הבנתם, חפשו אותה במילון ורישמו בפנקס את המשפט בו נעשה שימוש במילה, את המילה עצמה ואת התרגום שלה. כך למעשה, תוכלו ליצור אפקט שכולל שמיעה של המילה, קריאה שלה, כתיבה שלה ושימוש בה בתוך משפט. כאשר תסיימו לצפות בסרט או בתוכנית הטלויזיה – קראו שוב את כל מה שרשמתם בפנקס.

גייסו לטובת העניין חבר טוב, שישמח לעזור לכם וסכמו עימו כי בכל הפעמים בהן תבלו זה בחברת רעהו, השיחה תתנהל באנגלית. מוטב שזה יהיה חבר שרמת האנגלית שלו טובה והוא יוכל לתת לכם פידבק ולהעיר כשצריך. אולם, גם לימודי אנגלית משותפים, שיתרמו לשניכם – הם דרך נפלאה לשפר את מיומנויות השיחה שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

את שיטות הלימוד של וולסטריט הכרתי לפני כשנתיים ומהר מאוד גיליתי כי לימודי אנגלית אינם חייבים להיות תהליך מייגע, ישנן שיטות לימוד אנגלית אינטראקטיביות ודרכים רבות בהן ניתן להשתמש בשפה ביום יום. קורס אנגלית חוויתי מאפשר לכל אחד, בכל רמה, ליהנות גם מתהליך הלמידה...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לימודי אנגלית עם שירה

מאת: לימודי אנגלית עם שירהלימודי שפות31/05/101928 צפיות
הדרך הטובה ביותר ללמוד שפה, היא להטמע בתוכה. שילוב של לימוד מקצועי ולא מקצועי מעניק את הספקטרום הרחב ביותר של ידע באנגלית. המאמר מעניק כמה עצות ללימוד אנגלית בצורה מהנה, בשעות הפנאי שלנו.

מאת: לימודי אנגלית עם שירהלימודי שפות18/10/095093 צפיות
רשת האינטרנט מציעה כלים שונים המאפשרים לימודי אנגלית באינטרנט. ברוב המקרים הפתרונות האלה לא יכולים להחליף מורה טוב לאנגלית, אך הם בהחלט מאפשרים לשפר את השליטה בשפה באמצעות תרגול נוסף. הנה כמה אתרים מקוריים עם גישה מיוחדת המציעים לימוד אנגלית אונליין...

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222626 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192099 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173219 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173484 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172979 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172490 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171964 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica