חפש מאמרים:
שלום אורח
12.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כספת בבנק וכספת במשרד

מאת: יוסי שוחטצרכנות13/08/20092929 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים מתלבטים בין שכירת כספת בבנק לקניית כספת משרדית פרטית. קיימים מספר הבדלים בין שתי האפשרויות. איזו אפשרות כדאית יותר? תלוי בצרכים של הלקוח.

 

גישה לכספת.

כספת בנקאית נמצאת בחדר כספות מבוצר בבנק. בעל הכספת יוכל לגשת לכספת זו רק בשעות הפתיחה של הסניף, ובנוכחותו של עובד הבנק שראה שהכספת נפתחה על ידי הלקוח ולא על ידי אדם אחר. לאחר שנפתחה הכספת, עובד הבנק יוצא מחדר הכספות ונותן לבעל הכספת לעשות בה כרצונו.

לפני ששוכרים כספת בבנק יש לחשוב: האם הבנק נמצא קרוב למשרד? האם לעובדים ישנה אפשרות לגשת לבנק בשעות הפתיחה שלו? האם הם צריכים לעשות שימוש תכוף בתכולת הכספת?

 

מניעת פריצת כספות

אף כספת אינה חסינה בפני פריצות. כספות טובות הן כספות קשות לפריצה, שלוקח זמן רב ומחשבה רבה לפרוץ אותן. היתרון של הבנק הוא באבטחה אנושית צמודה. החיסרון הוא בכך שהבנקים היו מאז ומעולם יעד נחשק לפריצות. שוד הכספות הבנקאיות הזכור ביותר הוא שוד הכספות הגדול ב2002, בו נשדדו 454 כספות בבנק דיסקונט. 

עלויות שמירה ואבטחה

כל מי שקונה כספת ומבטח אותה חייב לפי דרישות חברות הביטוח באמצעי מיגון חיצוניים: אזעקה, חיישנים, נעילת המבנה בו מאוחסן הכספת ועוד. אמצעים אלו עולים כסף, אך גם בבנק צריך בעל הכספת לשלם תשלום נוסף עבור שמירה ואבטחה. בשנים האחרונות קיימת מגמה של עלייה בעלויות השמירה והאבטחה, והכספות בבנק נהיו יקרות יותר מבעבר. אדם המתלבט בין שכירת כספת בבנק לקניית כספת למשרד צריך להשוות את עלות השמירה על הכספת בבנק, לבין עלות השמירה על כספת משרדית פרטית. כמו כן, עליו לחשוב אם אמצעי האבטחה הקיימים ברשותו מתאימים לצרכי משרדו יותר מהשמירה הקיימת בבנק.

 

ביטוח

כאשר מדובר בביטוח הכספת, אין הבדל בין כספת בבנק לכספת פרטית, ובשני המקרים על בעל הכספת לפנות בעצמו לחברות הביטוח.

במקרה והלקוח החליט על קניית כספת למשרד באופן פרטי, מומלץ שידע את התקנים הבסיסיים לכספת טובה, ויברר בחברות לייצור כספות אליהן הוא פונה אם הכספות שלהן עומדות בתקנים. מידע נוסף על תקנים לכספות משרדיות, כספות חסינות אש, כספות למדיה מגנטית, כספות לבית ועוד ניתן למצוא באתר J.SH.

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי שוחט

חברת JSH- כספות

www.j-sh.co.il

08-9435056

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי שוחט

מאת: יוסי שוחטביקורות מוצרים16/03/111451 צפיות
כספות מפתח משמשות בעיקר משרדים וחברות קטנות אשר נמצאות במחסור תקציבי. ישנם משרדים אשר רוכשים כספות מפתח בכדי לשמור על ציוד כדוגמת מסמכים, קופות קטנות ועוד וכמו כן בכדי לחסוך בעלויות.

מאת: יוסי שוחטצרכנות18/10/093239 צפיות
כספות יוצרו בצורה המאפשרת את פריצתן, למקרה שבעל הכספת איבד את המפתח ונאלץ לחלץ את תכולת הכספת. עם זאת, כספת איכותית היא כספת שעבודת הפריצה שלה קשה מאד ודורשת זמן ומחשבה רבים. איך פורצים כספת איכותית בלי לפגוע בתכולתה?

מאת: יוסי שוחטצרכנות30/06/092401 צפיות
מה הם התקנים לגבי כספת למדיה מגנטית? איך למנוע נזק כתוצאה מפריצת כספות או שריפה?

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214285 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204423 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205326 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194184 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193412 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193461 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182928 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica