חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי אנגלית באינטרנט - קורס אנגלית אונליין

לימודי אנגלית אונליין בכפר של וולסטריט - Wall street institute הוא בית ספר ללימוד אנגלית הפועל ברחבי העולם ובישראל ולומדים בו כ-200 אלף סטודנטים מ-27 מדינות. כל תלמיד רשום יכול לגלוש ל-The village, מערכת אינטרנטית מיוחדת שפיתחו בבית הספר, ולתרגל את שלמד בשיעורים באופן חווייתי בסיטואציות מהעולם האמיתי.

לימודי אנגלית באינטרנט באמצעות קריאה - האינטרנט הוא מרחב ללא גבולות ובו כל אחד יכול לעשות כמעט כל דבר העולה על רוחו. לצד רעיונות מופרכים (שלא לומר מופרעים) אפשר למצוא בו כמה אתרים נחמדים ואפילו שימושיים למי שרוצה לתרגל את האנגלית שלו.

Nfs.sparknotes.com הוא אתר המציג מבחר ממחזותיו של שייקספיר באנגלית פשוטה (יחסית). עיון בהן יאפשר לכם גם לתרגל את האנגלית וגם להיחשף למי שנחשב לאחד מהכותבים המוכשרים ביותר בעולם בשפת אמו (לו נולדה היום).

Simple.wikipedia.org היא ויקיפדיה באנגלית פשוטה. אפשר למצוא בה הרבה מאוד ערכים שקיימים גם בוויקפדיה המקורית אך הם מנוסחים בצורה פשוטה וללא מושגים קשים להבנה.

לעומת זאת, האתר dailylit.com מאפשר לכם לקבל לתיבת הדואל קטעים באנגלית מתוך ספרים. יש מקרים שבהם תידרשו לשלם עבור הקטע, אך ספרים שזכויות היוצרים שלהם פגו נשלחים בחינם לכל דורש.

לימודי אנגלית באינטרנט לחובבי האקטואליה - אפשר לגלוש לאתרי חדשות ידועים באנגלית ולקרוא את הידיעות שמתפרסמות בהם. כשתקראו ידיעות בנושאים שאתם מכירים תוכלו להשלים בעצמכם חללים שנוצרו בטקסט בגלל שלא הבנתם מילה או שתיים.

ה-BBC מאפשרים באתר שלהם להאזין לחדשות ולידיעות נבחרות. כך תוכלו לשמוע את התוכן שאתם קוראים ולתרגל את אופן ההגייה של המילים.

לימודי אנגלית אונליין לחובבי הקולנוע - אפשר לתרגל את האנגלית באמצעות צפייה בסרטים. אתרים רבים ברשת מאפשרים צפייה ישירה (ללא הורדה) בסרטים וסדרות חדשים. זוהי דרך מהנה למדי לתרגל את האנגלית היומיומית שלכם.

קורס אנגלית באינטרנט וכלים שיעזרו לכם לעשות זאת:


קריאה, האזנה וצפייה חופשית בתוכן הרב שקיים באינטרנט הם אמצעים מהנים לתרגול האנגלית אבל הרבה פעמים כשעושים זאת ללא ליווי של מורה מוסמך נתקלים במילים או בביטויים לא מובנים. אפשר לעצור לרגע ולהציץ במילון אבל בעידן האינטרנט הכול נעשה און ליין וכך גם התרגום. בבילון היא תוכנת תרגום פופולארית שמאפשרת לברר את משמעות המילה שקראתם בקליק. הבעיה היא שכדי להתקינה יש לרכוש רישיון שעולה כ-400 ₪ ואף יותר.

מורפיקס הוא מילון אינטרנטי שמציע גם תוכנת תרגום ולאחר רישום והתקנה קצרה אפשר להשתמש בה בקליק בדומה לבבילון.  תרגום GOOGLE בכתובת translate.google.com הוא מודול נוסף שמציעה ענקית האינטרנט ובאמצעותו אפשר לתרגם טקסט שלם בפשטות על ידי העתקה והדבקה. הבעיה בשירות הזה היא שמאחר ומדובר ברובוט הוא מתרגם כל מילה בנפרד בטקסט והתוצאה שמתקבלת בעברית ממש לא נראית כמו כתיבה תקנית.

בין מאות מיליוני דפי הרשת אפשר למצוא אתרים רבים ומגוונים המציעים לימודי אנגלית אונליין. כפי שראינו יש מקרים שהרעיונות שמציע האתר הם מעניינים וטובים, ולמרות זאת אין תחליף למורה אמיתי בשר ודם המקיים אינטראקציה עם התלמיד ומתאים את עצמו לצרכיו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

את שיטות הלימוד של וולסטריט הכרתי לפני כשנתיים ומהר מאוד גיליתי כי לימודי אנגלית אינם חייבים להיות תהליך מייגע, ישנן שיטות לימוד אנגלית אינטראקטיביות ודרכים רבות בהן ניתן להשתמש בשפה ביום יום. קורס אנגלית חוויתי מאפשר לכל אחד, בכל רמה, ליהנות גם מתהליך הלמידה...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לימודי אנגלית עם שירה

מאת: לימודי אנגלית עם שירהלימודי שפות31/05/101930 צפיות
הדרך הטובה ביותר ללמוד שפה, היא להטמע בתוכה. שילוב של לימוד מקצועי ולא מקצועי מעניק את הספקטרום הרחב ביותר של ידע באנגלית. המאמר מעניק כמה עצות ללימוד אנגלית בצורה מהנה, בשעות הפנאי שלנו.

מאת: לימודי אנגלית עם שירהלימודי שפות12/08/091619 צפיות
אחד הדברים שרבים מגלים כאשר הם נאלצים לדבר באנגלית, הוא שעל אף ההיכרות עם השפה האנגלית, אוצר המילים העשיר וכישורי הבנת הנשמע המפותחים – הביטוי "לשבור את הלשון" לא יכול לקבל ביטוי מוחשי יותר. במרבית המקרים, מדובר בעיקר בחוסר ביטחון שלא כל קורס אנגלית יוכל לפתור.

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222640 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192101 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173223 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173487 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172981 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172492 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171968 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica