חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך פורצים כספת קשה לפריצה, בלי לפגוע בתכולתה

מאת: יוסי שוחטצרכנות18/10/20093239 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כספת לעולם אינה חסינה לגמרי מפריצות, וזאת כדי למנוע מקרה שבו בעל הכספת איבד את המפתח או שכח את הקוד, ואז לא ניתן יהיה לפרוץ את הכספת ולהוציא את תכולתה. חברות לייצור כספות מייצרות אותן כך שיהיה ניתן לפרוץ אותן, על ידי פורץ מקצועי שמזמין בעל הכספת מטעם החברה ממנה קנה אותה.

מסיבה זו, איכות הכספת נמדדת בזמן שבו לוקח לפרוץ אותה. כספת שנדרשים מספר שעות לפריצתה היא כספת המקשה על פעולתו של גנב, וזוהי כספת טובה.

לדוגמא, להלן מקרה של לקוח שהזמין כספת מדגם B450 והזמין שירותי פריצה מהחברה.

כספת מדגם B450 היא כספת משוריינת במשקל 55 ק"ג בעלת מנגנון פתיחה אלקטרוני ומפתח כספת כפול שיניים לפתיחת חירום. מנגנוני האבטחה של כספת זו כוללים: פלדה משוריינת (UHH) שמונעת קדיחה ופגיעה במנגנוני הנעילה, משקופים המגנים על דלת הכספת מפני פריצה בעזרת לום, מובילי בריחים, ואזורי קריסה שנועדו לפגוע בפעולת פריצת הכספת.

הלקוח שקנה כספת זו שכח את הקוד הסודי, איבד את מפתחות החירום, והוא נאלץ להוציא את הרכוש היקר שנשאר בתוך הכספת. דרישת הלקוח היתה לפתוח את הכספת בלי לפגוע בתכולתה.

בפני הפורץ מטעם החברה עמדו מספר אפשרויות לפריצת הכספת:

א. לחתוך את גוף הכספת בעזרת משור דיסק ברזל. הוא פסל שיטה זו בגלל שהחיתוך גורם לכך שיתעופפו גיצים רבים ושבבי פלדה לוהטים, היוצרים קו אש ועלולים לשרוף את תכולת הכספת וסביבתה .

ב. לחתוך את משקוף דלת הכספת על ידי דיסק ברזל, או לקדוח במשקוף בעזרת מקדח יהלום. הפורץ פסל שיטה זו בגלל שחיתוך המשקוף עלול לשרוף את תכולת הכספת, וקידוח המשקוף איננו אפשרי בגלל שמערכת האבטחה על הבריחים מורכבת מפלדת שריון. קידוח בפלדת השריון יארך מספר שעות.

ג. להשתמש במקורות אש כגון ברנר. הפורץ פסל את השיטה הזו בגלל שהיא תפגע בתכולת הכספת.

ד. לפרוץ את דלת הכספת. פריצה זו היא נקייה ויכולה להיעשות מבלי שתכולת הכספת תיפגע. חיסרון אחד היה בשיטה זו- היא פוגעת בצורה בלתי הפיכה בדלת הכספת ובמערכות האבטחה המצויות בה.

הפורץ בחר באפשרות האחרונה- לפרוץ את דלת הכספת. העבודה ארכה כ 3.5 שעות, זמן רב מידי בשביל פורץ המנסה לגנוב את תכולת הכספת מבלי להיתפס.

אין ספק שכספת טובה היא כספת שדורשת את המיומנות, הזמן והכלים הנכונים בשביל פריצתה, וזו צריכה להיות המטרה בייצור כספות- שפריצתן תדרוש זמן ומאמץ גם מחברת הכספות שייצרה אותן...

 



תגיות המאמר: כספות, כספת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי שוחט

חברת JSH- כספות

www.j-sh.co.il

08-9435056

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי שוחט

מאת: יוסי שוחטביקורות מוצרים16/03/111452 צפיות
כספות מפתח משמשות בעיקר משרדים וחברות קטנות אשר נמצאות במחסור תקציבי. ישנם משרדים אשר רוכשים כספות מפתח בכדי לשמור על ציוד כדוגמת מסמכים, קופות קטנות ועוד וכמו כן בכדי לחסוך בעלויות.

מאת: יוסי שוחטצרכנות13/08/092930 צפיות
כספת בבנק וכספת משרדית פרטית- מה כדאי יותר?

מאת: יוסי שוחטצרכנות30/06/092402 צפיות
מה הם התקנים לגבי כספת למדיה מגנטית? איך למנוע נזק כתוצאה מפריצת כספות או שריפה?

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214290 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204428 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205331 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194187 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193413 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193461 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182928 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica